Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار شهرستان اهر گفت: فاز نخست کارخانه و معدن آهک هیدراته با ظرفیت اسمی تولید ۶۵۰۰۰ تُن هم‌زمان با دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود و فاز دوم آهک هیدراته با افزایش ظرفیت تولید ۶۵ هزار تُنی کلنگ‌زنی خواهد شد. - اخبار استانها -

رسول خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهر، در تشریح برنامه‌های دهه‌ فجر در شهرستان اهر با اشاره به این‌که پروژه‌های عمرانی، خدماتی، گردشگری، صنعتی و زیرساختی در 16 حوزه طی ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: 85 پروژه شاخص در بخش‌های مختلف و با اعتباری بالغ‌بر 218 میلیارد تومان در شهرستان اهر افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اهر افزود: فاز نخست کارخانه و معدن آهک هیدراته با ظرفیت اسمی تولید 65000 تُن هم‌زمان با دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود و فاز دوم آهک هیدراته با افزایش ظرفیت تولید 65 هزار تُنی کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی از افتتاح فاز نخست مجتمع آبدرمانی یل‌سوئی هم‌زمان با دهه فجر در شهرستان اهر خبر داد، گفت: فاز دوم مجتمع آبدرمانی یل‌سوئی نیز هم‌زمان با بهره‌برداری فاز اول؛ کلنگ‌زنی می‌شود.

عبور روزانه 300 تریلی حمل مواد معدنی از جاده 8 متری/ وقوع روزانه یک تصادف در جاده منتهی به تخت سلیمانرسیدگی ویژه مجلس به شکایت‌ها از طرز کار مدیران بخش معدنواکنش معاون صنعت و معدن استان مرکزی به گزارش تسنیم/ "مشکلات توزیع روغن خوراکی در حال رفع است"دو سوم صادرات سنگ ایران به صورت خام است/ هیچ برنامه استراتژیک در بخش معدن نداریم

خدابخش ادامه داد: کانال آبیاری روستای آذغان، پرواربندی گوساله 150 رأسی، گاوداری 30 رأسی، 2 واحد گلخانه هیدروپونیک و کارخانه تولید چیپس میوه که جزو پروژه‌های جهاد کشاورزی است هم‌زمان با سراسر کشور و توسط رئیس‌جمهور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان اهر تأکید کرد: پروژه‌های شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان باقرالعلوم اهر شامل بخش جدید زایمان، بخش دیالیز، پست سی‌سی‌یو، مرکز سی‌ام‌اچ‌سی و داروخانه سرپایی اورژانس بیمارستان باقرالعلوم با اعتباری بالغ‌بر 17 میلیارد و 700 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: هرچند در هفته‌ی دولت پروژه‌های عمرانی و خدماتی بسیاری در شهرستان اهر به بهره‌برداری رسید و از هفته دولت تا دهه فجر پروژه‌های زیرساختی، خدماتی و عمرانی نیز آماده افتتاح است.

خدابخش با تأکید بر این‌که شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعتباری؛ باعث شد تا پروژه‌ها با مانع و مشکلات پیش برود، افزود: این نوید را به مردم نجیب، فهیم و غیور شهرستان اهر می‌دهم که در سال‌های آتی تعدد پروژه‌ها و اعتبارات طرح‌ها رشد چشمگیری خواهد داشت تا انشاالله در پیشگاه مردم عزیز اهر شرمسار نشویم.

انتهای پیام/124/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آهک هیدراته شهرستان اهر هم زمان با دهه افتتاح می شود بهره برداری پروژه ها فاز نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان خبر داد و افزود: این تعاونی ۴۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت و برای افتتاح آن هشت میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مهدی اسلام‌خواه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با پیگیری‌های بسیار و مشارکت بخش خصوصی نخستین کاریابی فعال شیروان افتتاح شد تا شرایط ایجاد کار کارجویان در این شهرستان تسهیل شود.

وی بیان کرد: به جز شهرستان گرمه، در تمام شهرستان‌های استان مراکز کاریابی فعال شده‌اند و در این شهرستان نیز پیگیر راه اندازی کاریابی برای تسهیل در فرآیند اشتغال به کار کارجویان هستیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان راز و جرگلان نیز نخستین کاریابی در هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در حال حاضر در سراسر استان ۱۳ کاریابی وجود دارد که در سال گذشته سبب اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر و ارتباط آن‌ها با مراکز جویای نیروی کار شده‌اند.

وی همچنین از مراحل پایانی چند پروژه دیگر از جمله استخر کارگری اسفراین و مجموعه ورزشی کارگران فاروج خبرداد و بیان کرد: تلاش می‌شود این پروژه‌ها نیز برای سفر آینده و در پیش‌روی رئیس جمهور به استان آماده شود تا به بهره‌برداری برسد.

اسلام‌خواه در ادامه گفت: هفته کار و کارگر از پنجم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا یازدهم این ماه ادامه دارد. حدود ۳۰ برنامه محوری این هفته در استان اجرا می‌شود که با اعزام جمعی از کارگران استان برای دیدار با مقام معظم رهبری آغاز شد.

وی عیادت از بیماران و خانواده‌های جامعه کارگری، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی کارگران، افتتاح زمین تنیس خاکی، تجلیل از زنان کارگر برگزیده، تجلیل از کارگران و کارآفرینان برتر، برگزاری مسابقات فوتسال و وزنه‌برداری، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار را از جمله برنامه‌های شاخص این هفته اعلام کرد و افزود: تلاش ما این است که این هفته، شور و نشاط خاصی را برای جامعه کارگری، کار و تولید ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود