Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال آذرباتری گفت: دو بازیکن دیگر ما در اختیار تیم نوجوانان بودند و فدراسیون هیچ همکاری با ما برای اضافه کردن بازیکن جدید نکرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرهاد نفرزاده در مورد شکست 3 بر صفر تیم والیبال آذرباتری ارومیه مقابل پیکان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: درست است که 3 بر صفر باختیم، اما در ست اول کاملاً تیم حریف را تحت تأثیر عملکرد خوب خود قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ برتر والیبال| شهرداری ارومیه و پیکان پیروز شدند

سرمربی تیم والیبال آذرباتری ادامه داد: بازیکن خارجی تیم پیکان در جریان بازی امروز یکی از بازیکنان ما را مصدوم کرد. یک بازیکن هم در بازی قبلی دچار مصدومیت شد. دو بازیکن دیگر ما نیز در اختیار تیم نوجوانان بودند و فدراسیون هیچ همکاری با ما برای اضافه کردن بازیکن جدید نکرد.

وی گفت: دست‌مان خالی است و از این شرایط آسیب دیدیم. در ست دوم مغلوب حریف شدیم و در ست سوم می‌توانستیم راحت پیروز شویم، اما دو سرویس اشتباه کار ما را سخت کرد و پیکان با تجربه بالاتر خود به پیروزی رسید.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیات ريیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و  وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه  را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:
«احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

دیگر خبرها

  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • فیلم| کارشناس شبکه ۱۴ اسرائیل:ایرانیان پاسخ ما را مسخره می‌کنند و از این بازی پیروز بیرون آمدند
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام