Web Analytics Made Easy - Statcounter



رئیس جمهور گفت: یکسال از دوران بسیار سخت کرونا را سپری کردیم. این سال بسیار سال سختی بود. ما تنها بودیم و کسی به ما کمک نکرد. در این یکسال با همت و فداکاری مردم و با کمک همه توانستیم این سال را بگذرانیم.

به گزارش فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: در آستانه دهه فجر انقلاب هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز بسیار مهم ورود امام (ره) به کشور و پس از آن تحولات شگفت آوری که در ۱۰ روز اتفاق افتاد؛ هیچ کس فکر نمی‌کرد ملتی در یک روز استبداد و استعمار را شکست دهد.

وی با تبریک دهه فجر به مردم کشورمان اظهار داشت: بعد از هزاران سال مردم رژیم پوسیده سلطنتی و شاهی را از بین بردند.

روحانی با اشاره به میلاد حضرت زهرا (س) گفت: اصل رسالت و اصل حکومت اسلامی به دست پدر بزرگوارش اتفاق افتاد و جلوگیری از انحراف و پاره پاره شدن مکتب به دست فرزندان بزرگوارش صورت گرفت.

رئیس جمهور تصریح کرد: یکسال از دوران بسیار سخت کرونا را سپری کردیم. این سال بسیار سال سختی بود هم برای ما هم برای همه جهانیان. جان و سلامت مردم بسیار مهم بود و در کنار آن زندگی اجتماعی، کسب و کار و آموزش فرزندان ما را هم تحت تاثیر قرار داد. ما تنها بودیم و کسی به ما کمک نکرد. در این یکسال مردم ما با همت و فداکاری و با کمک همه توانستیم این سال را بگذرانیم.

وی با اشاره به اینکه دلیل اصرار ما برای اینکه وارد موج چهارم کرونا نشویم برای استفاده کسب و کارها از این ماه‌های ایان سال است، تصریح کرد: خدای ناکرده اگر در این دو ماه مراعات نشود وارد موج چهارم شویم مجبوریم ممنوعیت ها را انجام دهیم

روحانی افزود: جوری نیست بگوییم خدای ناکرده کسی مریض است و ما تخت، دارو و درمان نداریم نه؛ همه در صحنه بودند. من میخواهم از همه کسانی که در فضای مجازی تلاش کنند تشکر کنم.. کار عظیم و بزرگی انجام شد و یک بخش بزرگی از کسب و کار مردم روی دوش فضای مجازی است.

وی اظهار داشت: در بخش تحقیقات گرچه محدودیت داریم و این تحریم‌ها اثر گذار بوده ما همه اینها را پشت سر گذاشتیم و مسئولین متخصص ما مطمئن هستند در سال آینده به واکسن و واکسیناسیون می ‌رسیم.

رئیس جمهور اظهار داشت: ما یک تفاوت اساسی با دنیا داریم ما در حال تحریم و فشار هستیم. ما رفتیم از یک صندوق بین المللی برای تامین داروهای خود وام بگیریم آمریکا ممانعت کرد و کشورهای دیگر چنین مشکلاتی ندارد. اگر تولید داخلی نبود و شرکت‌های دانش بنیان نبودند ماسک و دستکش هم در اختیار ما قرار نمی‌دادند. شرایط امروز ما نسبت به آمریکا و اروپا خیلی بهتر است.

وی با تاکید بر اینکه فضای آبی خیلی خوب است و فضای عادی خیلی خطرناک و بد است، تصریح کرد: عادی انگاری بسیار می‌تواند خطرناک باشد. امروز اعلام شد در رعایت پروتکل‌ها کم شده و به ۸۰ درصد رسیده‌ایم. ممنوعیت فضای اجتماعی برای همه دنیا سخت است و برای ما بسیار سخت‌تر است. ما بخاطر فرهنگ ایرانی و اخلاق اسلامی همیشه سفارش به صله ارحام شده‌ایم، الان به عکس شده است.

رئیس جمهور تاکید کرد: مردم از نظر روحی و روانی در فشار هستند. ندیدن پدر و مادر و فرزند خیلی سخت است و فشار روانی ایجاد می‌کند. اگر مراعات کنیم فضای عید خیلی بهتر می‌شود. اگر مواجه با موج جدید نشویم تصمیمات خوبی برای روزهای عید گرفته شده است.

ادامه دارد...

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد آقاجان زاده، معاون بهداشت و درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان، با اشاره به ضرورت انجام واکسیناسیون برای زائران، گفت: متقاضیان حج تمتع امسال استان طبق نوبت اعلام شده از امروز تا ۱۶ اردیبهشت ماه فرصت دارند برای انجام واکسیناسیون اجباری به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

وی افزود: هر فرد متقاضی سفر به حج تمتع باید ۱۵ روز قبل از اعزام، واکسن مننژیت را به منظور ایمن سازی در مقابل این بیماری دریافت کرده باشد.

آقاجان زاده در خصوص تزریق واکسن مننژیت برای متقاضیان، توضیح داد: تزریق این واکسن برای افرادی که در دو سال گذشته آن را دریافت نکرده‌اند، الزامی است.

معاون بهداشت و درمان هلال احمر استان با بیان اینکه در تبریز حدود ۴۰۰۰ نفر شامل متقاضیان اعزام، عوامل کاروان‌ها و عوامل آشپزخانه واکسینه می‌شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت زمانی برای تزریق واکسن حجاج، ظرفیت پذیرش و انجام واکسیناسیون زائران غیرآذربایجان شرقی را نیز در تبریز با توجه به موقعیت مسافرپذیر این شهر داریم.

وی در ادامه به آمار زائران حج تمتع امسال استان اشاره کرد و گفت: شمار متقاضیان حج تمتع امسال آذربایجان شرقی ۳۹۵۱ نفر است که در قالب ۲۸ کاروان به این سفر معنوی اعزام خواهند شد. ۱۵ کاروان از این تعداد متعلق به زائران تبریزی است.

آقاجان زاده همچنین از آغاز معاینات پزشکی ۴۵ نفر از عوامل اجرایی پزشکی حج و زیارت که در موسم حج تمتع خدمت رسانی خواهند کرد، از روز گذشته در تبریز خبر داد.

کد خبر 6088814

دیگر خبرها

  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • تجمع دانشگاهیان کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا
  • باکو: اروپا در امور داخلی جمهوری آذربایجان دخالت نکند
  • واکنش شهرداری نسبت به قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد