Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، تفاهم‌نامه طراحی و ساخت ۵ فروند شناور راهنمابر فولادی در بنادر کشور به امضای سازمان بنادر و دریانوردی و یک شرکت صنعتی دریایی رسید. ارزش این سرمایه گذاری ۱۴۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

مراسم امضای این تفاهم‌نامه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، اکبر ترکان، مشاور رئیس جمهور، سردار محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا، و تعدادی از فعالان صنعت کشتیرانی و دریانوردی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، امروز تفاهم‌نامه همکاری سازمان بنادر و دانشگاه علم و صنعت در زمینه توسعه آینده‌پژوهی و استفاده حداکثری از ظرفیت سازمان بنادر برای تحصیلات تکمیلی در حوزه ساخت تجهیزات بندر و دریایی و تولید شناورهای داخلی و موضوعات مرتبط به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه، انجام پژوهش در زمینه علوم دریایی و بندری، رفع موانع و مشکلات تولیدات صنایع بندری و رفع سایر مشکلات و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت سازمان بنادر و دریانورد برای موضوع تحصیلات تکمیلی در برنامه قرار گرفت.

مقرر شده است تا دانشکده علوم بندری و دریایی در دانشگاه علم و صنعت تأسیس شود.

کد خبر 5128990

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی شناور باری قیمت دلار بازار سهام ویروس کرونا قیمت نفت بورس تهران قطع برق اقتصاد چین وزارت صنعت معدن و تجارت شاخص کل بورس بانک مرکزی ایران قیمت طلا وزارت راه و شهرسازی بازار سرمایه نهاده های دامی سازمان بنادر تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزخلیج فارس؛ مدیر اداره بندر و دریانوردی شهرستان جاسک گفت: با توجه به رفت وآمد شناور‌ها در حوضچه بندر و احتمال بروز آتش سوزی الحاق این شناور از نیاز‌های این اداره بود.

بیشتر بخوانید؛ بازگشت یدک کش خلیج فارس چهار به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی
محمدامین امانی افزود: این شناور با ۷ نفر خدمه در بندر جاسک از امروز پهلو گرفته است.
وی گفت: این شناور قبل از پهلوگیری در بندرجاسک در بندرعباس خدمت رسانی می‌کرد.

دیگر خبرها

  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال