Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - جلسه شورای اداری پست‌بانک مدیریت شعب منطقه غرب استان تهران با حضور دکتر بهزاد شیری مدیرعامل، فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات، محمود سعادت فر معاون سازمان و برنامه‌ریزی، مهدی عسکری زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و آرش شهرکی کیا مدیر امور استان‌های تهران، البرز، سمنان و قم، اکبر غلامی مدیر این منطقه، معاونین وی و روسای شعب منطقه، پنجشنبه نهم بهمن‌ماه سال جاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی پست‌بانک ایران، دکتر شیری با قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان منطقه گفت: مناطق تهران در مجموعه بانک جایگاه ویژه‌ای دارند. در این میان، منطقه غرب از نظر توسعه فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه انسانی نقش مهمی ایفا می‌کند که با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها، می تواند پیشران پست‌بانک ایران در استان باشد.
وی با اشاره به کسب افتخار برترین بانک دولتی، افزود: این موفقیت‌ها نشانگر درستی برنامه‌ریزی‌ها و عملکردها بوده و تلاش ما را برای ارائه خدمات بهتر و گسترده‌تر، دوچندان می‌کند. شیری تأکید کرد: هیچ تبعیض و تمایزی بین ستاد و اجرا ازنظر تقسیم‌بندی سازمانی وجود ندارد و صرفاً عملکرد، کارایی و توانمندی کارکنان مبنای ارتقای شغلی است.
وی با اشاره به سودآوری 5500 میلیارد ریالی بانک‌ در 9 ماهه سال جاری گفت: بخش عمده‌ای از این‌ موفقیت، تبلور انسجام و همکاری در مجموعه بانک بوده و لازمه تداوم این حرکت، سازمان‌دهی مناسب، برنامه محوری، پیشگامی در بانکداری دیجیتالی و بهره‌مندی از پنجره‌های فرصت‌ است. مدیرعامل بانک افزود: از این‌که فرصتی فراهم شد تا در کنار شما همکاران گرامی باشم، بسیار خرسندم. خوشبختانه، نماگرهای بانک روند رو به رشد داشته و برای دستیابی به شرایط مطلوب می‌بایست از همه ظرفیت‌ها و تجربه‌ها به‌خوبی استفاده کنیم. در این زمینه، منطقه غرب می‌تواند یک الگوی موفق و پیشرو برای مجموعه بانک باشد.
در ادامه این جلسه، شیری بر آغاز بازسازی و زیباسازی محیط اداری ساختمان سرپرستی منطقه غرب استان تهران و ساماندهی بایگانی‌ها و امحای اسناد و مدارک بلااستفاده بر اساس دستورالعمل‌ بانک مرکزی ج.ا.ایران تأکید کرد. در پایان، وی با پاسخ به پرسش‌های نمایندگان شعب اعلام کرد: هرگونه موفقیت در بانک، نتیجه و انعکاس تلاش‌ها و زحمات تک‌تک کارکنان بانک است و در این مسیر، حامی و همراه شما خواهم بود.
در ابتدای این جلسه، غلامی ضمن خیرمقدم به مدیرعامل و معاونین وی و قدردانی از برنامه‌ریزی‌های هوشمندانه و تجلی آن در واحدهای اجرایی بانک گفت: خوشبختانه نشاط و شادابی محیط فعالیت در مجموعه شعب بسیار ملموس و آشکار است. وی در ادامه، جذب منابع مؤثر، فروش اموال تملیکی و کاهش وصول مطالبات، توسعه باجه‌های بانکی روستایی، ساماندهی نیروی انسانی و تجهیز و راه‌اندازی شعب را از مهم‌ترین برنامه‌های عملیاتی منطقه برشمرد.
در ادامه این نشست، شهرکی کیا، با قدردانی از نگاه‌های حمایتی دکتر شیری به واحدهای اجرایی، گزارش جامعی از وضعیت عملکرد منطقه در خصوص درجه‌بندی شعب، نیروی انسانی، ترکیب منابع، وضعیت مصارف به منابع، میزان تحقق هدف سپرده‌ای، عملکرد ارزی، درآمدهای غیر مشاع، خدمات بانکداری الکترونیکی و عملکرد طرح‌های ویژه بانک در این منطقه ارائه کرد.
در ادامه جلسه، مهندس بهمنی، عسکری زاده و سعادت فر نیز با تبیین مباحث مختلف بانک، دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را مطرح کردند. در پایان، روسای شعب منطقه خود را معرفی و فرانک تاجیک رئیس شعبه ایران‌خودرو و مسعود صوفی رئیس شعبه میرزای شیرازی به‌عنوان نمایندگان شعب، مسائل مناطق اجرایی منطقه غرب تهران را بیان کردند.
پیش از جلسه مذکور، دکتر شیری و هیات همراه از واحدهای ستادی این منطقه و شعبه فردوسی و صندوق امانات مستقر در این شعبه بازدید و با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیریت شعب منطقه و کارکنان این مجموعه، توصیه‌های لازم را ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه غرب شعب منطقه پست بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در ویژه برنامه «گنج‌های پنهان» انجام شد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: محله دستگرد یکی از محله‌های هنرمندپرور شهر اصفهان است که هنرمندان و فرهیختگان این محله نه‌تنها در منطقه ۱۳، بلکه در کل شهر، استان و حتی کشور شهرت دارند.

وی افزود: در میان این هنرمندان، شاعران گرانقدری در این محله زیسته‌اند که کلام و اشعار ظریف و دل‌نشینی دارند.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر همین اساس بر آن شدیم تا به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان، در ویژه برنامه «گنج‌های پنهان محله» که با حضور هنرمندان و شاعران استانی در فرهنگسرای دستگرد برگزار شد، با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شاعران درگذشته همچون مرحوم انواری و مرحوم وحید دستجردی، از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد تجلیل کنیم که این برنامه با حضور شهروندان و هنرمندان برگزار شد.

کد خبر 748477

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»