Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع جوانان انقلابی شهر یاسوج با تاکید بر اینکه دیگر خود سانسوری نمی کنم گفت: دولت مردان به اعتماد مردم چوب حراج زدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست با جوانان انقلابی شهر یاسوج گفت : جوانان همان گونه که در هشت سال دفاع مقدس میدان دار بودند امیدوار هستیم در گام دوم انقلاب نیز میدان دار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به اینکه همزمان با دهه پنجم ، گام دوم انقلاب شروع شده است گفت: تدبیر مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان بیانیه گام دوم انقلاب است.

رضایی گفت : همانند زمان جنگ که امام دستور دفاع از کشور را داد هم ما حوادثی را درست کردیم و هم دشمن علیه ما حوادثی ایجاد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: ما به دهه دوم و سوم بر نمی گردیم  و این موضوع برای ما تمام شده و در دهه پنجم تکرار دولت های گذشته سم مهلک ایران و اسلام است .

رضایی در این نشست تاکید کرد :رویارویی جدید شکل گرفته و تحریم های مختلفی علیه کشور ایجاد شده و نظام جمهوری اسلامی به جای مقاومت اکنون مقاومت فعال را پیش گرفته و هجوم می‌برد.

وی با اشاره به اینکه: اولین هجوم ما ساقط کردن بالگرد بدون سرنشین آمریکایی بود و هجوم های بعدی کشتی های انگلیسی بود گفت:  دشمن حاج قاسم سلیمانی را شهید کرد، ما عین الاسد را زدیم، سال ۱۴۰۰ سال ادامه رویارویی و فشار های دشمن افزایش دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بحث این است بایدن چه کاری میخواهد انجام دهد او نمی گوید ایران باید برجام دو و سه را امضا کند و بدون شک هدف شان ادامه تحریم هاست و می بینیم چگونه در بحرین، جمهوری آذربایجان اسرائیل وارد شده است.

رضایی با تاکید بر اینکه دهه پنجم  انقلاب تکرار دهه دوم سوم نیست بلکه تکرار دهه اول است گفت: جنس تهدیدات عوض شده است و هرگز نمی توان با فرمان گذشته پیش رفت و  نمی توانیم با آرایش گذشته آینده را مدیریت کرد.

وی خاطر نشان کرد نباید اجازه داد باز دعواهای لاریجانی، احمدی نژادی تکرار شود و دولت های گذشته باید پایان پیدا کند.

 فرمانده اسبق سپاه پاسداران گفت :از دهه دوم انقلاب یک انحراف بزرگ  در کشور به وجود آمد و ریل فرهنگ و قانون گذاری ها به سمت غرب و کانون های سرمایه داری دنیا رفت.

رضایی گفت در ابتدا عنوان شد: عادی سازی بعد گفتند تنش زدایی بعد گفتند مذاکره کنیم و هر بار  ریل عوض و تغییر پیدا کرد.

او وضعیت امروز را معلول سه دهه عنوان کرد و گفت: در این سه دهه ای که گذشت وضعیت بوجود آمده شکل گرفت .

رضایی تصریح کرد : 50سال است تورم ، بیکاری و رشد اقتصادی پایین داریم و باید گفت، این همه دولت آمد و رفت چیکار کردند؟

وی همچنین گفت :هیچ دولتی نیست که قیمت ارز در چهار سال دومش چند برابر رشد نکرده باشد و در ادامه افزود:دولت های گذشته نباید تکرار شود وگرنه وضع معیشت مردم بدتر می شود، ما به یک حکمرانی جدا فرهنگی اقتصادی نیاز داریم و باید به همان از خود گذشتگی های اول انقلاب برگردیم وگرنه نمی توانیم با تهدیدات رو به رو شویم .

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: 8 سال آینده بسیار مهم و سرنوشت ساز است  و دشمن حداکثر فشارها را می آورد که از بیداری اسلامی رهایی پیدا کنند، آنها می دانند اگر یک کشور دیگر به بیداری اسلامی بپیوندند کارشان تمام است .

رضایی گفت:  شیوه جنگ متفاوت و در مقابل  این رو یا رویی بیانیه گام دوم انقلاب مطرح شده است .

وی تشریح کرد :برای بیانیه گام دوم انقلاب باید یک نهضت شکل بگیرد و ان شالله گام بعدی تشکیل دولت جوان و انقلابی است.

رضایی در ادامه با اشاره به اینکه در عرصه انتخابات نباید یک نفر فقط ورود کند، و ورود چند نفر از یک جریان اشکالی ندارد گفت: به وحدت قبل و بعد از انتخابات نیازمند هستیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت :حرف اصلی من این است که مطمن هستم شما زاگرس نشینان می تواتبد نقش تعیین کننده داشته باشید و باید مواظب باشید کسانی که شریک این سه دهه بوده اند با تغییر نقاب وارد نشوند.

او در ادامه با بیان اینکه خود سانسوری بس است و خود سانسوری نخواهم کرد اظهار داشت: اوضاع گذشته را  با این شرایط دیگر تحمل نمی کنیم  چرا که این ملت گوهر این انقلاب  و برای انقلاب کم نگذاشته اند و سزاور انیست در صف بایستند .

رضایی افزود: دولت مردان به اعتماد مردم چوب حراج  زدند .

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه : مردم درد دارند اما به رهبری اعتماد دارند و باید عدالت فردی و اجتماعی در کشور ایجاد شود زیرا  برخی استانها وضع شان خوب است برخی بسیار فقیر هستند و عدالت منطقه ای باید وجود داشته باشد.

وی به کهگیلویه و بویراحمد،خوزستان، بوشهر و ایلام اشاره کرد و تاکید کرد:این شرایط در شان جمهوری اسلامی نیست  و مبارزه با فساد یک بعد عدالت است  و این فاصله های استانی و منطقه ای باید بر طرف شود

رضایی در پایان گفت :مردم آماده هستند و باید به سمت آینده درخشانی برویم که ایران اسلامی سیاسی قدرتمند ایجاد شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گام دوم انقلاب خود سانسوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند

به گزارش خبرنگار مهر، «معین‌الدین سعیدی» در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: دشمنان ملت ایران بدانند مردم استان سیستان و بلوچستان قدردان نعمت امنیت و وحدت هستند و به احدی اجازه تفرقه‌اندازی میان صفوف‌شان را نمی‌دهند؛ البته امنیت پایدار در سایه فضای پُر رونق کسب و کار و با هم‌اندیشی و همفکری همه آحاد استان حاصل خواهد شد.

وی گفت: علی‌رغم خدمات بی‌بدیل نظام و کارهای بزرگ انجام شده، هنوز مردم استان سیستان و بلوچستان با چالش‌های عدیده روبه‌رو هستند. هر بار که ایران حق‌آبه خود را طلب کرد، طرف مقابل دروغ گفت.

سعیدی بر ضرورت رفع مشکل حاشیه‌نشینی در چابهار و کنارک تاکید کرد و افزود: با توجه به وقوع دو سیل ویرانگر اخیر در منطقه، لازم است سهمیه کنکور مختص دانش‌آموزان سیل‌زده در نظر گرفته شود.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وضعیت آب در این استان گفت: طرح‌های آبخیزداری، مهار موضوع سیل، کنترل سیلاب، ایجاد سازه‌هایی شبیه چاه نیمه‌ها برای نگاهداشت آب، احداث آب‌بند زودبازده در مسیر رودخانه‌های فصلی و مرزی و لایروبی این رودخانه‌ها، مرمت قنوات کشاورزی و ایجاد سیل‌بندهای روستاها نه تنها مانع هدررفت آب بلکه باعث ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

سعیدی با قدردانی از حضور رئیس‌جمهور در بین مردم سیل زده، گفت: حضور رئیس‌جمهور بین مردم سیل زده قطعاً موجب تسلی خاطر شد و این نقطه تمایز و برتری دولت فعلی بر دولت قبل است. از طرفی باید سازمان برنامه و بودجه مکلف شود تا ردیف‌های مستقل اعتباری برای جبران خسارات سیل در نظر گیرد.

وی با انتقاد از فیلترینگ گفت: آیا با فیلترهای فعلی مطلوب حاصل شده است؟ وقتی مسؤولان بدون هیچ محدودیتی در همه پلتفرم‌ها حضور دارند، چرا مردم را درگیر هزینه فیلترشکن‌ها می‌کنید.

کد خبر 6090895 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی/ نمره ۲۰ دولتمردان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رضایی: دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند