Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نکونام دهه فجر انقلاب اسلامی را محصول امر به معروف و نهی از منکر خواند و گفت: امام خمینی(ره) با هدف گسترش معروف های اسلام و مبارزه با منکرهای طاغوت انقلاب اسلامی را پایه گذاری کرد و پرچم دار این فریضه بزرگ بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت ‌الاسلام «علی محمد نکونام» شامگاه(سه شنبه ۷ بهمن) در آیین تکریم و معارفه دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری که با حضور قائم مقام و معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و جمعی از مسئولین برگزار شد، اظهار داشت: قانون حمایت از آمران و ناهیان به این مجموعه جان داد هرچند باید ملحقات و راهکارهای آن تکمیل و عملی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ظرفیت بسیار ارزشمندی در کشور است، افزود: موانع کار این ستاد باید رفع بشود اما همین مقدار امکانات و توجه نیز فرصت مغتنمی است که انقلاب در اختیار ما قرار داده است.

 

امام جمعه شهرکرد محله محوری را لازمه احیاگر بودن ستاد امر به معروف و نهی از منکر خواند و اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر را باید خانه به خانه گسترش داد و افرادی برای این امر در همه محله ها فضاسازی کنند.

 

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه در راستای گسترش امر به معروف و نهی از منکر باید نظارت همگانی شکل بگیرد، تصریح کرد: نظارت به معنای مچ گیری و سرکشی به حریم خصوصی نیست بلکه هر مؤمن مراقب رفتار خود و اطرافیانش باشد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محله محوری در امر به معروف و نهی از منکر باید مانند دوران دفاع مقدس با نظارت عمومی شکل بگیرد، عنوان کرد: در همین راستا در برخی از شهرهای استان محله محوری آغاز شده است که باید گسترش بیشتری یابد.

 

امام جمعه شهرکرد دهه فجر انقلاب اسلامی را محصول امر به معروف و نهی از منکر خواند و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با هدف گسترش معروف های اسلام و مبارزه با منکرهای طاغوت انقلاب اسلامی را پایه گذاری کرد و پرچم دار این فریضه بزرگ بود.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: امربه معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری امر به معروف ستاد امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم دیدنی؛ آبشار‌های کوه معروف بیستون دوباره زنده شدند

در بیستون کرمانشاه اونقدر باران باریده تمام آبشار‌های کوه بیستون مجددا فعال شده‌اند. فیلم صبح امروز و حاوی تصاویر حیرت انگیز است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم دیدنی؛ آبشار‌های کوه معروف بیستون دوباره زنده شدند
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • کنایه روحانی به جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!