Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@16:40:55 GMT

داشتن تعهد و تخصص لازمه موفقیت یک مدیر است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۶۸۱۲

داشتن تعهد و تخصص لازمه موفقیت یک مدیر است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت تلاش مدیران برای خدمت به مردم و رفع مشکلات تأکید کرد و گفت: داشتن تعهد و تخصص لازمه موفقیت یک مدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین«سید احمد رضا شاهرخی»، امروز(2بهمن) در دیدار با عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات در سخنانی اظهار داشت: مخابرات در گذشته تنها جنبه یک ارتباط تلفنی بود، امروز از جهت کیفی و کمی و ضمیمه شدن فناوری اطلاعات به ارتباطات و… این حوزه گسترش یافته است و باید همچنان این کمیت و کیفیت رو به گسترش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه این اتفاقات خوب به وسیله نیروهای انسانی کارآمد، دانا و متعهد کشور انجام شده است، تصریح کرد: مسئولیت‌ها به زودی می‌گذرد و هر کسی هم که وارد این عرصه شد باید خود را وقف خدمت کند.

 

وی با تأکید بر اینکه هرکسی در مجموعه اداری هست با هر دیدگاه سیاسی باید کار خود را به نحو احسن انجام دهد، افزود: اگر غیر از این باشد به بیت المال ضرر زده ایم؛ باید از نیروها نهایت بهره برداری را ببریم تا بتوانیم بار مسائل را بلند کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه هر کسی خدمات بیشتری به مردم انجام داد و پایبندی به ارزش‌ها داشت را ملاک قرار دهیم، یادآور شد: مدیر نباید وامدار کسی باشد، تخصص و تعهد ملاک است؛ اگر مدیر وامدار کسی شد دیگر در مجموعه خود موفق نخواهد داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: عدم تبعیض در مجموعه اداری باید مورد توجه باشد، فرصت شغلی برابر باید برای همه فراهم باشد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروزه زندگی مردم وابستگی شدیدی به مخابرات و فناوری اطلاعات پیدا کرده است، گفت: بخش‌هایی از استان لرستان نمی‌توانند از شبکه شاد استفاده کنند چون اینترنت ندارند، باید این مشکل رفع شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه به طور مکرر از پلدختر و جاهای مختلف گزارش داده اند که اینترنت مناسب ندارند و دانش آموزان نمی‌توانند از شبکه شاد استفاده کنند، خواستار پیگیری و اقدام جدی در راستای رفع این مشکلات شد.

 

وی با اشاره به اینکه استان ما از نرخ بالای بیکاری رنج می‌برد، خاطرنشان کرد: راه‌هایی که بتواند ایجاد اشتغال کند را باید بررسی کرد و برای اشتغال زایی جوانان تلاش کرد و همه همکاری کنند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: اشتغالزایی جوانان اشتغال حجت الاسلام والمسلمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید

یحیی گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص اینکه گفته می شود از او خواسته اند تا با دادن تعهد راه برطرف شدن موانع برای عقد قرارداد با باشگاه ها برایش فراهم شود، گفت: متاسفانه این خبر را در برخی رسانه ها دیدم اما درست نیست. اصلا بحث تعهد در کار نیست.از رسانه ها خواهش می کنم گمانه زنی نکنند چون این حرف و حدیث ها اصلا به نفع فوتبال نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وکیل زهره فکور صبور: متهم به قتل دستگیر شد/ پرونده جزییات محرمانه و اخلاقی دارد
  • رئیس‌ کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • لازمه مدیریت کارآمد شهرها ایجاد شهرهای هوشمند است
  • رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • نقش کلیدی تخصص، ‌نگاه‌ راهبردی و آموزش در عملکرد هیات‌های ورزشی خوزستان
  • دانش، معنویت و مهارت، لازمه معلم نمونه است
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • ابهام در مورد شرکت چینی تامین کننده VAR/ تخصص در بیلیارد و تنیس!
  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است