Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش از مسیر شیراز - یاسوج وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ صبح امروز محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای انجام یک سفر سه روزه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد. هر چند به نظر می‌رسد، دست اندرکاران این سفر، به دلیل شرایط کرونایی اطلاع رسانی مناسب برای پوشش خبری هر چه بهتر سفر (محسن رضایی) انجام نداده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما جمعی از مردم، چهره‌های سیاسی و شاخص کهگیلویه و بویراحمد در مسیر شیراز - یاسوج به استقبال دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام رفتند.

گفته می‌شود؛ محسن رضایی سخنران مراسم دهه فجر شهرهای دهدشت و لیکک از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد. او همچنین قرار است که در گلزار شهدای یاسوج سخنرانی کند.

حجت‌الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده که پیش از این در استوری اینستاگرامش از «کاندیداتوری» محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  حمایت کرده بود، نیز به همراهی جمعی از اقشار مختلف مردم به استقبال «رضایی» رفته بود.

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و مردم از جمله برنامه‌های محسن رضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

محسن رضایی از محبوبیت بالایی در منطقه زاگرس نشین برخوردار است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام استان کهگیلویه و بویراحمد محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند