Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ۴ درب ساخته شده حرم امامزاده سید محمد(ع) برای نصب به شهر بلد در کشور عراق ارسال شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعبادی زاده، نماینده‌ولی‌فقیه در استان هرمزگان در مراسم بدرقه درب‌های ساخته‌شده حرم مطهر امامزاده‌ سید محمد، عموی بزرگوار امام زمان(عج) اظهار کرد: یکی از افتخارات امروز مردم هرمزگان امروز به نتیجه رسید و چهار درب حرم مطهر امامزاده سید محمد، عموی امام زمان(عج) به سمت عتبات عالیات در عراق حرکت داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: سند افتخار مردم هرمزگان که مردمی که دوستدار اهل بیت هستند، امروز به عراق فرستاده خواهد شد.

عبادی‌زاده تصریح کرد: جمع‌آوری نذورات جهت بازسازی حرم حضرت زینب(س) شروع شده و شماره حساب به مردم اعلام شده، از مردم هرمزگان تقاضا دارم همانند گام‌های ارزشمندی که در گذشته برداشتند، بتوانیم این مسئولیت خطیر و معنوی را انجام دهیم.

وی افزود: مقرر شده که این مسئولیت هم نام مردم هرمزگان ثبت شود، مردم سریعتر کمک‌های خود را واریز کنند چون تا 6 ماه دیگر باید این کار اتمام پیدا کند. 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان عنوان کرد: برای بازسازی حرم حضرت زینب(س) از دستگاه‌ها و دولت بودجه‌ای دریافت نمی‌شود و تمامی کمک‌ها از طرف مردم مومن و عاشق اهل بیت است.

عبادی زاده بیان کرد: برخی‌ها بر اساس جوسازی‌های ماهواره‌ای و در برخی از رسانه‌ها می‌گویند مردم فقیر هستند و نباید کمکی شکل بگیرد، باید گفت که پس هیچ گونه سفری به حج یا مسافرت‌ و تفریح به نقاط دیگر نباید صورت گیرد و لزوما تمام هزینه‌ها صرف فقرا گردد در حالی که این درست نیست، مردم هم به خیریه‌ها کمک می‌کنند و هم به مسافرت و تفریح می‌پردازند.

وی ادامه داد: متاسفانه جریان رسانه‌ای وابسته به جریان لس آنجلسی‌ها و ماهواره‌ای‌ها مسائلی را القا می‌کنند، که مردم باید مراقب باشند در دام آنها نیفتند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: مسائلی که آنان مطرح می‌کنند فقط مربوط به حرم حضرت زینب(س) باشد، درواقع هر کار خیری که مردم بخواهند انجام دهند سریعا این مسائل را مطرح می‌کنند.

عبادی زاده خاطر نشان کرد: این درب‌ها که اکنون قرار است که سمت عراق حرکت کند کار دولت یا دستگا‌ه‌ها و صنعت نیست و به واسطه مردم انجام گرفته است.

به گزارش تسنیم ظهر امروز 4 درب حرم امامزاده سید محمد(ع) که کار ساخت آن از 2 سال قبل در هرمزگان آغاز شده بود آماده و برای نصب به شهر بلد در نزدیکی کاظمین ارسال شد.

در ساخت این درب‌ها از 8 مترمکعب چوب ساج برمه اعلا، شیشه نشکن، مس و طلا استفاده شده و طراحی و قلم زنی آنها نیز توسط هنرمندان خوب کشور انجام شده است.

فرمانده تیپ 82 سپاه استان قزوین: جان‌فشانی شهدای مدافع حرم بر کسی پوشیده نیستستاد ملی مقابله با کرونا قصد بی‌حرمتی به قمی‌ها را نداشت / وزیر بهداشت از اقدامات تقدیر کردشهید بیضایی و هسته اصلی مقاومت در امنیت حرم حضرت زینب(س)

انتهای پیام/872/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان امامزاده سید محمد حرم حضرت زینب س مردم هرمزگان درب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، شهردار بندرعباس، اعضای شورای شهر، معاون درمان دانشگاه و جمعی دیگر از مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

باتوجه به اهمیت مسئله فرزندآوری و جوانی جمعیت، شهرداری بندرعباس اقدام به احداث پارک «دادا و کاکا» در بندرعباس می‌کند.

این پارک در چهارراه پگاه و در زمینی به مساحت ۱۳هزار و ۵۰۵ متر مربع احداث می‌شود.

«داد و کاکا»؛ نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان، با هدف تأثیرگذاری بر مخاطبان کودک و نوجوان و مطالبه آن‌ها از پدر و مادر برای داشتن دادا (خواهر) و کاکا (برادر)، مقابله با آسیب‌های «تک فرزندی» و فرهنگسازی و ترویج جوانی جمعیت و فرزندآوری طراحی و ساخته شدند.

ایده و اجرای این کار ارزشمند به همت کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (مدیریت روابط عمومی دانشگاه) انجام شده است.

لازم به ذکر است در مراسم رونمایی از این عروسک‌ها، شهردار بندرعباس قول احداث پارکی به این عنوان را داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس