Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۸ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا، سیما سادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز 6 بهمن 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 6309 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 681 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به یک میلیون و 379 هزار و 286 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 98 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به 57 هزار و 481 نفر رسید البته خوشبختانه تاکنون یک میلیون و 171 هزار و 70 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌‌اند.

لاری گفت: 4057 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی تاکنون 8 میلیون و 960 هزار و 186 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

بر اساس آخرین تحلیل‌‌ها، 18 شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، 154 شهرستان در وضعیت زرد و 276 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

هنوز به مرحله "کنترل کامل اپیدمی کرونا" نرسیده‌‌ایمفیلم/ 5 دلیل برای برتری "واکسن ایرانی کرونا" نسبت به واکسن‌‌های خارجی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان وزارت بهداشت ویروس کرونا بهداشت و درمان وزارت بهداشت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگامی ایران در زمینه دانش تالاسمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدحیدر محمدی ضمن تبریک روز جهانی تالاسمی و با اشاره به تلاش‌های سازمان بیمه سلامت در کنار دیگر ارگان‌های حوزه سلامت در خدمات‌دهی به بیماران خاص و صعب‌العلاج از جمله بیماران مبتلا به تالاسمی گفت: تالاسمی یکی از مهم‌ترین بیماری‌های ژنتیکی است که در کشور ما نیز همانند سایر کشور‌های دنیا شیوع دارد، این بیماری که در زمره بیماران خاص و صعب العلاج قرار گرفته ۲۳ هزار مبتلا در ایران دارد و خوشبختانه کشورمان در زمینه دانش پزشکی درمان تالاسمی پیشگام بوده و عمر این بیماران با خدمات ارزشمند پزشکان طی سالیان گذشته افزایش یافته است.

رئیس سازمان غذا و دارو، با اشاره به اینکه درمان این بیماری برای بسیاری از خانواده‌ها دارای هزینه‌های بسیار بالایی بوده و در برخی شرایط برای آنها امکان پذیر نیست گفت: سازمان غذا و دارو در سال ۱۴۰۲ دارو‌های موردنیاز بیماران تالاسمی را نسبت به سال قبل به میزان قابل توجهی تامین کرد.

وی با اشاره چالش‌های داخلی و خارجی کشور در تامین دارو‌ها افزود: تلاش‌های سازمان غذا و دارو در انجام وظایف بویژه تامین انواع دارو علی رغم وجود همه محدودیت‌ها بیشتر نمایان می‌شود، اما این سازمان هیچ چالش بالفعل و بالقوه‌ای را بهانه کوتاهی از انجام وظایف خود قرار نمی‌دهد.

محمدی در پایان گفت: در تامین دارو‌های تالاسمی تلاش شده که نقایص نسبت به گذشته کاهش یابد و به داروی مورد نیاز بیماران دسترسی بهتری باشد، امیدواریم در سال جاری با اتخاذ راهکار‌های علمی و افزایش منابع و اعتبارات لازم بتوان از بیماران خاص حمایت‌های بیشتری صورت داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ استان کشور از تنش آبی خارج شد
  • آمار هولناک از فوت بیماران تالاسمی در ایران
  • آمار هولناک از فوت بیماران ایرانی به دلیل نبود داروهایشان!
  • پیش بینی ایرانی ها از ۵ سال آینده کشور چیست؟ (+اینفوگرافی)
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • پیشگامی ایران در زمینه دانش تالاسمی
  • وضعیت سدهای کشور پس از بارش‌های اخیر | هنوز ۱۱ استان دچار کم بارشی هستند
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد