Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@04:16:18 GMT

دستگیری سارق قطعات ریل راه آهن

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۳۱۹۹

دستگیری سارق قطعات ریل راه آهن

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ علیرضا دلیری گفت: ماموران پاسگاه «قره سو» حین گشتزنی در مسیر پشت کارخانه بازیافت کرمانشاه حوالی راه آهن به شخصی برخورد کردند که مشغول سرقت قطعات ریل بود.

او  ادامه داد: ماموران با دیدن این صحنه به سرعت وارد عمل شده و پس از طی مسافتی سارق راه آهن را که در حال فرار بود دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دلیری با اشاره به کشف مقداری از اموال مسروقه نظیر پیچ و مهره و آهن آلات، بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب هشت فقره سرقت از ریل راه آهن و تجهیزات و امکانات عمومی سطح شهر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه، همچنین از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضایی برای صدور حکم لازم خبر داد و گفت: برخورد با چنین افرادی جزو اولویت‌های کار پلیس است.

او  یادآوری کرد: در ۱۰ ماه سپری شده از امسال  و با تلاش ماموران بیش از هشت هزار و ۱۰۰ فقره سرقت کشف و حدود پنج هزار و ۸۵۰ سارق نیز دستگیر شدند.

کشف  ۲۰ تن  چوب قاچاق  در سنقر و کلیایی 

 

سرهنگ غضبان احمدی فرد  فرمانده انتظامی اظهار سنقر و کلیایی گفت: ماموران یگان امداد و پاسگاه کیونانات سنقروکلیایی حین گشتزنی به ۲ دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.


او  ادامه داد: ماموران در بازرسی‌های انجام گرفته در هر کدام از آن‌ها موفق به کشف ۱۰ تن (مجموعا ۲۰ تن) چوب قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲۵۰ میلیون ریال می‌رسید، شدند.

سرهنگ احمدی فرد در پایان از دستگیری ۲ نفر در این خصوص و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

 

کشف یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق

 


سرهنگ پرنو فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی هم از کشف یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید علیزاده حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان که از مسیر جوانرود بطرف ثلاث باباجانی در حرکت بود، مشکوک شدند و در بازرسی از این وانت یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق متعلق به درختان بلوط، چنار و اوکالیتوس که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۰۰ میلون ریال می‌رسید کشف شد.

سرهنگ پرنو در پایان از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

 

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت نیروی انتظامی قاچاق کالا چوب قاچاق راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی «خمه» الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۵ تن خوراک ماهی قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: دراین‌رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

کد خبر 6090920

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان