Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:48:19 GMT

نعمتی: انتظار فیرپلی دارید؟ جوانمردانه بازی کنید

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۲۳۰۳

نعمتی: انتظار فیرپلی دارید؟ جوانمردانه بازی کنید

هافبک پرسپولیس مدعی است که ماشین سازی به شیوه جوانمردانه در این بازی حاضر نشده که انتظار فیرپلی از سوی آنها را داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی درباره برد تیمش مقابل ماشین سازی گفت: بازی خوبی بود و خدا را شکر می کنم که توانستیم با برد در این بازی آن را تقدیم مهرداد میناوند عزیز کنیم. جای ایشان خیلی بین ما خالی بود و از همین جا به خانواده اش تسلیت می گویم و امیدوارم با قهرمانی روحش را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره پنالتی علیه پرسپولیس گفت: من خودم هم متوجه نشدم و هنوز نمیدانم داور پنالتی مرا گرفت یا سیدجلال و اصلا خطایی شد یا نه. داور چیزی نگفت و فقط گفت دو نفری پرس کردید اما صد درصد نه اما مطمئنا که 90 درصد پنالتی نبود.

 

نعمتی درباره شانس تیمش برای تصاحب صدرنشینی و قهرمانی گفت: انتظارات از تیم ما بالاست و چهار فصل است که بهترین نتایج را کسب کردیم. یک مقدار فشار بیرونی روی ما زیاد است و هواداران باید کمک کنند. شک نکنید که ما برای قهرمانی می جنگیم.

 

وی درباره گلزنی تیمش در دقیقه 25 و تقدیم آن به مهرداد میناوند گفت: نه، اما این بهترین اتفاق فوتبالی بود که برایم رقم خورد.

 

نعمتی درباره اعتراض حریف به عدم رعایت فیرپلی گفت: فیرپلی زمانی است که شما 90 دقیقه فوتبال بازی کنید. یک دفعه، دو دفعه مصدوم شوید مشکلی نیست اما هر دقیقه یک بازیکن آنها روی زمین می افتاد. کسی که درخواست فیرپلی دارد خودش هم باید جوانمردانه بازی کند.

سیامک نعمتی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سیامک نعمتی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده که علیرغم مصدومیت قدیمی در جدال مقابل استقلال ملاثانی برای این تیم به میدان رفت، اکنون با تشدید مصدومیتش وضعیت مبهمی برای حضور در تهران و همراهی این تیم خواهد داشت.

احمدزاده که در انزلی و دیدار مقابل ملوان دچار آسیب دیدگی شده بود، مقابل استقلال ملاثانی و دیدار حذفی نیز در ترکیب تیمش به میدان رفت و در نهایت طلایی‌پوشان موفق شدند با شکست حریف خود، راهی مرحله بعدی این جام شوند.

اکنون اما این هافبک تکنیکی با تشدید مصدومیتش پیگیر مراحل درمانی خود است و امروز نیز باید MRI بدهد تا وضعیتش مشخص شود. سپاهان قرار است روز 12 اردیبهشت در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ مقابل پرسپولیس و در استادیوم آزادی قرار گیرد و باید دید احمدزاده قادر خواهد بود شرایط بازگشت را برای خود شکل دهد یا با بدشانسی این دیدار حساس را از دست خواهد داد.

احمدزاده که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد، طی فصول اخیر و بعد از جدایی از این تیم، نمایشی موفق برابر سرخ‌ها در ترکیب تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان داشته و توانسته موفق به گلزنی نیز شود و برای این بازی نیز انگیزه زیادی دارد. او بعد از انجام ام آر آی باید مراحل درمانی خود را پشت سر بگذارد و در انتظار پاسخ پزشکی برای احتمال حضور و همراهی تیمش در این بازی باشد.

دیگر خبرها

  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • بلای جان پرسپولیس پس از 120 (عکس)
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • درخشش سینای پرسپولیس دود شد و به هوا رفت!
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد