Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بخش داخلی بیمارستان حضرت زینب (س) ۱۴ تخت بستری دارد و بیش از یک میلیارد تومان برای تجهیز آن هزینه شده است.

او افزود: بودجه توسعه بیمارستان اختصاص و جذب شده است و در آینده نزدیک بخش‌های اطفال، سی سی یو و آی سی یو نیز در اروندکنار به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار سال ۱۳۹۷ با ۳۲ تخت بستری و اعتبار مشترک منطقه آزاد اروند و وزارت بهداشت به بهره برداری رسید و در حال حاضر علاوه بر بخش داخلی، فوریت های پزشکی، بخش‌های بستری مردان و زنان، آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخانه آن فعال است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  خیر نیکو کار عیسی اکرامی برای احسان مرحوم رضا قهرمانی داماد این خانواده ، یک دستگاه سروفیوژ برای  استفاده در آزمایشگاه ، یک دستگاه فتوتراپی جهت استفاده در بخش نوزادان و یک دستگاه تورنیکت جهت استفاده در اتاق عمل بیمارستان  مهر امام علی تکاب به این بیمارستان اهدا کرد.

 برای تهیه تجهیزات اهدایی این خیر تکابی  یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه  شده است.

 

دیگر خبرها

  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • (ویدیو) معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان
  • تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان + فیلم
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • حس خوب حمایت
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری