Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محسن محمودی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: میزان تسهیلات درخواستی برای جبران خسارات کرونا  در این شهرستان  ۴۹ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال بود که بخشی از  آن محقق شد و در اختیار  متقاضیان قرار گرفت.  

وی اظهار داشت : در مجموع  میزان تسهیلات پرداختی به واحدهای آسیب دیده ناشی از کرونا بوده که زمینه اشتغال ۴۱۴ نفر را در این شهرستان فراهم کرده است

وی اضافه کرد: این اتسهیلات به ۲ فقره پرونده از متقاضیان زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی با اشتغال ۴ نفر،   سازمان آموزش فنی و  حرفه‌ای با چهارپرونده و  اشتغال چهار نفر، سازمان بهزیستی با ۲ پرونده  و پنج اشتغال پنج نفر پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شازند ادامه داد: در حوزه آموزش پرورش ۶ پرونده با اشتغال ۱۵ نفر،  وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ۱۲ با پرونده با اشتغال ۱۲ نفر و  وزارت راه و شهر سازی ۱۲۶ پرونده  با اشتغال ۱۲۶ نفر از سوی بانک های عامل تسهیلات پرداخت شد.
محمودی بیان کرد: متقاضیان زیر مجموعه وزارت صنعت معدن تجارت ۴۲ فقره پرونده با ۷۰ نفر،  وزارت علوم تحقیقات و فناوری ۲۳ پرونده برای اشتغال ۱۴۱ نفر،  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۳  پرونده برای اشتغال ۱۳ نفر،  وزارت کشور با سه پرونده برای اشتغال سه نفر، وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ۱۵  پرونده برای اشتغال ۱۵ نفر ، وزرات ورزش و جوانان ۶ فقره پرونده برای اشتغال ۶ نفر دریافت کرده‌اند .

شازند به مرکزیت شهری به همین نام در فاصله ۳۵ کیلومتری جنوب غربی  اراک - مرکز استان مرکزی-  واقع شده و دارای  چهار بخش مرکزی، سربند، زالیان و قره‌کهریز است.

شیوع ویروس کرونا و درپی آن لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی موجب واردآمدن ضررو زیان به برخی از اصناف شد به طوری که برخی از کسب وکارها برای مدتی تعطیل شدند که بسته های حمایتی متعددی  برای جبران بخشی از زیان آنها در نظر گرفته شد.

بر اساس اعلام سیما سادات‌لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور تا دوم بهمن ۹۹ به یک میلیون و ۳۵۴ هزار و ۵۲۰ نفر و تعداد جانباختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۱۵۰ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان مرکزی شازند تسهیلات ارزان قیمت سازمان بهزیستی کشور پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان مرکزی شازند ویروس کرونا استان مرکزی شازند تسهیلات ارزان قیمت سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور پرونده برای اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بانک مرکزی آخرین وضعیت تسهیلات‌دهی بانک‌ها را در موضوع نهضت ملی مسکن اعلام کرد که بر اساس آن تا ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ از تعداد یک میلیون و ۷۵۲ هزار و ۹۷۸ نفر متقاضی معرفی‌شده به بانک‌های عامل در کل کشور، تعداد یک میلیون و ۳۴۱ هزار و ۹۱۹ نفر متقاضی به‌منظور اخذ تسهیلات مذکور به بانک‌های عامل مراجعه کرده‌اند.

بر اساس آمار اعلامی در سامانه مربوطه وزارت راه و شهرسازی، از تعداد ۸۷۱ هزار و ۸۶۱ نفر واجد شرایط اخذ تسهیلات مذکور، تعداد ۸۰۲ هزار و ۸۰۴ نفر (در حدود ۹۲ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد به مبلغ ۲،۶۷۸ هزار میلیارد ریال شده‌اند که از این تعداد تسهیلات مد نظر به تعداد ۶۲۴ هزار و ۴۶۸ نفر و به مبلغ یک‌هزار و ۳۳۷ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

سهم صفر درصدی ۱۸ بانک

در این میان سهم مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن تقریبا صفر بوده است که شامل بانک‌های شهر، کارآفرین، ملل، گردشگری، ایران‌زمین، اقتصاد نوین، آینده، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، سامان، سینا، سرمایه، خاورمیانه، کشاورزی، دی، توسعه تعاون و رفاه کارگران است.

همچنین نگاهی به میزان مشارکت بانک‌های شاخص نشان می‌دهد بانک مسکن بیشترین مشارکت را با ۸۵۱ هزار و ۵۲۶ میلیارد ریال داشته است.

پس از آن بانک ملت با ۲۸ هزار و ۶۲۵ میلیارد ریال، بانک سپه با ۱۹ هزار و ۳۸۴ میلیارد ریال، بانک ملی با ۱۳ هزار و ۸۷۸ میلیارد ریال، بانک تجارت با ۱۱ هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال، بانک توسعه صادرات با یک‌هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال، بانک صنعت و معدن با ۷۵۰ میلیارد ریال و بانک صادرات با ۱۵ میلیارد ریال در رتبه‌های بعدی مشارکت در این طرح عظیم ملی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!