Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@03:05:26 GMT

استقلال به خاطر هانی کرده احضار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۴۶۷۰

کمیته انضباطی دو ابلاغیه برای تیم های استقلال و سایپا صادر کرد

فدراسون فوتبال احکام انضباطی جدید را منتشر کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون،بر این اساس،موارد ذیل در این باره اطلاع رسانی می شود:

*با توجه به حضور فرد غیر مرتبط در جلسه تمرین تیم و دیدار با بازیکنان تیم استقلال تهران، طبق بند 11 ماده 21 مقررات انضباطی، باشگاه استقلال به دلیل تخلف فوق، چنانچه دفاعیاتی دارد ظرف مدت 2 روز از تاریخ این ابلاغیه ، دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.*پیروز قربانی، مربی سایپا به دلیل توهین و نشر اکاذیب در مصاحبه پس از دیدار برابر گل گهر، به دلیل تخلف فوق، چنانچه دفاعیاتی دارد ظرف مدت 2 روز از تاریخ این ابلاغیه ، دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

پیروز قربانی روز گذشته در مصاحبه بعد از بازی مقابل گل گهر برخی مربیان را کفتار صفت خطاب کرد و صحبت های تندی را علیه مسئولان انجام داد.

در آخرین تمرین استقلال قبل از سفر به مسجدسلیمان هم هانی کرده در تمرین این تیم حضور پیدا کرد و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی با بازیکنان عکس گرفت.

اخبار داغ 

چوب بازی مهرداد میناوند و سهراب بختیاری زاده در جشن عروسی ایمان مبعلی مادر علی انصاریان: خدایا، پسرم را به من برگردان زنان از تهران می ترسند / افزایش 18 درصدی ناامنی با تاریکی های شبانه پایتخت گریه های مادر علی انصاریان مقابل بیمارستان برونو فرناندز، تمام وجود منچستریونایتد است | یادداشت تحلیلی کارت فلشبک کریستیانو رونالدو عرضه شد/ فیفا 21

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد

آفتاب‌‌نیوز :

 کمیته انضباطی رای خود را درمورد یکی از هواداران باشگاه سپاهان به شرح زیر صادر کرد:

"درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا... گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود. "

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی