Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:26:43 GMT

باخ: واکسن برای ورزشکاران المپیکی اجباری نیست

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۸۵۵۲

باخ: واکسن برای ورزشکاران المپیکی اجباری نیست

به گزارش ایرنا، «توماس باخ» رییس کمیته بین‌المللی المپیک در یک نشست مجازی با کمیته‌های ملی المپیک تاکید کرد که واکسیناسیون بخشی از جعبه ابزار اقدامات مقابله‌ای با ویروس کرونا است که توسط کمیته بین‌المللی المپیک و برگزارکنندگان المپیک توکیو و بازی‌های زمستانی پکن ۲۰۲۲ طراحی شده است.

این توصیه در حالی مطرح شده است که شک و تردید در مورد برگزاری بازی‌ها به دلیل تأثیر همه‌گیری ویروس کرونا در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باخ گفت در حالی که اولویت دریافت واکسن با گروه‌های آسیب‌پذیر، پرستاران، پزشکان و همه کسانی است که جوامع ما را ایمن نگه می‌دارند؛ شرکت‌کنندگان در المپیک باید واکسیناسیون را بعد از دسترسی عمومی انجام دهند.

باخ با تاکید بر غیراجباری بودن تلقیح واکسن، گفت: تمام شرکت‌کنندگان در المپیک و پارالمپیک را به پذیرش واکسن تشویق می‌کنیم. این موضوع به عنوان همبستگی با میزبانان ژاپنی و همکارانشان خواهد بود.

پس از آنکه مقامات سازمان بهداشت جهانی روز دوشنبه مخالفت خود را با اولویت دسترسی ورزشکاران المپیکی به واکسن کووید ۱۹ اعلام کردند، کمیته بین‌المللی المپیک موضع خود را درباره واکسیناسیون عادی ورزشکاران در کنار مردم شفاف کرد.

سی و دومین دوره بازی‌های المپیک که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، مرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان جهانی بهداشت المپیک توکیو توماس باخ واکسن کرونا کمیته بین المللی المپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان جهانی بهداشت المپیک توکیو ویروس کرونا سازمان جهانی بهداشت المپیک توکیو توماس باخ واکسن کرونا کمیته بین المللی المپیک اخبار کنکور کمیته بین المللی المپیک ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ محمد نبی رضایی قایقران و ایمان پورعزیز مربی تیم ملی پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا در مسابقات قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در میدان بسیج بابلسر مورد استقبال قرار گرفتند.

محمدنبی رضایی با مربیگری ایمان پورعزیز در مسابقات قایقرانی آب‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس که در شهر توکیو ژاپن برگزار شد در ماده ۱۰۰۰ متر تک نفره کانوی کانادایی مدال طلا گرفت.

رضایی پس از عبدالله موحد و مهدی طلوتی سومین ورزشکار المپیکی تاریخ ورزش بابلسر است.

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست