Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@09:13:29 GMT

مسابقات کشتی آلیش کشوری در گیلان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۵۹۳۶

مسابقات کشتی آلیش کشوری در گیلان برگزار می‌شود

گروه استان‌ها- رئیس هیئت کشتی گیلان گفت: در صورت تائید ستاد کرونا مسابقات کشتی آلیش کشوری از ۷ اسفند در استان گیلان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

امیر رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، ضمن اشاره به تاثیر کرونا بر روی ورزش استان گیلان اظهار داشت: کرونا باعث تعطیلی بسیاری از باشگاه‌های کشتی در سطح استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت کشتی استان گیلان با تاکید بر اینکه کشتی از رشته‌های مدال آور ایران در بازی های المپیک است ابراز داشت: مسابقات کشوری و استانی به دلیل بیماری کرونا در سراسر استان گیلان تعطیل است.

وی با بیان اینکه کشتی‌گیران در زمان تعطیلی باشگاه‌ها در زمان کرونا به انجام ورزش‌های هوازی می‌پردازند گفت: نداشتن مسابقات بر روی عملکرد ورزشکاران تاثیر منفی می‌گذارد.

پرداخت 2 میلیاردتومان از بدهی‌های باشگاه سپیدرود رشت/ پنجره نقل و انتقالات سپیدرود باز شدنماینده مردم رشت در مجلس: سوءمدیریت باعث سقوط سپیدرود از لیگ برتر شدنایب رئیس شورای شهر رشت: کمک 500 میلیون تومانی به سپیدرود تصویب شد

رضی‌زاده با اشاره به تخریب سالن ورزشی شهید باهنر رشت عنوان داشت: در دیدار با معاون رئیس جمهور توانستیم اعتبار 2 میلیارد تومانی را برای ساختن خانه کشتی شهرستان رشت دریافت کنیم.

رئیس هیئت کشتی استان گیلان با تاکید بر اینکه خانه کشتی شهرستان انزلی پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارد افزود: در بعضی از شهرستان‌های گیلان همانند تالش کشتی گیران با مشکلاتی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات کشتی‌گیران در تالش به این شهرستان سفر می‌کنم اظهار داشت: از ظرفیت سالن‌های ورزشی سپاه می‌توانیم برای رفع مشکلات کشتی‌گیران استفاده کنیم.

رضی‌زاده با اشاره به اینکه می توانیم از مسابقات کشوری کشتی آلیش میزبانی کنیم خاطرنشان کرد: در صورت تائید ستاد کرونا مسابقات کشتی آلیش کشوری از 7 اسفند در رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 620/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گیلان کشتی گیران کشتی آلیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر عامل موسسه فرهنگی آموزشی و پژوهشی مفتاح گفت:: این مسابقات در گرامیداشت هفته مقام معلم به صورت کشوری صبح جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۶ باحضور دانش آموزان پژوهشگر در رشته‌های کمیکار، رباتیک و گلایدر همراه با ارائه مقالات علمی با موضوعات فیزیک، شیمی، زیست معماری، نانو وبرق و الکترونیک در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهدشد.

مهدی فرهادیان افزود: باشگاه پژوهشی مفتاح، مرکزی تخصصی برای ارائه خدمات پژوهشی به دانش‌آموزان پیشگام شهر مشهد و اطراف می‌باشد که با محوریت پژوهش هدفمند، تلاش نموده تا امکانات لازم برای پروژه‌های دانش اموزی را فراهم کند.

مدیر عامل موسسه فرهنگی آموزشی و پژوهشی مفتاح گفت: این مرکز از سه بخش آزمایشگاهی، کارگاهی و فناوری تشکیل گردیده است؛ که در بخش ازمایشگاهی، بستری برای انجام پروژه‌های شیمی و زیست، فراهم گردیده است و بروزترین امکانات ازمایشگاهی در کنار مواد شیمیایی و زیستی با کیفیت، مهم‌ترین وجه تمایز این مرکز است.

 

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان