Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، ایزد سیف‌الله‌پور در خصوص واکنش‌های تند باشگاه ذوب‌آهن اصفهان نسبت به داوری‌ها پیش از بازی با نساجی اظهار داشت: طبیعی است هر باشگاهی از حقوق خود دفاع کند، در فصل اخیر تیم ما هم براساس اشتباهات متعدد داوری متضرر شده که حتی دو مرتبه عذرخواهی کتبی کمیته داوران از نساجی را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن باشگاه قابل احترامی است، افزود: همان‌طور که در جدول می‌بینیم، بازی نساجی و ذوب‌آهن دیداری حساس و به ‌قول فوتبالی‌ها ۶ امتیازی است. به‌همین منظور سازمان لیگ و کمیته داوران نباید تحت تاثیر اعتراضات شدید باشگاه ذوب‌آهن قرار گیرد.

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران با عنوان اینکه اگر قرار به بیانیه دادن باشد، ما از ابتدای فصل باید بارها بیانیه می‌دادیم اما به ‌منظور احترام به داوران و حفظ آرامش آنها به‌جز یکی دو مورد، دیگر اعتراض نکردیم، حرف ما این است که پیش از بازی به این مهمی، علی‌رغم اینکه اشاره کردیم که اعتراض حق باشگاه ذوب‌آهن است اما زمان مناسبی برای این امر نبود.

سیف‌الله‌پور با تاکید بر اینکه نساجی تا اندازه‌ای از اشتباهات داوری متضرر شد که حتی ما مجبور شدیم دست به تغییر کادر فنی بزنیم، تصریح کرد: در حال حاضر تمام نگرانی باشگاه نساجی این است، با توجه به اینکه ذوب‌آهن هم شرایط مشابهی با ما دارد، خدای ناکرده اتفاقات غیرفوتبالی برای ما بیفتد.

وی در گفت و گو با سایت باشگاه نساجی با اعلام اینکه هفته قبل هم از کمیته داوران خواستیم داورانی برای بازی‌های نساجی انتخاب کنند که بتوانند با پرواز مستقیم، خود را به مازندران برسانند، گفت: مسافت زیاد محل زندگی برخی داوران با مازندران گاهاً به بیش از هزار کیلومتر هم می‌رسد و داور باید چند مسیر هوایی یا زمینی را طی کند تا به مازندران برسد. این مسئله باعث خستگی داور می‌شود و بدون شک بر کیفیت داوری اثرگذار است. یا اینکه داوری برای ما از جنوب کشور قضاوت کرده که حتی برای رسیدن به مازندران، زمینی آمده و متاسفانه برایش بلیت پرواز نگرفتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ایزد سیف الله پور سیف الله پور قائم مقام باشگاه نساجی نساجی مازندران کمیته داوران ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد

یک منبع موثق در اسپانیا از تصمیم مدیران باشگاه بارسلونا برای پیگیری اعتراض خود نسبت به قضاوت ال‌‌کلاسیکو از محکمه‌ای غیرورزشی خبر داد. - اخبار ورزشی -

به خبرگزاری تسنیم، رادیو کاتالونیا اعلام کرد؛ پس از امتناع فدراسیون فوتبال اسپانیا از ارائه تصاویر و فایل صوتی مکالمات داور و VAR بازی یکشنبه شب تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در هفته سی‌و‌دوم لالیگا، باشگاه کاتالان تصمیم گرفته است که از مراجع قضایی غیرورزشی شکایت خود را پیگیری کند.

ال‌کلاسیکوی سوم فصل که با پیروزی 3 بر 2 رئالی‌ها خاتمه یافت، دارای دو صحنه بحث‌برانگیز داوری به ضرر بارسلونا بود که یکی از آنها یعنی عبور توپ از خط دروازه رئال‌مادرید و گل تشخیص داده نشدنش توسط داور و VAR جنجال بسیار به پا کرد. در حالی که در برخی تصاویر منتشر شده از زوایای خاص به نظر می‌رسد توپ به طور کامل از خط دروازه عبور کرده است، کمیته داور و فدراسیون فوتبال اسپانیا حاضر به پذیرش این موضوع نشده‌اند و حتی از ارائه مدارکی که می‌تواند ادعای بارسا را تأیید کند، خودداری کرده‌اند.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم

 

طبق گزارش رادیو کاتالونیا هدف بارسلونا از این تصمیم، ملزم شدن فدراسیون فوتبال اسپانیا به ارائه تصاویر و فایل‌های صوتی مکالمات داور با دستور مراجع قضایی است که می‌‌تواند تبعاتی منفی برای کمیته داوران فوتبال اسپانیا داشته باشد. در همین راستا خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا با انتشار یک کلیپ ویدئویی تهدید کرد تا پایان برای احقاق حقوق از دست رفته تیمش خواهد جنگید که این حتی می‌‌تواند شامل تلاش برای برگزاری مجدد بازی باشد.

اگرچه در فوتبال اسپانیا سابقه نداشته که اعتراض یک تیم به قضاوت بازی، باعث صدور حکم برگزار مجدد یک بازی شود، اما این اتفاق سال گذشته در فوتبال بلژیک رخ داد و فدراسیون فوتبال این کشور دستور برگزاری مجدد مصاف تیم‌های اندرلشت و خنک را داد چرا که در آن بازی VAR به اشتباه گل تیم خنک را مردود دانست، هر چند با اعتراض تیم اندرلشت به دادگاه استیناف، حکم فدراسیون فوتبال بلژیک رد و در نهایت بازی مجدداً برگزار نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی