Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی مرادی در جلسه هم افزایی و هم اندیشی در خصوص طرح بسته حمایت از قهرمانان و نخبه های ورزشی ، از ورزش به عنوان یک امر فرابخشی نام برد و گفت: قهرمانان ورزشی ، هویت ساز و بِرَند استان هستند، و حمایت از آنان یک وظیفه ذاتی برای همه مسئولین و نهادها است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به این که قهرمانان ورزشی سرمایه های اجتماعی ما هستند افزود: یکی از اولویتهای اداره کل در بحث قهرمانی شناسایی ، رشد و حفظ قهرمانان و نخبه های ورزشی است و ما به تنهایی بضاعتی اندک برای حمایت و پشتیبانی از این عزیزان را داریم و متاسفانه از سوی دیگر ، بعضی از نهادهای مرتبط حتی حداقلهای را نیز کمک نمی کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی بابیان اینکه بحث جذب اسپانسر یک مقوله حساس است که باید با استفاده از شیوه‌های نوین از آن برای ورزش استان بهره‌مند شد، گفت: توسعه ورزشی استان به معنای عام آن، اراده جمعی و فراتر از دستگاه ورزش و جوانان را می طلبد و اداره کل با توجه به اعتبارات محدود به تنهایی نخواهد توانست از قهرمانان حمایت نماید و این امر فقط با ورود و هم افزایی خیرین و اسپانسرهای ورزشی به بخش قهرمانی امکان پذیر می باشد.

مصطفی مرادی ضمن تقدیر از مسئولینی که به صورت نوبه ای از قهرمانان تجلیل می کنند ، تصریح کرد : مسئولین نباید حمایت موردی داشته باشند و می بایست این نوع موارد به طرح ، پروتکل و یا بسته حمایتی تبدیل گردد و پس از آن در شورای ورزشمصوب شود و این سلسله اقدامات می تواند پله هایی شود برای سایر مدیران و مسئولین بعدی که بتوانند به این مصوبات استناد کرده و این کف مطالبه گری و همچنین انگیزه هم برای قهرمانان وهم برای ورزشکاران ایجاد شود.

وی با اشاره به رشد روز افزون نقش رسانه ها در توسعه ورزش در عصر حاضر، عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان نیازمند کمک و همیاری دستگاه های مرتبط و به ویژه اصحاب رسانه است. و در بحث بسته حمایتی از قهرمانان و نخبه های ورزشی نبایداز نقش بی بدیل رسانه ها غافل شد.

مرادی افزود : باتوجه به عملیاتی شدن موضوع بسته حمایت می توانیم کلیه نهادهای مرتبط را به این موضوع وارد نماییم و همچنین جهت ایجاد یک وحدت رویه این طرح باید در شوراهای شهر نیز مصوب گردد که انشالله در آینده نزدیک بتوانیم از هر قهرمانی در هر شهری از این استان به صورت ویژه حمایت نماییم. سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان توجه به استعدادیابی را شرط اساسی ارتقای هر رشته ورزشی در استان سمنان دانست و گفت :باتوجه به شرایط استان مهمترین اولویت ما در حوزه ورزش ، موضوع استعدادیابی است و طرح استعدادیابی جامع استان سمنان با مشارکت هیئتهای استانی و شورای پژوهش اداره کل در حال پیگیری است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان بسته حمایت اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بلوری‌نوین بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ هزار نفر از شهروندان همدانی در ورزش شهروندی شهرداری مشارکت کردند.

وی افزود: در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش صبحگاهی، ژیمناستیک، هندبال، دارت، تیراندازی با کمان، تکواندو، کاراته و بازی‌های بومی محلی مسابقات و جشنواره‌های متعددی برگزار شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به درخشش در مسابقات کلانشهرها گفت: در رشته فوتبال مقام دوم، مسابقات دارت مقام سوم، پینگ‌پونگ مقام سوم، کشتی مقام سوم و در مجموع در کلانشهرهای کشور شهرداری همدان مقام چهارم کشور را کسب کرد.

بلوری‌نوین خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان در کشور یکی از قطب‌ها و الگویی برای تمام استان‌ها است.

وی با اشاره به آکادمی‌های باشگاه شهرداری همدان بیان کرد: ما در ۴ رشته فوتبال، کاراته، کشتی و کبدی فعال است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در رشته فوتبال هادی گل‌محمدی از مربیان شاخص استان به عنوان مدیر آکادمی و در کشتی حسین بختیاری به این پست منصوب شدند.

بلوری‌نوین با اشاره به اختتامیه مسابقات ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۱ گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با تولد امام رضا (ع) اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین همزمان افتتاحیه ورزش شهروندی در سال ۱۴۰۲ با نام شهروند قهرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 6098285

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • شهر و حیات مدنی