Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:49:26 GMT

هاشمیان: وقتی زنده هستیم قدر یکدیگر را بدانیم

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۸۹۹۴

هاشمیان: وقتی زنده هستیم قدر یکدیگر را بدانیم

به گزارش ایرنا، وحید هاشمیان در حاشیه بازی سایپا و گل‌گهر سیرجان درباره درگذشت مهرداد میناوند اظهار داشت: اول به خانواده مهرداد میناوند و بعد به جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم و آرزوی صبر می‌کنم. مهرداد یکی از بازیکنان بسیار خوب و تکنیکی فوتبال کشورمان بود و متاسفانه رفتنش همه را ناراحت کرد.

وی در ادامه افزود: اکثر ما خاطرات خوبی از او داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای خیلی از فوتبالدوستان این چند روز سخت و شوک‌آور بود. همچنین آرزو می‌کنیم که علی انصاریان و حشمت مهاجرانی و همه هموطنانمان که درگیر این بیماری کرونا هستند زود به بهبودی برسند و دیگر این اتفاق تلخ برای هیچ خانوده‌ای در دنیا رخ ندهد.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان بیان داشت: اولین بار که مهرداد میناوند را دیدم در سال ۱۳۷۳ بود. در تیم منتخب جوانان تهران بودیم. سپس در تیم ملی باهم بودیم. جز خاطرات خوب چیزی از او به یاد ندارم. خواهش می‌کنم از همه فوتبالدوستان که ای کاش وقتی زنده هستیم قدر همدیگر را بدانیم. وقتی که بازی می‌کنیم این نیمکت به آن نیمکت حمله می‌کند و همه ضد هم مصاحبه می‌کنند اما وقتی کسی از دنیا می‌رود و از دستش می دهیم می‌فهمیم دنیا ارزش این کارها را نداشته است. انشالله این‌ها که هستیم قدر همدیگر را بدانیم.

برچسب‌ها وحید هاشمیان تیم ملی ایران مهرداد میناوند علی انصاریان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحید هاشمیان تیم ملی ایران مهرداد میناوند وحید هاشمیان تیم ملی ایران مهرداد میناوند علی انصاریان اخبار کنکور مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید

مهرداد صدقی نویسنده مجموعه کتاب های «آبنبات» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از انتشار کتاب «آبنبات لیمویی» تا پیش از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: نسخه نهایی «آبنبات لیمویی» را اسفندماه سال گذشته به انتشارات سوره‌مهر تحویل دادم و در فرآیند انتشار قرار گرفته است.

وی افزود: در«آبنبات لیمویی» خوانندگان همچنان ماجراهای محسن را دنبال می‌کنند. محسن حالا تحصیلاتش را در دانشگاه گرگان به پایان رسانده و می‌خواهد ازدواج کند.

صدقی با اشاره به اینکه «آبنبات لیمویی» آخرین جلد از سری مجموعه آبنبات‌ها خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه داستان «آبنبات لیمویی» در روزگار کنونی می‌گذرد، فعلا قصد ندارم این مجموعه را ادامه دهم و می‌خواهم داستان‌نویسی را با ژانرهای دیگر ادامه دهم.

پیش از این، سه رمان طنز «آبنبات هل‌دار»، «آبنبات دارچینی» و «آبنبات نارگیلی» از این نویسنده توسط انتشارات سوره مهر عرضه شده است.

کد خبر 6087373 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • همه تاریخ خوان باشیم و تاریخ را بدانیم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • شاهد آخرین نفسِ پدرم در دنیا