Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- گل گهر با کسب برد مقابل سایپا، به اولین برد خود بعد از پنج هفته رسید.
به گزارش آریا، تیم های سایپا و گل گهر در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. سایپا که بعد از دو برد در شرایط خوبی قرار داشت، امیدوار به کسب سومین برد متوالی خود بود اما این گل گهر بود که بعد از 4 هفته موفق شد به برد دست یافته و 18 امتیازی شده و تا رده  پنج صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترکیب سایپا: محمدحسین اکبرمنادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، رضا جعفری، حسین کامیاب، مجید علیاری، حسین ماهینی، حسین مالکی، ابوالفضل جلالی، مهرداد عبدی، صادق بارانی
سرمربی سایپا: ابراهیم صادقی
ترکیب گل گهر: مهرداد بشاگردی، سیدعلیرضا ابراهیمی، میلاد زکی پور، بهنام برزای، علیرضا آرتا، امین پورعلی، احمدرضا زنده روح، نوید عاشوری، سعید صادقی، یونس شاکری، گادوین منشا
سرمربی گل گهر: امیر قلعه نویی
شرح گل:
سایپا 0-1 گل گهر (یونس شاکری: 75) ارسال زنده روح از روی ضربه ایستگاهی را یونس شاکری با ضربه سر وارد دروازه سایپا کرد.
شرح بازی:
نیمه اول: همان گونه در بخش موقعیت های حساس بازی مشاهده کردید، نیمه اول بازی موقعیت گلی نداشت و شاهد یک بازی کم افت و خیز در 45 دقیقه ابتدایی بودیم. گل گهر که برای پایان دادن به روزهای سخت خود نیاز به سه امتیاز این بازی دارد، در 15 دقیقه پایانی نیمه اول تلاش هایی را برای باز کردن دروازه تیم سایپا کرد اما این تلاش ها موقعیت گلی به همراه نداشت و دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شدند.
نیمه دوم:  45 دقیقه دوم بازی به نسبت نیمه اول پر موقعیت تر و زیباتر بود. در این نیمه شاهد بازی تقریبا پایاپایی از دو تیم بودیم اما بعد از اخراج بازیکن سایپا، گل گهر توپ و میدان را در اختیار گرفت خیلی زود هم موفق شد دروازه حریف را باز کند. بعد از این گل، شاگردان قلعه نویی موفق شدند به خوبی کار را اداره کرده و برنده بازی شوند.
دقایق حساس:
دقیقه 10: ضربه سعید صادقی از داخل محوطه جریمه با اختلاف نسبتا زیادی از کنار دروازه منادی به بیرون رفت.
دقیقه 53: شوت خطرناک علی اصغر عاشوری از پشت محوطه جریمه را منادی به صورت ناقص مهار کرد اما کسی از گل گهر نبود که از ریباند توپ استفاده کند.
دقیقه 60: ارسال منشا بعد از برخورد به یکی از بازیکنان سایپا، پشت محوطه جریمه مقابل احمد زنده روح قرار گرفت و شوت سنگین این بازیکن به سمت دروازه سایپا با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

- در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، تیم های نساجی و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با حساب 3-2 به سود ذوبی ها پایان یافت. این اولین پیروزی فصل ذوب آهن بود.
نساجی:
نیما میرزازاد، سعید غلامعلی بیگی، مجتبی بیژن، روزبه شاه علی دوست، ایوب کلانتری، مهدی نظری، مهرداد بایرامی، آرمان قاسمی، کریم اسلامی، علی داوران، حسن نجفی
ذوب آهن:
یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، قاسم حدادی‌فر، میلاد جهانی، علی دشتی، دارکو بیدوف، دانیال مومنی، فرشاد محمدی مهر، مجتبی حقدوست  
شرح گل:
ذوب‌آهن (١-٠): فقط چند ثانیه پس از شروع بازی بود که توپ ارسالی مجتبی حق دوست در یک رفت و برگشت با دخالت دشتی به بیدوف رسید و این مهاجم صربستانی با یک بغل پای دقیق دروازه میزبان را باز کرد تا یکی از سریعترین گل‌های تاریخ لیگ برتر به نام این مهاجم ثبت شود.
نساجی مازندران (١-١): ذوبی‌ها در شادی گل اول به سر می بردند که ارسال حسن نجفی از سمت راست خط هجومی نساجی مازندران، مهدی نظری را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن هم به مانند بیدوف با یک تک ضربه دقیق و هوشمندانه گل تساوی تیمش را خیلی زود و در دقیقه 4 رقم زد.
ذوب‌آهن (٢-١): باز هم مانند صحنه گل اول ارسال مجتبی حق دوست از سمت راست خط هجومی نساجی مازندران پایه گذار گل دوم تیمش شد. این ارسال در میانه راه با ضربه سر علی دشتی به تیرک دوم فرستاده شد تا حسینی مدافع پیش تاخته تیم در دقیقه ٢٨ گل دوم تیمش را به ثمر برساند.
نساجی مازندران (٢-٢): ضربه ایستگاهی حسن نجفی پس از درگیری دو بازیکن دو تیم در محوطه جریمه به ایوب کلانتری رسید و با یک ضربه پای راست تک ضرب گل تساوی را در دقیقه 5٠ به نام خودش زد.
ذوب‌آهن (٣-٢): علی‌رغم اینه ذوب آهن ده نفره به کار ادامه می‌دهد یک ارسال بسیار خوب توسط محمدی‌مهر به تیرک دوم و نقطه کور خط دفاعی نساجی مازندران، در آن منطقه با حضور میلاد جهانی و ضربه والی زیبای این بازیکن که به صورت تک‌ضرب و روی پا به زاویه مخالف زده شد، در دقیقه 56 بار دیگر سبزپوشان اصفهانی را امیدوار به کسب سه امتیاز کرده است.
لحظات حساس:
دقیقه ٩: شوت دارکو بیدوف از گوشه محوطه جریمه با واکنش خوب میرزازاد راهی کرنر شد.
دقیقا ٣١: ارسال از سمت چپ خط دفاعی ذوب آهن می رفت زمینه ساز گل تساوی شود ولی ایوب کلانتری در شرایطی که کریم اسلامی شرایط بهتری داشت، به توپ ضربه زد و توپ با اختلاف راهی اوت شد.
دقیقا ٣٧: شوت علی داوران با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 4٢: ضربه سر مجتبی بیژن که فضای خوبی در اختیار او قرار گرفته بود، به همان‌جایی زده شد که یوسف بهزادی حضور داشت.
دقیقه 65: ذوب آهن در ضدحمله صاحب موقعیت گلزنی شد ولی ضربه دانیال مومنی پس از واکنشی که میرزازاد داشت به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و به گل چهارم بدل نشد.
دقیقه ٨٢: شوت امیرحسین یحیی زاده با پای راست و با قدرت زیادی از پشت محوطه جریمه زده شد ولی با اختلاف یکی دو متری راهی اوت شد.
دقیقه ٨6: مهاجم نساجی مازندران در آستانه تک به تک شدن با بهزادی بود ولی خرج به موقع گلر ذوب آهن و برخوردی که با مهاجم حریف داشت، به سود تیم میهمان خطا اعلام شد
دقیقه ٨٩: کریم اسلامی در شرایطی که بهزادی برای گرفتن توپ از دروازه خارج شده بود، ضربه خوبی بزند و توپ او که به صورت چیپ زده شد، با اختلاف چند متری راهی اوت شد.
دقیقه 5+٩٠: ضربه زامهران از داخل محوطه جریمه خطرناک بود و با واکنش بهزادی به کرنر فرستاده شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گل گهر سایپا ذوب آهن نساجی نساجی مازندران محوطه جریمه نیمه اول ذوب آهن زده شد گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر در استادیوم پرنس محمد بن فهد به مصاف میزبان خود الخلیج رفت که این بازی با تک گل لاپورت به سود یاران رونالدو به پایان رسید.

در این مسابقه، تیم میزبان توانست خیلی زود و در دقیقه پنج به گل برسد. روی یک پاس در عمق، محمد شریف با داوید اوسپینا در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه او با عبور از گلر النصر وارد دروازه شد که به دلیل حضور این بازیکن در شرایط آفساید، گل او مردود اعلام شد.

ویدئو: 331241

دقایقی بعد نوبت به رونالدو بود تا یک گل مردود به ثمر برساند. او روی یک پاس در عمق با سنگربان الخلیج تک به تک شد و توانست او را از سر راه بردارد و ضربه اش را به گل تبدیل کند ولی به دلیل حضور فوق ستاره پرتغالی در آفساید، این گل رد شد.

رونالدو در دقیقه 62 فرصت گلزنی داشت. پاس در عمق بروزوویچ در موقعیت تک به تک به کاپیتان النصر رسید که ضربه او با برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

حملات النصر بالاخره در دقیقه 68 به بار نشست. این تیم صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال بروزوویچ به روی دروازه با ضربه سر آیمریک لاپورت وارد دروازه شد تا زردپوشان شهر ریاض به گل نخست بازی دست پیدا کنند.

در نهایت حملات دو تیم به گل ختم نشد تا النصر بتواند در یک دیدار سخت خارج از خانه با یک گل برنده از زمین خارج شده و با یک بازی بیشتر، فاصله اش با الهلال را به عدد 9 برساند.

دیگر خبرها

  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا