Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم حاجی حسنی مسئول روابط عمومی هیات اسکیت شهرستان بافق در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: تمرینات تیم اسکیت دختران و پسران این شهرستان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حالی آغاز می‌شود که اسکیت بازان بافقی خود را برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت در اسفند ماه آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج حسنی در باره انجام تمرینات در شرایط کنونی افزود: با حضور ۱۰ اسکیت باز تمرینات در دو بخش پسران و دختران به صورت جداگانه با هدایت مربیان اسکیت شهرستان بافق در فضای باز شروع شده و تا زمان عادی بودن شرایط بیماری کرونا ادامه دارد.

مسئول روابط عمومی هیات اسکیت شهرستان بافق ادامه داد: مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت جمهوری اسلامی ایران در اسفند ماه برگزار می‌شود و تمرینات تیم اسکیت شهرستان بافق نیز تا پیش از شروع این مسابقات ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسکیت مسابقات ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،محمدامین آذر پیرا ،کشتی گیر ۴۱کیلوگرمی آکادمی گل گهر موفق شد در اولین روز مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، با شکست کلیه رقیبان و پنج برد با اقتدار به مقام قهرمانی کشور دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شود.

مسابقات نونهالان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد.
آذرپیرا با این نشان،جواز حضور در مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا را بدست آورد.

دیگر خبرها

  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره