Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:53:41 GMT

چند خبر کوتاه از چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۳۳۲۹

چند خبر کوتاه از چهارمحال و بختیاری

سردار منوچهر امان‌اللهی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در تهیه و توزیع مواد مخدر در استان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و پس از اخذ مجوز قضایی و انجام تحقیقات، ۲ دستگاه خودرو پژوی این قاچاقچیان در ۲ عملیات پلیسی شناسایی و متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بازرسی از این خودروها ۱۹۰ کیلوگرم  تریاک که به طرز ماهرانه جاساز شده بود کشف و ۶ قاچاقچی دستگیر شدند و برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر از برنامه‌های محوری پلیس استان در سالجاری است.

به گفته وی، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲ تن و ۹۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۲ هزار و ۸۷۰ مجرم در حوزه مواد مخدر از جمله معتاد، فروشنده، قاچاقچی دستگیر شد که ۱۴ درصد افزایش داشته است.

وی به اجرای بیش از ۹۰۰ طرح برخورد با خرده فروشان موادمخدر در استان در سالجاری اشاره کرد و گفت: ناامن کردن محیط‌های آلوده برای فعالیت سوداگران مرگ، از اهداف اجرای این طرحها در استان است.

متهمان به سرقت از اماکن خصوصی با ۳ فقره سرقت در سامان دستگیر شد 

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شناسایی و دستگیری یک سارق اماکن خصوصی با سه فقره سرقت توسط پلیس سامان خبر داد. 

سرهنگ عبدالرضا قاضی زاده  افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان سامان ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس سامان در هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی یک متهم را در حال سرقت از یکی از اماکن خصوصی مشاهده و دستگیر و به یگان انتظامی استان منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در جریان بازجویی انجام شده، متهم به سه فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان سامان اعتراف کرد.

۷۷ طرح کشاورزی توسط مددجویان چهارمحال و بختیاری اجرا شد

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت بحث اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷۷ طرح کشاورزی در زمینه زراعت، باغداری و کشت گیاهان دارویی توسط خانواده مددجویان با هدف خودکفایی آن‌ها اجرا شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، علی ملکپور با بیان اینکه طرح‌های اشتغال ابتدا توسط مددجویان به کارشناسان اشتغال ارائه و پس از بررسی کارشناسان، طرح‌های مددجویان برای دریافت تسهیلات به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های طرف قرارداد معرفی می‌شود، افزود: امسال بیش از ۳۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به دارندگان این طرح‌های کشاورزی پرداخت شد.

وی تعداد طرح‌های کشاورزی اجرا شده در مناطق محروم را ۲۰ طرح عنوان کرد وگفت:با توجه به اهمیت استفاده از روش‌های نوین در زمینه کشاورزی و افزایش بهره‌وری روش‌های نوین کشاورزی از جمله آبیاری پس از بررسی توسط کارشناسان اشتغال به مددجویان آموزش داده می‌شود.

برچسب‌ها لردگان مواد مخدر چهارمحال وبختیاری انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لردگان مواد مخدر چهارمحال وبختیاری لردگان مواد مخدر چهارمحال وبختیاری انتظامی اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری اماکن خصوصی مواد مخدر فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار

حسین برزگر مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۴ طرح آبرسانی در بخش ناغان با بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه افتتاح شد، گفت: طرح آبرسانی ۳۶۰ هکتاری روستای گل سفید به صورت نمادین افتتاح شد.

وی افزود: اصلاح حوضچه‌های روستای رحیم آباد، طرح آبرسانی آبشار علیا و سرتنگ محمودی از دیگر طرح‌های آبرسانی کشاورزی در بخش ناغان است.

بیشتر بخوانید

اجرای ۱۵ طرح کلان سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری

برزگر اضافه کرد: بهره برداری از طرح گازرسانی روستای کهن دژ با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان وآبرسانی به این روستا با بیش از یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش از دیگر طرح‌هایی بود که در بخش ناغان بهره برداری شد.

وی ادامه داد: همچنین کلنگ احداث مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن در گهرو به زمین زده شد.

تسریع در تکمیل تونل زره، تهیه طرح هادی روستا‌های بخش ناغان و طرح تفصیلی شهر ناغان، تکمیل چهارخطه شلمزار از جمله مصوبات نشست شورای اداری بخش ناغان بود.

همچنین با حضور مدیران ۲۰ دستگاه اجرایی در سفر استاندار میز خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم بخش ناغان نیز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار