Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مجتبی حسینی پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در مسجدسلیمان با تسلیت درگذشت مهرداد میناوند برای کسانی که گرفتار این ویروس هستند، آرزوی سلامتی کرد.

وی با بیان اینکه استقلال یکی از بهترین تیم های ایران است، افزود: یکی از سخت ترین بازی های لیگ امسال را مقابل استقلال داریم که امیدوارم با دست پر از میدان خارج شده و دل هواداران را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: یکی از مشکلات ما فاصله زیاد بازی قبلی و این دیدار است و حفظ بازیکنان در شرایطی که ۹ روز بازی نکرده‌اند، کار بسیار سختی است که امیدوارم در این زمینه مشکل نداشته باشیم.

وی ادامه داد: ما بازیکنان جوانی داریم که تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته و روز به روز در حال پیشرفت هستند؛ برخی از بازیکنان ما نخستین سال حضورشان در لیگ است و انگیره بالایی دارند.

حسینی بیان کرد: تمام تلاش ما کسب نتایج ایده آل است؛ خوشبختانه کل مجموعه تیم با یکدیگر همدل هستند که این موضوع نقطه قوت تیم ما است.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال از ساعت ۱۵ جمعه دهم بهمن ماه در مسجدسلیمان برگزار می شود.

برچسب‌ها فوتبال استقلال مسجدسلیمان نفت مسجد سلیمان خوزستان ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال استقلال مسجدسلیمان فوتبال استقلال مسجدسلیمان نفت مسجد سلیمان خوزستان ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار حساس مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار شد و ساکت الهامی در کنار بازیکنان خود به تمرین پرداخت.

این تمرین در هوای مطلوب برگزار شد و بازیکنان نساجی زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند و ضربه به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

نساجی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق به شکست تراکتور شد و سه امتیاز مهم را به دست آورد و با توجه به حذف از جام‌حذفی فرصتی 13 روزه برای ریکاوری و مرور برنامه‌های فنی داشتند تا برای کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه آماده شوند.

ساکت الهامی و دستیارانش این تمرین را با دقت زیادی نظارت می‌کردند و در تمرین شوت‌زنی در کنار بازیکنان حضور پیدا کردند.

تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست