Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تراکتور درمورد شرایط این تیم به صحبت پرداخت.

عباس چمنیان در نشست خبری قبل از دیدار تراکتور با گل گهر اظهار داشت:

در هفته دوازدهم با  گل گهر بازی داریم که نشان داده یکی از تیم های خوب لیگ است و بازیکنان باکیفیتی دارد. با تمرینات آماده سازی در پیش فصل و شروع خوبی در این فصل داشته اند، یکی از تیم های مطرح ما حساب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

بازی خیلی سختی در سیرجان است و سعی می کنیم بهترین کیفیت مان را نشان بدهیم. پس از شرایط خاصی که مقابل استقلال رقم خورد و نتوانستیم امتیازی کسب کنیم به دلیل فاصله کم بین دو دیدار فقط یک جلسه تمرین اصلی انجام دادیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور تصریح کرد:

قصد داریم مقابل گل گهر برای پیروزی به زمین برویم و با تدابیر مسعود شجاعی و کادرفنی امیدواریم شرایط به شکلی رقم بخورد تا دل هواداران را شاد کنیم و بیشترین امتیاز را به دست آوریم.

چمنیان ادامه داد:

خوشبختانه بازیکنانی که مقابل استقلال مصدوم شدند، تحت درمان قرار دارند و کادر پزشکی آخرین نظر خود را درباره آنها فردا صبح قبل از بازی اعلام می کند. در صورت تایید پزشکان می توانیم از آنها استفاده کنیم در غیر این صورت این بازیکنان را برای طول فصل حفظ خواهیم کرد تا در ادامه از حداکثر توان شان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد:

امیدواریم بازیکنان جایگزین از لحاظ کیفی و انگیزشی در سطحی باشند که بتوانند به تراکتور کمک کنند. میلاد فخرالدینی را هم به دلیل محرومیت در اختیار نداریم که در بازی های بعدی از وی استفاده می کنیم.

اخبار داغ 

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد؛ سهمیه مستقیم استقلال / اختصاصی طرفداری لیگ قهرمانان سید بندی شد؛ پرسپولیس با الدحیل، السد و الهلال همگروه نمی شود لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما خانم بازیگر ایرانی به سرطان مبتلا شد + عکس مانوئل نویر تنها یک گام تا شکستن رکورد اولیور کان فاصله دارد مارتین اودگارد در یک قدمی انتقال قرضی به آرسنال

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرایط جسمی مادر یحیی و اینکه او در بیمارستان بستری است، بزرگترین دغدغه گل‌محمدی در روزهای گذشته بوده و از طرف دیگر هنوز مجوز کار او صادر نشده و به همین دلیل، سرمربی سابق پرسپولیس قصد دارد شخصا پیگیر حل این مساله شود و از همین امروز هم فعالیتهایش را برای گرفتن مجوز آغاز کرده است.

به گزارش فوتبال برتر؛تلاش مدیران تراکتور بر این است که حضور یحیی در تبریز، تا قبل از بازی با استقلال حل شود اما هنوز معلوم نیست که گل‌محمدی در آن بازی می‌تواند روی نیمکت تراکتور بنشیند یا نه.

از طرف دیگر اگر پروسه صدور مجوز کار گل‌محمدی، طولانی شود، زنوزی به دنبال این است که تا قبل از شروع فصل بعدی لیگ برتر، مجوز همکاری با یحیی را بگیرد تا تراکتور فصل آینده، با نظر مستقیم سرمربی اسبق تراکتور، بسته شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899258

دیگر خبرها

  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم