Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان هرمزگان با معرفی نفرات برگزیده به پایان رسید که خبرگزاری ایسنا در بخش گزارش حائز رتبه برتر شد.

آئین پایانی ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان، شب گذشته، ۷ بهمن‌ماه با حضور جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل به عمل آمد که در این بین امیرحسین طالبی خبرنگار ایسنا به عنوان نفر اول بخش گزارش معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این مراسم، اظهار کرد: نقش مردم و انقلابیون این استان در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی ماندگار است و باید یاد تمامی کسانی که در ثبت لحظات انقلاب اسلامی در استان زحمت کشیدند را گرامی بداریم.

رضا کمالی زرکانی  افزود: هرمزگان در انقلاب اسلامی نقش مهم و تأثیرگذاری داشته و اصحاب رسانه با ثبت لحظات تاریخی همواره در یادآوری این لحظات تاریخی قدم مهمی برداشته‌اند. هرکسی که با قلب خود برای مردم این کشور و برای ثبت لحظات ماندگار انقلاب اسلامی کار می‌کند یک بسیجی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تصریح کرد: خبرنگار بسیجی کسی است که با ارائه محصول با کیفیت خود به نقش مردم و اثرگذاری محصول خود در زندگی مردم توجه دارد. بسیاری از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران هرمزگان را می‌توان بسیجی دانست، چراکه تفکر آن‌ها همواره خدمت به مردم و تأثیرگذاری در جهت بهبود معیشت شهروندان بوده و هست.

همچنین جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز در این مراسم، عنوان کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید با انتخاب راه‌های میان‌بر با شتاب بیشتری به سمت تشکیل تمدن اسلامی برویم و هر قشری از بسیج باید نقش خود را در این مهم ایفا کند. یکی از این اقشار، بسیج رسانه است که با آگاه‌سازی می‌تواند جامعه را به حرکت درآورد.

سرهنگ هدایت‌الله امیری تصریح کرد: همواره نظام جمهوری اسلامی در مقابل خصومت‌های دشمنان قرار داشته و امروز دشمن قصد دارد با عملیات روانی و جنگ نرم به کشور ضربه بزند. از این رو اصحاب رسانه با هوشیاری و آگاه‌سازی باید روحیه و امید را به جامعه تزریق کنند. خبرنگار بسیجی به اثرگذاری محصول خود در زندگی مردم توجه دارد. البته امروز با گسترش شبکه‌های اجتماعی هر فرد خود یک رسانه است و باید هوشیار بوده و در مقابل تحرکات دشمنان آگاهانه عمل کند.

جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اینکه تولید محتوای فاخر انقلابی مردم را نسبت به انقلاب و فرهنگ ایثار امیدوار می‌کند، بیان کرد: جشنواره ابوذر به دنبال اعتلای فرهنگ ناب محمدی بوده و نهال جوانی  است که هر سال پربارتر خواهد شد. از وظایف اصلی اقشار بسیج، ایفای نقش در اجرایی شدن گام دوم انقلاب است و یکی از این قشرهای اثرگذار در این عرصه بسیج رسانه است.

در ادامه مسئول بسیج رسانه هرمزگان نیز در این مراسم، اظهار کرد: ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با محوریت «کرونا و کمک مؤمنانه، چهل سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی، جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، آسیب‌های اجتماعی و مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه» از مردادماه امسال کلید خورد. در این جشنواره بیش از ۱۵۰ اثر در بخش‌های تیتر، گزارش، مصاحبه و خبر از ۶۰ شرکت‌کننده به دبیرخانه ارسال و پس از داوری توسط خلیل تنیده، سید رضا هاشمی زاده و عبدالرسول بهمنی که از فعالین و مدرسین علوم ارتباطات در هرمزگان هستند، ۱۸ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

محمدامین ذاکری با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری سازمان بسیج رسانه و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف پویایی و حمایت از آثار اصحاب رسانه در حوزه انقلاب اسلامی و تقویت جبهه انقلاب فرهنگی برگزار شد، افزود: از اصحاب رسانه می‌خواهیم با تولید محتوای فاخر انقلابی به پویایی انقلاب کمک کنند تا ان‌شاءالله در سال‌های آتی جشنواره‌ای پربارتر داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، با رأی هیئت‌داوران در بخش گزارش خبری و تحلیلی «امیرحسین طالبی» از خبرگزاری ایسنا با گزارش «یک قدم مانده به منزل آخر؛ اینجا زمان منتظر کسی نمی‌ماند» به عنوان نفر اول معرفی و رتبه‌های دوم و سوم نیز به «فرنگیس حمزه‌یی» و «رقیه غلامی زاده» از خبرگزاری ایرنا تعلق گرفت.

در بخش مصاحبه «سمانه کمالی باغستانی» از نشریه پیام هرمزگان رتبه اول را در موضوع مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه به دست آورد و رتبه دوم و سوم این بخش نیز به ترتیب به «علی زارعی چاه خرگی» از روزنامه دریا و «سمانه جیشی» از خبرگزاری تسنیم تعلق گرفت.

در بخش خبر «فرنگیس حمزه‌یی» از خبرگزاری ایرنا، «حامد علی نژاد سردره» از خبرگزاری بسیج و «عبدالرحیم رضوانی» از خبرگزاری تسنیم به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش مقاله و یادداشت «کاظم گلخنی»، «سعیده دبیری نژاد» و «فروغ مسلم زاده» از روزنامه ندای هرمزگان به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

در بخش عکس «نادر ناصری» از خبرگزاری ایرنا به عنوان نفر برگزیده انتخاب شد. همچنین در بخش فیلم کوتاه رتبه‌های اول تا سوم به «میثم میرزاده» از خبرگزاری تسنیم، «ابوالحسن زاهدی» از صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس و «زینب نورالدینی» از روزنامه ندای هرمزگان تعلق گرفت. در بخش موشن‌گرافی نیز «محمدرضا سنقرزاده» و «صادق عسکری» از صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس به عنوان نفرات اول و دوم معرفی شدند.

در بخش ویژه این جشنواره نیز از رضا کمالی زرکانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیرکل فرهنگ انقلاب اسلامی اصحاب رسانه بسیج رسانه بخش گزارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند

افشین خوش‌گوار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانش‌آموزان کردستانی ۶ عنوان برتر در مرحله کضوری جشنواره سفیران سلامت را کسب کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: در هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی، در مرحله شهرستانی ۸ هزار و ۵۲۸ اثر اعلام وصول شد که از این تعداد ۳۱۳ اثر به مرحله استانی راه پیدا کرد.

خوش‌گوار عنوان کرد: پس از داوری آثار راه یافته به مرحله استانی، با نظر شورای داوران ۲۹ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال شد.

وی گفت: بر اساس اعلام دفتر سلامت و تندرستی وزارت، شش اثر شرکت کنندگان کردستان حائز رتبه‌های برتر کشوری شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: بر این اساس در رشته کارسازه سارا وکیلی از مدرسه متوسطه اول فاطمه الزهرا شهرستان کامیاران و سیدایمان حسینی از مدرسه متوسطه اول دکتر پرتو ماه دهگلان موفق به کسب عنوان اول شدند.

خوش‌گوار ادامه داد: در بخش کارسازه ابتدایی اول مدرسه شکوفه‌های انقلاب دیواندره متشکل از آریسا محمدیان، ستایش حمزه‌ای و فاطمه زهرا محمدی رتبه چهارم کشوری را به دست آوردند.

وی افزود: در بخش جشنواره عکاسی چهارشنبه آخر سال نیز آلان شادفر از مدرسه شهید فهمیده ناحیه ۲ و شنیا دلکی از مدرسه نیایش دهگلان حائز رتبه برتر کشوری در دوره دوم ابتدایی شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: در بخش باغچه کوچک سبزیجات نیز ایلیا صفری از مدرسه شهید آزادی کامیاران در دوره اول ابتدایی رتبه پنجم کشور را به دست آورد.

کد خبر 6090668

دیگر خبرها

  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد