Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فضل الله رنجبر» روز شنبه در جلسه ستاد مبارزه با موادمخدر شهرستان که در سرسرای فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به ضرورت و اولویت رسیدگی به افراد بی خانمان شهر کرمانشاه از شهرداری و بهزیستی خواست هرچه سریعتر نسبت به اجاره مکان های جدید برای اسکان شبانه بی خانمان ها ظرف ۲ روز آینده اقدام کنند.

وی همچنین از شهرداری و بهزیستی خواست، خودروهایی برای گشت زنی شبانه به منظور جمع آوری بی خانمانان اختصاص دهند، تا کسی شب را در سرما سر نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر با اشاره به دستور وزیر کشور نسبت به ایجاد سرپناه برای افراد بی خانمان افزود: همه در برابر فراهم کردن سرپناه برای بی خانمان ها مسوول و وظیفه داریم.

او با اشاره به گزارش بهزیستی نسبت به افزایش ظرفیت اردوگاه های ماده ۱۵ خواستار افزایش اعتبار این اردوگاه در شهرستان شد و همچنین از اداره راهداری خواست نسبت به روشنایی مسیر سراب نیلوفرکه اردوگاه ماده ۱۶ در آنجا مستقر است، در راستای حفظ امنیت این مکان اقدام کند.

متکدیان بلوار طاق بستان جمع آوری می شوند   

فرماندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار پالایشی سازمان بهزیستی و کمیته امداد گفت: بسیاری از افرادی که در محدوده پل ولایت تا بریدگی فرهنگیان فاز ۲ در عصرها به عنوان کارگر کنار بلوار پرسه می زنند، متکدی هستند که چهره شهر را زشت کرده اند.

رنجبر با بیان اینکه باید برای کمک به افراد بی بضاعت، نیازمند اطلاع رسانی قوی و آگاه سازی در جامعه هستیم تا افراد سودجو از احساسات مردم سوء استفاده نکنند، گفت: در گفت و گو با این افراد متکدی به آنها پرداخت تسهیلات کم بهره اشتغال پیشنهاد شده که متاسفانه تکدی گری برای آنها جذاب تر بوده و پیگیر وام اشتغال نشدند.

او با اشاره به اینکه بسیاری از آنها جوان هستند و توانایی انجام فعالیت را دارند، اما کار نمی کنند از شهروندان خواست برای کمک به نیازمندان واقعی نذر و کمک های خود را به این افراد ندهند زیرا آنها را به ادامه تکدی گری تشویق می کنند و نیازمندان واقعی جامعه بی بهره می مانند.

رنجبر با اشاره به مصوبه استانی مبنی بر جمع آوری متکدیان پل ولایت گفت: این مصوبه از فردا با کمک اجراییات شهرداری اجرا می شود و کسانی که از عصرها در محدوده پل ولایت تا بریدگی فرهنگیان فاز ۲ به منظور گدایی توقف می کنند جمع آوری و به اردوگاه منتقل می شوند.

ظرفیت گرمخانه های کرمانشاه ۲ برابر ظرفیت افزایش یافته است

نماینده بهزیستی شهرستان کرمانشاه نیز در جلسه با اشاره به ظرفیت گرمخانه پمپ گازوییل شهر کرمانشاه گفت: هم اکنون ظرفیت این سرپناه از ۵۰ نفر به ۱۰۰ نفر ارتقا یافته است و ظرفیت گرم خانه زنان آقاجان نیز افزایش یافته است.

مظفری در ادامه گفت: بهزیستی آماده است اجاره بهای مکان هایی که به منظور ایجاد سرپناه برای افراد بی خانمان و معتادان متجاهر فراهم شود را بپردازد و خواستار کمک دیگر ارگان ها به ویژه شهرداری، هلال احمر، ورزش و جوانان و کمیته امداد شد.

او همچنین گفت: از امشب چهار دستگاه خودرو اورژانس اجتماعی بهزیستی به منظور جمع آوری بی خانمان های شهر گشت زنی می کنند.

مظفری کمک به بی خانمان ها را ضروری دانست و خواستار تامین اعتبار فصل پنج ماده ۱۶ برای سامان دادن به بی خانمان ها تا ظرفیت ۱۰۰ نفر شد.

سه هزار و ۸۱۶ خرده فروش مواد مخدر در کرمانشاه دستگیر شدند

نماینده پلیس مبارزه با موادمخدر کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۷۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان کشف شده که نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ «محمدی»  همچنین از دستگیری سه هزار و ۸۱۶ نفر در ارتباط با قاچاق مواد مخدر و خرده فروشی در سال جاری خبر داد.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح پاکسازی محلات هر هفته اجرا می شود، گفت: در دی ماه ۱۵ مکان توزیع موادمخدر در کرمانشاه پلمب شده است.

محمدی همچنین با اشاره به اردوگاه ماده ۱۶ افزود: وضعیت روشنایی مسیر و محیط این اردوگاه با توجه به اهمیت ایجاد امنیت آن اصلا مناسب نیست و همچنین سیستم فاضلاب آن مشکل جدی دارد که باید بهزیستی هرچه سریعتر رفع مشکل کند.  

برچسب‌ها وزارت کشور شهرداری کرمانشاه مواد مخدر بی خانمانی کرمانشاه سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور شهرداری کرمانشاه مواد مخدر وزارت کشور شهرداری کرمانشاه مواد مخدر بی خانمانی کرمانشاه سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور بی خانمان ها مواد مخدر جمع آوری افراد بی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۳۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند

ایسنا/کرمانشاه مدیر گروه موزه‌ها و اموال منقول اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها خبر داد.

علیرضا برشاهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش نرخ ورودی اماکن تاریخی از ابتدای امسال، اظهارکرد: براین اساس نرخ ورودی به دو مجموعه تاریخی تاق بستان و بیستون برای هر نفر 30 هزار تومان و برای تکیه معاون الملک، تکیه بیگلربیگی و معبد آناهیتا برای هر نفر 20 هزار تومان است. 

وی افزود: با توجه به افزایش نرخ ورودی اماکن تاریخی، برخی از گروه‌ها مشمول بازدید رایگان و برخی دیگر نیز مشمول بازدید بصورت نیم بها شده‌اند. 

مدیرگروه موزه‌ها و اموال منقول میراث فرهنگی استان تصریح کرد: به منظور حمایت از طرح جوانی جمعیت، بازدید خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر از اماکن تاریخی استان رایگان خواهد بود. 

وی تاکید کرد: مادران دارای سه فرزند و بیشتر می‌توانند با  مراجعه به ثبت احوال، کارت سه فرزندی گرفته و با استفاده از این کارت به همراه خانواده خود از اماکن تاریخی استان رایگان بازدید کنند. 

برشاهی اضافه کرد: همچنین بازدید از اماکن تاریخی استان برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد، کودکان زیر پنج سال و نیز تورلیدرها رایگان خواهد بود. 

وی در خصوص گروه‌هایی که بازدید آنها از اماکن تاریخی نیم بها است نیز گفت: بازدید بازنشستگان و خبرنگاران از اماکن تاریخی دارای ورودی استان نیم بها می‌باشد. 

مدیرگروه موزه‌ها و اموال منقول میراث فرهنگی استان تصریح کرد: بعلاوه، بازدید گروهی دانشجویان و دانش‌آموزان نیز از اماکن تاریخی استان مشمول بلیط نیم بهاست. 

وی در خصوص نرخ ورودی موزه‌های استان هم گفت: در حال حاضر تنها در چند شهرستان استان موزه‌های مردم‌شناسی فعال هستند که برای بازدید آنها ورودی گرفته نمی‌شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جاه‌طلبی هالیوودی‌ها؛ ظرفیت ورزشگاه رکسهم به 50 هزار نفر افزایش می‌یابد
  • افزایش شمار پناهجویان بی‌خانمان در انگلیس
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه