Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک داروی تجربی و بر پایه پادتن‌درمانی که در سیستم درمان عمومی انگلیس نیز مورد آزمایش قرار گرفته نتایج موفقیت‌آمیزی در برابر عوارض کووید-۱۹ داشته است.

نتایج مقدماتی این آزمایش‌ها با بررسی ۴۰۹ بیمار در ایالات متحده به‌دست آمد و این نتایج ماه‌ها پس از افشای این خبر منتشر شد که این داروی تولید شده توسط شرکت "ریجرون" روی دست‌کم ۲۰۰۰ بیمار در ۱۷۴ بیمارستان انگلیس نیز آزمایش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت می‌گوید که نتیجه آزمایش‌ها نشان می‌دهد مخلوط دو پادتن موجود در این دارو، میزان عفونت ویروس کرونا را تا ۵۰ درصد کاهش می‌دهد. هرچند هنوز نتیجه هیچ کدام از آزمایش‌های مذکور منتشر نشده و مورد بررسی دیگر دانشمندان قرار نگرفته است.

ریجرون می‌گوید این نتایج تنها از بررسی یک چهارم بیمارانی که در آزمایش‌ها شرکت کرده بودند، حاصل شده است و مرحله تایید این آزمایش‌ها تا بهار سال جاری تکمیل نخواهد شد.

در ماه سپتامبر، پرفسور پیتر هوُربی، استاد دانشگاه آکسفورد که در روند آزمایش‌های ریجرون در انگلیس شرکت دارد گفت: هیچگونه نگرانی از ایمنی درباره این دارو وجود ندارد.

جورج یانکوپولُس، رئیس و مقام ارشد علمی شرکت دارویی ریجرون نیز می‌گوید: داروی ابداعی این شرکت می‌تواند با هدف قرار دادن کسانی که ویروس را فعالانه به اطرافیان خود سرایت می‌دهند، ابزار مفیدی برای مبارزه علیه کووید-۱۹ باشد.

کارکرد داروی ترکیبی "REGEN-COV" ناشی از تجویز یک یا دو دوز پادتن غلیظ است که بهترین نتیجه را در تست‌های آزمایشگاهی نشان داده است.

یک شرکت تولید داروی دیگر در آمریکا موسوم به "الی لیلی" نیز می‌گوید درمان با ترکیب دو پادتن، خطر بستری‌شدن در بیمارستان یا مرگ را در افرادی که عوارض آنها به ‌تازگی تشخیص داده شده است، اشخاص مبتلا به بیماری‌های دیگر و نیز سالمندانی که در معرض عوارض شدید هستند تا ۷۰ درصد کاهش می‌دهد.

بنابر گزارش روزنامه ایندیپندنت، محققان در این دو شرکت دارویی با استناد به نتایج اخیر این آزمایش‌ها، برای استفاده گسترده‌ از این شیوه درمان، تقاضای مجوز کرده‌اند./ ایسنا

کشف پادتن کرونا بدن همه بهبود یافتگان پادتن کرونا می‌سازد اسپری آنتی‌بادی لاماها برای درمان کرونایی‌ها به نتیجه تست آنتی‌بادی کرونا دل خوش نباشید ترکیب پادتن‌های تک دودمانی؛ درمان جدید کرونا پادتن‌های خنثی کننده؛ معجونی برای درمان کرونا آیا مادر باردار می‌تواند ایمنی کرونایی را به نوزاد منتقل کند؟ بدن بیماران بهبود یافته از کرونا پادتن و سلول‌های ایمنی تولید می‌کند این داروی انگلیسی برای مصونیت ۱۲ ماهه در برابر کرونا/ آزمایش دارو بدون نیاز به واکسن   آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید  

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آزمایش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است

به گزارش خبرنگار مهر، منصور تقوی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در هفته‌های اخیر، تیم پزشکی در این روستا حضور پیدا کرده و از اهالی آزمایش گرفته شد.

وی بیان داشت: پیش از اعزام تیم پزشکی تست چند نفر از اهالی مثبت بود و تحت درمان قرار گرفته‌اند و ۲۰ نفر نیز مشکوک بودند که از آنها نمونه گرفته شد.

تقوی با بیان اینکه مابقی مردم نیز متقاضی انجام آزمایش هستند، گفت: آزمایش ۱۸۰ نفر هم در حال انجام است و قرار است تیم پزشکی به این منطقه اعزام شود و برای درمان و انجام آزمایش‌ها و فرآیند درمان اقدام کند.

وی افزود: این بیماری در سایر نقاط شهرستان اپیدمی نیست.

تقوی با بیان اینکه روستای رود ریش هم مرز با شهرستان بویراحمد است، گفت: مردم روستا می‌توانند خدمات بهتری از طریق مراکز بهداشتی این شهرستان دریافت کنند.

وی افزود: تیم پزشکی شهرستان کهگیلویه در روستاهای دیشموک حضور پیدا کردند و مردم باید بدانند که شیر و گوشت دام‌ها در این شرایط، مشکل زا بوده و باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

تقوی تصریح کرد: تب مالت از بیماری‌های عفونی قابل انتقال بین انسان و حیوان است که از طریق حیوانات آلوده همچون گاو، گوسفند، بز، شتر، خوک و گاومیش به انسان منتقل می‌شود.

کد خبر 6090904

دیگر خبرها

  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی