Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: پروژه‌های مهم اقتصادی که در روستاهای بروجرد نیمه تمام مانده‌اند هرچه زودتر به اتمام برسد تا شاهد رشد و بالندگی روستاها باشیم. - اخبار استانها -

عباس گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد اظهار داشت: در راستای طرح مهاجرت معکوس روستائیان و جلوگیری از مهاجرت آنها به  شهرهای کوچک و رشد و رونق کشاورزی لازم است که پروژه‌های مهم اقتصادی که در روستاها نیمه تمام مانده‌اند هرچه زودتر به اتمام برسد تا شاهد رشد و بالندگی روستاها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مهمترین اموری که باید مد نظر داشته باشیم رونق بخشیدن به زندگی روستانشینان عزیز است. مشکلات مسیرهای روستایی، معابر و جاده‌های روستایی باید برطرف تا تردد برای مردم آسان شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: در بازدیدی که به همراه خاوری معاون سازمان راهداری کشور و مدیر کل راهداری استان از محورهای روستایی مسیر اراک و مسیر اشترینان  و همچنین محور آبسرده داشتیم، نقاط روستایی که نیاز به خدمات رسانی دارند از نزدیک مشاهده شد و تمامی مشکلات این مسیرها در صورت جلسه‌ای متذکر شد که منتظر تصویب این نقطه نظرات هستیم.

وی تصریح کرد: در این صورت جلسه مقرر شد که در یک زمانبندی خوب و مناسب محورهای مذکورو پروژه‌های نیمه تمام و پروژه‌هایی که نیاز به استارت اولیه دارند انجام شده و آغاز به کار شوند.

تنها 16درصد از پروژه‌های استان مرکزی تکمیل شده است34 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری در خراسان جنوبی بهره‌برداری می‌شود3820 میلیارد ریال پروژه‌ عمرانی در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود

گودرزی با اشاره به فعالیت‌های حوزه راهداری خاطر نشان کرد: چشم انداز روشنی را در این مسیر می‌بینیم و مطمئن هستیم که فعالیت حوزه راهداری به نتایج خوب و مطلوبی خواهد رسید. قدم‌های خوبی برداشته شده تمام تلاش عزیزان‌ در حوزه راهداری این است که روستائیان دلگرم به این خدمات شده و از مهاجرت به شهرهای کوچک و شهرهای اطراف جلوگیری کرده و امید در ادامه زندگی در روستا در وجودشان تقویت شود.

وی تاکید کرد: خوشحالیم که تلاش‌های راهداری به ثمر نشسته و در طول این سالها و بعد از انقلاب اسلامی  بیشتر زیر ساخت‌ها به روستاها رسیده و تقریبا مشکلی در این حوزه نداریم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: از عمده مشکلات روستائیان ما عدم لوله کشی  آب شهری، برق رسانی،گاز رسانی و تلفن  به روستاها بود که هم اکنون در شرایط سبز هستیم و تقریبا مشکلات را پشت سر گذاشته‌ایم. البته مشکلات هست ولی نباید نا امید شد و امیدواریم به برکت حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان بروجرد و با همدلی و مساعدت آنها مشکلات روستائیان برطرف شود.

وی اظهارداشت: طرح ابرار و طرح رسیدگی به راه‌های روستایی از مهرماه سال گذشته در شهرستان بروجرد فعالیت خود را آغاز کرده و اقدامات خوبی هم داشته است، تقریبا تمامی روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت آسفالت بهره‌مند شده‌اند اما سعی ما براین است که خواسته تمامی عزیزان روستایی برطرف شود و حتی روستاهای بزرگتر با جمعیت بیشتر که مرکز اقتصادی و کشاورزی در منطقه محسوب می‌شوند هیچ مشکلی در مسیر تولید نداشته باشند.

انتهای پیام/642/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دراین نشست با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهوربه گیلان گفت: مدیران استان باید با هم افزایی وبرنامه ریزی بدون عجله مشکلات و موانع پیشرفت استان را احصا و در سفر رییس جمهور آنها را پیگیری و مطالبه کنند.

ابراهیم نجفی با اشاره به مشکلات زیرساختی گیلان گفت: به رغم تلاش مسئولان ، اما در حوزه کشاورزی ، اقتصاد دریامحور ، اشتغال و دیگربخش‌ها مشکلات و موانع پیشرفت وجود دارد که باید برای رفع آنها اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی همچنین تعیین قیمت خرید تضمینی برنج را از مطالبات مهم استان گیلان از دولت دانست و افزود: در سفر رییس جمهور به جد این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان هم در این نشست با تاکید برتسریع بخشی طرح‌های مهم استانی وشهرستانی گفت: باید برای جذب اعتبارات طرح‌های مهم واولویت داربررسی و مشخص شود.

محمد رضا رستمی افزود: برگزاری این نشست‌ها می‌تواند به همفکری بیشتر برای توسعه استان و شفافیت اعتبار بخشی به طرح‌ها کمک کند.

همچنین در این نشست آقایان احمدی سنگری، سید علی آقازاده و جبارکوچکی نژاد نمایندگان مردم شهرستان رشت وخمام، حسن محمد یاری نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا و رسول فرخی نماینده لاهیجان و‌سیاهکل در مجلس شورای اسلامی دیدگاه‌ها خود را در خصوص رفع موانع توسعه استان بیان کردند.

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان