Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از احضار رئیس اداره راهداری بم، بخشدار و پیمان کار ساخت تقاطع غیر همسطح بم-دهبکری به دادسرا خبر داد و گفت: مسئولان استانی بایستی نسبت به تعیین و تکلیف یکی از حادثه‌خیزترین نقاط جاده‌ای استان اقدام نمایند در غیر این صورت بزودی علیه آنان اعلام جرم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ضیاالدینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی بازدید معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان و مقامات قضائی و اجرایی شهرستان و همچنین تشکیل کارگروه تصادفات استان کرمان در تاریخ ۲ مهرماه سال جاری، در محل احداث این پروژه مقرر گردید، عملیات ساخت ۳۰ درصد پایانی این پروژه به صورت ویژه و در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد

وی ادامه داد: اما متأسفانه پس از بازدید سرزده هفته گذشته آقای قویدل، معاون رئیس کل دادگستری استان از پروژه، میزان پیشرفت ساخت تقاطع غیر همسطح محور بم به ده بکری مطلوب ارزیابی نشد و همین امر موجب احضار مدیران و پیمانکار مربوطه به دادسرا شده است.

این مقام قضائی اعلام کرد: چنانچه در نقاط حادثه خیز جاده‌ای شهرستان، تصادفی رخ دهد و یکی از دلایل این حادثه مشکلات جاده‌ای و زیرساختی تشخیص داده شود مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند و قطعاً تحت پیگرد قضائی قرار خواهند گرفت و علیه آنان اعلام جرم خواهیم کرد.

این مقام قضائی با بیان اینکه نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی از عوامل بروز تصادفات و سوانح رانندگی در این شهرستان است، گفت: اصلاح یا حذف نقاط تصادف خیز تأثیر بسزایی در ارتقای ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی و کاهش خسارات و ضایعات دارند.

کد خبر 5128328 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری قوه قضاییه کرمان شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا آلودگی هوا کمیته امداد امام خمینی بنیاد شهید و امور ایثارگران شورای شهر امداد رسانی قوه قضاییه آتش سوزی سامانه بارشی هوای سالم شهرداری وضعیت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر

 

 احسان رئیسی بخشدار مرکزی نیکشهر در بازدید از عملیات بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو ، گفت: با پیگیری های انجام شده توسط فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر و اختصاص یک دستگاه بولدوزر توسط شرکت پایدار سازان قرارگاه خاتم الانبیا، عملیات بازگشایی جاده روستای عشایری گو از منطقه هنزم و زیردان در حال انجام است.

وی با قدر دانی از همکاری گروه های مردمی و حلقه های میانی تاثیر گذار در این منطقه، گفت: یکی از ظرفیت های مهم در منطقه هنزم و زیردان پای کار بودن گروه های مردمی و معتمدین می باشد که باعث تسهیل در امداد رسانی به مردم سیل زده شده است.

بخشدار مرکزی افزود: روستای گو یکی از مناطق متاثر از سیلاب های اخیر در بخش مرکزی نیکشهر است که خسارات فراوانی به منازل مسکونی و زیر ساخت های آن وارد شده است.

رئیسی اظهار داشت: در طی فعالیت سامانه های بارشی اخیر در این منطقه، ۱۰ کیلومتر از مسیر روستای گو به علت ریزش کوه مسدود شده است که عملیات بازگشایی آن در حال انجام است.

احسان رئیسی گفت: در مدت زمان مسدودی راه های ارتباطی این منطقه نیز با پیگیری های ستاد مدیریت بحران شهرستان، عملیات امداد رسانی و توزیع اقلام غذایی از طریق بالگرد های امداد رسان بصورت هوایی انجام شده است.

بخشدار مرکزی نیکشهر گفت: احداث بند های حفاظتی به منظور انحراف مسیر آب از منازل مسکونی می تواند خسارات سیلاب را در این منطقه به حداقل برساند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه