Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، روز گذشته پس از گزارشی که از پیشنهاد اهالی قلم برای خرید از نمایشگاه مجازی کتاب منتشر شد (اینجا بخوانید)، ‌پیامی ذیل این گزارش از سوی یکی از مخاطبان با این مضمون منتشر شد: «در حالی که ۲ روز به خاتمه نمایشگاه باقی مانده بود از امروز صبح، اعمال بن‌های کتاب حتی برای اهل قلم متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته است.»

خبرنگار فارس با حسین صفری، معاون اقتصاد و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران گفت‌وگویی انجام داد تا این موضوع را جویا شود که وی توضیح داد: سایت باز است و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد،‌ حتی برای اهالی قلمی که جا مانده‌اند تمهیدی اندیشیده شده تا از این فرصت استفاده کنند. از این رو این مساله صحت ندارد.

*  ۶ هزار و ۲۰۰ نفر از اهالی قلم تاکنون بن دریافت کرده‌اند

 معاون اقتصاد و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران برای صحت ادعای خود آخرین آمار بن‌های اهالی قلم را مورد اشاره قرار داد و گفت: ۶ هزار و ۲۰۰ نفر از اهالی قلم تاکنون بن دریافت کرده‌اند.

 

* تجربه‌نگاری یک نویسنده از خرید مجازی کتاب

«زهرا زواریان» از نویسندگان کشورمان در صفحه شخصی خود درباره خرید از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران نوشت: بالاخره موفق شدم خرید خوبی انجام دهم، این هم از برکات ایام کرونا. از دیروز که نظرات بعضی از دوستان را در پست‌ها دیدم ، تقریبا از خرید کتاب ناامید شدم، امروز فکر کردم مرا با دیگران چه کار! بهتر نیست وقتی بگذارم و خودم وارد گود شوم و امکان خرید و وضعیت نمایشگاه را بیازمایم.

بالاخره تجربه جدیدی است و به امتحان کردنش می‌ارزد. چند ساعتی وقت گذاشتم و کتاب‌های دلخواهم را لیست کردم. عزم جرم کردم تا زبان سایت را دریابم و دریافتم. بهترین خرید، بدون اتلاف وقت رفت و آمد و نفس کم آوردن در سالن کم اکسیژن مصلای تهران، بدون تحمل رنج حمل کتاب‌های سنگینی که گاه قامت من نویسنده را خم می‌کرد! به ایده پردازان و کسانی که زحمت راه اندازی این امکان را فراهم کردند، دست مریزاد می‌گویم و به سهم خودم از تک تک‌شان تشکر می‌کنم خدا قوت.

* فروش ۳۱ میلیارد تومانی در نمایشگاه کتاب تاکنون

خبرنگار فارس طی تماس با موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران میزان فروش تا لحظه نگارش این گزارش را جویا شد. بر این اساس تا پیش از ظهر امروز دوشنبه ۶ بهمن‌ماه در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، ۳۱ میلیارد تومان فروش ثبت شده است.

صبح امروز اعلام شد نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به مدت دو روز تا ساعت ۲۴ چهارشنبه (۸ بهمن ماه) تمدید شد. در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کتاب‌ها به صورت رایگان ارسال می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید کتاب به tehranbookfair.ir مراجعه کنند.

ساعت بازدید و خرید در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت ۲۴ ساعته است و کتاب‌های ناشران داخلی با تخفیف ۲۰ درصدی و کتاب‌های ناشران خارجی با تخفیف حداقل ۵۰ درصدی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب مجازی بن اهالی قلم حسین صفری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران کتاب و ادبیات اهالی قلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امید جهان نژادیان به خبرنگار ما گفت: خوزستان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی ازجمله گندم است و برداشت این دانه‌های طلایی در استان از بیستم فروردین امسال از مناطق جنوبی استان آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.

وی میزان خرید روزانه خرید گندم از کشاورزان خوزستان را بیش از ۶۰ هزار تن اعلام کرد و افزود: از ابتدای فصل برداشت تاکنون، بیش از ۵۶۰ هزار تن از این محصول راهبردی خریداری و به سیلو‌ها انتقال داده شده است.

جهان نژادیان درخصوص میزان خرید گندم نسبت به پارسال می‌گوید: تاکنون شاهد افزایش دوبرابری این محصول هستیم و استقبال کشاورزان برای تحویل به مراکز خرید خوب بوده است.

به گفته مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان؛ در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به قیمت ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

وی اضافه کرد: پارسال در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

در سال زارعی جاری در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی خوزستان کشت گندم انجام شده است.

دیگر خبرها

  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود