Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مرجع تقلید با دعوت از مسئولان برای پاسخگویی به مطالبات مردم، گفت:متاسفانه بسیاری از کالا‌ها به ویژه محصولات کشاورزی با خواست و میل دلال‌ها قیمت گذاری می شود در حالیکه کشاورزان و تولید کنندگان از سود آن بی بهره می مانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار وزیر صنعت معدن و تجارت، مسئولان را به پاسخگویی در برابر مطالبات مردم دعوت کرد و افزود: باید جوانان کشور به ویژه فارغ التحصیلان دانشجویی به آینده خود امیدوار باشند و بدانند در هر مقطعی شغل مناسب خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی نوسانات قیمت ارز را از مشکلات کشور دانست و افزود: چرا باید با بالا و پایین آمدن قیمت ارز محصولاتی که در داخل کشور تولید می شود گران شود به نظر میرسد در این زمینه نظارت کمرنگ است.
این مرجع تقلید وجود دلالان و واسطه‌ها را از معضلات کشور دانست و گفت : متاسفانه بسیاری از کالا‌ها به ویژه محصولات کشاورزی با خواست و میل دلال‌ها قیمت گذاری می شود در حالیکه کشاورزان و تولید کنندگان از سود آن بی بهره می مانند.

از ابتدای امسال تاکنون رقم تجارت و بازرگانی ایران به ۵۷ میلیارد دلار رسیده است
همچنین در این دیدار رزم حسینی، وزیر صنعت با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمن از افزایش صد درصدی تولید لوازم خانگی خبر داد و گفت: باوجود فشار‌های اقتصادی و بیماری کرونا بسیاری از مشاغل و صنوف با مشکلات و رکود مواجه شدند، اما در بخش صنعت ما رشد چشمگیری داشتیم.
وی افزود: در معدن و فولاد ده درصد، مس ۱۲ درصد و در آلومینیوم ۵۱ درصد افزایش تولید داشته ایم.
وزیر صنعت با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون رقم تجارت و بازرگانی ایران به ۵۷ میلیارد دلار رسیده است، گفت:  ما با جدیت به دنبال تامین مواد اولیه کارخانه‌ها و همچنین تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید چگینی در دومین نشست کمیته ویژه وصول مطالبه‌ها در سال (۱۴۰۳) که با هدف ارایه گزارش وضع مطالبات شرکت‌های گاز استانی در سال ۱۴۰۲ و بررسی چالش‌ها و تمهیدات پیش‌بینی‌شده برای امسال برگزار شد، با اشاره به نقش مهم وصول مطالبه‌ها بر تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و تأمین رفاه عمومی با اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکان با اولویت ابر بدهکاران تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه تاکید کرد: ارایه مستمر خدمات دولت، رونق اقتصادی کشور در طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی، منوط به تأمین منابع مالی است و یکی از اجزای مطلوب مصادیق آن توجه به وصول مطالبات است.

وی عنوان کرد: مدیران‌عامل شرکت‌های گاز استانی به عنوان رییس کمیته وصول مطالبه‌ها در استان و مدیران مالی این شرکت‌ها به‌عنوان دبیر کمیته، اهتمام ویژه‌ای به تحقق وصول مطالبه‌ها داشته باشند.

الزام پرداخت مطالبات برای توسعه طرح‌های شرکت ملی گاز ایران

مسلم رحمانی مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، گفت: وصول مطالبه‌ها و بهینه‌سازی مصرف از اولویت‌های شرکت ملی گاز ایران است و بی‌تردید حصول به نتیجه در این فرآیند با سختی و مشکلاتی همراه است. کمک به بخش مولد اقتصاد کشور با هدف جهش تولید، دغدغه جدی شرکت ملی گاز ایران است، اما در صورت نبود همراهی صنایع در پرداخت مطالبات، شرکت در خدمات‌رسانی با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 6088516

دیگر خبرها

  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه، نیازمند طرح‌های تحولی است
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده خواهی مسئولان و دلالان
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده‌خواهی مسئولان و دلالان
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران