Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:53:44 GMT

۲۶۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در مازندران شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۱۴۱۱

۲۶۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در مازندران شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد عمادی با اشاره به اینکه ۹۰ هزار چاه مجاز در مازندران وجود دارد گفت: دو هزار و ۶۰۰ حلقه چاه غیرمجاز شناسایی شده که در ماه‌های اخیر ۵ دستگاه حفاری غیر مجاز که در پارکینگ‌ها بودند معدوم شدند.

وی افزود: برای حل معضل چاه غیر مجاز باید به حفاران غیرمجازی رجوع کنیم که با دستگاه حفاری تراکتوری به حفر چاه با سرعت زیاد و تا عمق ۳۰ تا ۴۰ متر می‌پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شناسایی ادوات حفاری غیرمجاز در دستور کار وزارت نیرو و همچنین شرکت آب منطقه‌ای مازندران قرار دارد، گفت: جلوگیری از تردد این وسایل در روستاها از جمله اقدامات خوب انجام شده در سال‌های اخیر بوده است و معدوم‌سازی وسایل غیرمجاز در دستور کار قرار داد.

عمادی همچنین با هشدار به افراد خاطی گفت: حفرکنان چاه‌های غیر مجاز از همین اکنون باید در فکر تغییر شغل خود باشند چرا که در صورت حفر چاه غیر مجاز قانون مجازات سختی را برای آنان در نظر گرفته است.

مدیر حفاظت منابع آب زیر زمینی شرکت آب منطقه‌ای مازندران در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های امور منابع آب شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه و همچنین نیروی انتظامی این شهرستان‌ها تاکید کرد: این معدوم سازی باید به حدی مطمئن انجام شود که دیگر استفاده از این وسایل در حفر چاه ممکن نباشد.

کد خبر 5129545

منبع: مهر

کلیدواژه: آب منطقه ای مازندران چاه غیرمجاز منابع آبی ویروس کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز بوشهر گرگان کرمانشاه دهه فجر شیوع کرونا قوه قضاییه مشهد شهرکرد شهرستان کرج غیر مجاز چاه غیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد