Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استاندار کرمان با بیان این مطلب که با همدلی و وفاق از همه ظرفیت‌های استان در راستای توسعه این خطه استفاده می‌کنیم، گفت: در آینده نزدیک به دیدار کارگران ذغالسنگ در دل معادن خواهم رفت تا از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گیرم.

دکتر "علی زینی‌وند" امروز دهم بهمن‌ماه در حاشیه سفر به شهرستان راور روند توسعه شهرستان راور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: کارخانه فولاد راور تحولی در استان کرمان است و همچنین در بخش کشاورزی این شهرستان اقدامات خوبی در حوزه آبیاری نوین صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعمیر و نگهداری راه‌ها و انرژی خورشیدی، در این شهرستان اقدامات خوبی انجام شده است، اظهار کرد: برند فرش راور در سطح کشور معروف است لذا در راستای رونق بیشتر فرش راور حتما بازار فروش آن نیز مورد توجه قرار گیرد و درآمدزایی آن باید به‌گونه‌ای باشد که نسل جوان از این هنر بسیار زیبا و پردرآمد استقبال کنند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه مسایل و مشکلات شهرستان راور و کرمان با حضور نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و مدیران در جلسه‌ای بررسی و در جهت رفع آنها تصمیماتی اتخاذ می‌کنیم، تصریح کرد: مشکلاتی که در سطح استان قابل حل نیستند حتما در مرکز کشور پیگیری و رفع خواهیم کرد.

وی از پروژه راه کرمان – راور – دیهوک سخن به میان آورد و اظهار کرد: این محور از بزرگراه‌های حیاتی کشور است و به اعتبارات زیادی نیاز دارد و این محور محل عبور و مرور زوار بخش عظیمی از کشور است و همچنین این مسیر به‌واسطه مرقد شهید سردار سلیمانی میزان عبور و مرور در آن بیشتر خواهد شد لذا با مشاوره‌هایی که گرفتیم اعتبارات مورد نیاز این پروژه را ظرفیت‌های بودجه‌ای تامین کنیم.

زینی‌وند ادامه داد: برای پروژه کرمان – راور – دیهوک تا کنون 150 میلیارد تومان (به نرخ امروز 500 میلیارد تومان)هزینه شده است و برای تکمیل آن به حدود 500 میلیارد تومان دیگر نیز نیاز است و دولت در توان خود برای تکمیل این پروژه منابع مالی تزریق کرده است اما با توجه به تحریم‌ها و منابع محدود دولت این پروژه به طول انجامیده است ولی اگر بتوانیم از ظرفیت‌های که در بودجه ایجاد شده استفاده کنیم در چند سال آینده بخش زیادی از آن را زیر بار ترافیک خواهیم برد.

وی در پایان با بیان این مطلب که با همدلی و وفاق از همه ظرفیت‌های استان در راستای توسعه این خطه استفاده می‌کنیم، گفت: در آینده نزدیک به دیدار کارگران ذغالسنگ در دل معادن خواهم رفت تا از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گیرم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همکاری قزاقستان در بخش معادن با افغانستان

معاون نخست‌وزیر قزاقستان و هیأت همراه‌اش در دیدار با سرپرست وزارت معادن و پترولیم طالبان گفت کشورش خواهان تقویت روابط دو کشور برای توسعه دادوستد و همکاری اقتصادی در بخش‌های مختلف از جمله بخش معادن با افغانستان است. 

ژومانگارین همچنین افزود، شرکت‌های قزاقستانی با تجربه و سابقه‌کاری که در بخش استخراج معادن در دنیا را دارند، آماده کارهای عملی در بخش معادن و همکاری همه‌جانبه با افغانستان اند.

در همین‌حال، شیخ‌ شهاب‌الدین دلاور در این دیدار گفت، افغانستان سرشار از منابع معدنی از قبیل طلا، آهن، سرب، جست، مس، انتیمونی، نفت و گاز بوده که با موجودیت امنیت سراسری و شفافیت کامل، بهترین فرصت‌ برای سرمایه‌گذاری روی معادن افغانستان فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • اعلام همکاری قزاقستان در بخش معادن با افغانستان
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان