Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران خطیب جمعه ورامین گفت: اگر آمریکا می‌خواهد به برجام برگردد شرط اولش رفع تحریم‌ها است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالروز وفات حضرت ام البنین اظهار کرد: این روز به نام تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است؛ درود بر آن مادر نمونه‌ای که چهار فرزند خود را در راه امام زمان تقدیم کرد و خم به ابرو نیاورد و تا زنده بود پیام رسان شهدای کربلا بود و در دامان خود فرزندانی چون عباس را پرورش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مادرانی که بعد از سال‌ها رنج فراق فرزندان عزیزشان را تحمل کردند و برخی همچنان منتظر عزیزان شأن هستند و همسرانی که در بهترین فصل زندگی داغ شهادت همسران را تحمل کردند و برای فرزندانشان هم پدر بودند و هم مادر لذا ما وظیفه داریم برای خانواده های عزیز حرمت قائل شویم و بهترین حرمت قائل شدن فراموش نکردن یاد شهدا و وصایای آنان است، خانواده‌های شهدا از این رنج می‌برد که ببینند برخی به آرمان‌های شهدا دهن‌کجی می‌کنند انقلاب اسلامی از آن مردم است مال ایثارگران است برخی آدم‌های ترسو و وابسته حق ندارند بر سر اصول انقلاب معامله کنند کسی حق ندارد با مدیریت‌های ناکارآمد اساس مبانی اخلاقی را به سخره بگیرد.

امام جمعه موقت ورامین بیان کرد: در فضای افسارگسیخته مجازی به تمام مبانی دینی و انقلابی تعرض می‌شود و هیچ ابزار کنترل و نظارت هم وجود ندارد چه خیانتی بالاتر از این وجود دارد، اگر می‌خواهید همسران و مادران عزیز شهدا را تکریم کنیم این تکریم با نصب چند پلاکارد و پیام نیست با عملکرد است؛ مدیران ما آحاد جامعه ما شهدا و وصایای آنان را فراموش نکنند و آن وقت است که آیا تا حد این عزیزان را تکمیل کرده باشیم.

خطیب جمعه ورامین گفت: در آمریکا دو حزب دموکرات و جمهوریخواه هردو آنها دست پرورده یک جریان هستند و امروز صهیونیست‌ها از پس پرده هر دو حزب را مدیریت می‌کنند، لذا اگر کسی فکر کند اینها در اتخاذ تصمیمات کلان کشور با هم اختلاف دارند هنوز آمریکا را نشناخته است؛ مشاهده می‌کنید از هم اکنون حرف های گذشته با رنگ و لعاب جدید مطرح می‌شود، اما سیاست جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار کاملاً روشن است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که از روز اول امیدی به برجام نداشتند اظهار کرد: برخی ساده لوحان سیاسی فکر می‌کردند که کار به نیمه رسیده است امروز هم اگر آمریکا می‌خواهد به برجام برگردد شرط اولش رفع تحریم‌ها است که نشان دهنده صداقت آنها است، درباره هیچ موضوع دیگری هم ما با آمریکا مذاکره نداریم، موشک خط قرمز امنیت ما است و همین موشک‌ها است که آمریکا و صهیونیست را گیج کرده است و موشک، کرامت جمهوری اسلامی است لذا مانند همیشه بر ایستادگی در برابر آمریکا تاکید کرده و هرگز از اصول و مبانی خود دست بر نخواهیم داشت.

محمودی افزود: ۴۲ سال تحریم و تهدید خیره کننده است اما با کمال تأسف در حوزه اقتصاد اینگونه شرمنده‌ایم با اینکه از نظر ثروت ملی و طبیعی، نیروهای کارآمد و اخلاقی هیچ کم نداریم البته از نظر مدیریت با کمال تأسف دچار مشکلات بوده و هستیم باید برخی مدیران کشور برای همیشه شرمنده این مردم باشند این مردم با صداقت این سنگرها را به شما سپرده اند که با آنها این چنین کنید، بینید طی روزهای اخیر بدون مذاکره بدون لغو تحریم و برجام، خودرو، سکه و ارز کاهش پیدا کرده است چه اتفاقی افتاده، من فقط هشدار می‌دهم که هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم برخی اقدامات فریبکارانه را به اوج می‌رسانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم

سرمربی ژیرونا دوست دارد تیمش برای فصل بعد تقویت شود. 

طرفداری | ژیرونا بهترین فصل تاریخ خودش را با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان می رساند. این تیم شگفتی ساز قرار است برای فصل آینده خودش را تقویت کند و گزینه های سرمربی از از همین حالا مشخص هستند. 

به گزارش اسپورت، میشل (سرمربی ژیرونا) در مصاحبه خودش راجع به دو بازیکن بارسلونا صحبت کرد و گفت که به جذب آنها برای تیمش علاقه دارد. 

موضع من کاملا مشخص است. می خواهم اریک گارسیا بماند و اوریول رومئو در تابستان به تیم برگردد. باور دارم بازیکنان اوکراینی تیم می مانند چون قرارداد دارند. امیدوارم ساوینیو هم بماند، او بهترین بازیکنی است که تا به حال سرمربی اش بوده ام. نمی دانم او بازیکن منچسترسیتی است یا تروا، اما بازیکن ما نیست. در موردش صحبت خواهیم کرد. 

اریک گارسیا این فصل به شکل قرضی در ژیرونا بازی کرد و قرار است فصل آینده به بارسلونا برگردد. اوریول رومئو هم بازیکن بارسلونا است اما به دلیل دقایق کم بازی، نمی خواهد در این تیم بماند.  

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • تصمیم عجیب آمریکا برای تحریم دیوان بین المللی لاهه
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام