Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@02:48:01 GMT

راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان بوشهر به صورت مجازی است

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۲۰۶۹

راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان بوشهر به صورت مجازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر امروز در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: با توجه به وضعیت کنونی استان در مورد بیماری کرونا، نباید دچار ساده‌انگاری و خوش‌خیالی شویم.

استاندار بوشهر بابیان اینکه بیماری کرونا تمام نشده و رفتاری ناشناخته دارد افزود: اساس گزارش وزارت بهداشت، شاهد خیز آرام بیماری کرونا در برخی استان‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنیم ممکن است در ایام نوروز مجدداً به محدودیت‌های مختلف متوسل شویم.

گراوند با اشاره به همکاری بسیار خوب مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: مناسب‌ترین وسیله برای مقابله با ویروس کرونا، زدن ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

وی تأکید کرد: اگر می‌خواهیم اصناف و بازار در ایام نوروز فعال باشند و همچون سال گذشته دچار محدودیت و تعطیلی نشوند، انتظار داریم بازاریان همچون گذشته نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار بوشهر با تأکید بر تداوم نظارت و بازرسی از اصناف و اماکن مختلف بیان داشت: فرمانداران، رؤسای شبکه بهداشت و درمان و بازرسی استانداری همه امکانات برای تداوم نظارت و بازرسی از اصناف و اماکن مختلف را فراهم کنند.

وی در خصوص همکاری جهت دور کاری بیماران خاص گفت: ادارات استان بوشهر برای همکاری جهت دور کاری بیماران خاص، جانبازان شیمیایی بر اساس تشخیص دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

گراوند با تأکید بر جلوگیری از برگزاری آئین‌های مختلف باهدف عدم تجمعات، گفت: می‌توان از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری جلسات و برنامه‌ها و یادواره شهدا استفاده کرد.

وی بابیان اینکه برپایی چادر در سواحل استان ممنوع است، گفت: شهرداران برای جلوگیری از برپایی چادر در سواحل و پارک‌های استان اقدام کنند.

استاندار بوشهر افزود: با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت، ضمن احترام به همه مردم ایران، امسال به خاطر شرایط کرونایی آماده پذیرایی از مسافران نیستیم.

گراوند ادامه داد: امکان سرویس‌دهی به مسافران در پارک‌ها وجود ندارد لذا مسافران عزیز از سفر به بوشهر خودداری کنند تا پس از ریشه‌کنی بیماری کرونا، به بهترین شکل میزبان مهمانان گران‌قدر از سراسر کشور باشیم.

استاندار بوشهر بابیان اینکه کمرنگ شدن استفاده از ماسک نگران‌کننده است، افزود: از اصناف انتظار داریم همه امکانات را برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم کنند و در استفاده از ماسک پیشگام باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر وزارت بهداشت راهپیمایی فضای مجازی استاندار بوشهر بیماری کرونا پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم یک رستوران در شادگان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیدغالب موسوی گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهر و موم شد.   وی افزود: در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد.     موسوی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در بوشهر
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در استان بوشهر
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن در بوشهر
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است