Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار حسکه از ادامه محاصره ظالمانه شبه نظامیان آمریکایی علیه ساکنان این شهر و برخی مناطق دیگر و نبود آرد و نان و سوخت خبر داد و به تظاهرات گسترده ضد این نیروهای وابسته به واشنگتن، اشاره کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الوطن، در حالی که برای سومین هفته استان حسکه با محاصره نیروهای سوریه دموکراتیک مورد حمایت آمریکا قرار دارد و آنها ساکنان را تحت محاصره قرار داده‌اند، و همزان با بزرگترین تظاهرات مردمی علیه شبه نظامیان قسد، شیوخ و بزرگان عشایر و قبایل این استان موضع ثابت خود را در قبال اقدامات این شبه نظامیان اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

آنها اعلام کردند که در کنار دولت و ارتش سوریه برای برقراری ثبات هستند.

«غسان خلیل» استاندار حسکه گفت: همه طیف‌های استان محاصره ظالمانه‌ای که نیروهای قسد تحت امر اشغالگران آمریکایی علیه ساکنان شهر حسکه و مناطق از شهر قامشلی اعمال می‌کنند  و تاثیرات بسیار منفی در زندگی شهروندان داشته است را مورد مخالفت قرار داده‌اند.

وی تاکید کرد: همچنان نیروهای قسد مانع از ورود مواد اولیه و مشتقات نفتی می‌شوند و آرد و نانی وجود ندارد. سوختی برای راه انداختن نیروگاه برق شهر نیست.

خلیل از مخالفت مردم با این وضع خبر داد و گفت: امروز در میدان اصلی تجمعات گسترده‌ای در اعتراض به اقدامات شبه نظامیان برگزار خواهد شد به ویژه که شبه نظامیان قسد بر دامنه تحرکات خود افزوده‌اند.

وی افزود: تلاش‌هایی برای ایجاد راهکاری برای وضع کنونی شهرهای حسکه و قامشلی در حال انجام است اما شروطی که شبه نظامیان قسد تعیین کرده‌اند، انجامش بسیار ناممکن است و امکان حل وجود ندارد.

استاندار حسکه مجددا تاکید کرد: ما نمی‌خواهیم که خون سوری در سرزمین سوریه یا خارج از آن ریخته شود. ما همواره در راستای ممانعت ازخونریزی حرکت می‌کنیم و سلاح سوری به سوی اشغالگران باشد.

وی در دیداری با سران قبایل و عشایر این استان هم گفت: ما در سرزمین گندم و برکت هستیم و آرد و نان نداریم. ما سوخت نداریم و نفت ما از سوی اشغالگران دزدیده و به خارج برده می‌شود. هر سوری شریف باید علیه این محاصره موضع گیری کند. ملت سوریه زیر بار ذلت نمی‌رود به ویژه که به مدت 10 سال مبارزه کرده است.

سران عشایر استان حسکه هم بر حمایت از ارتش سوریه تاکید کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبه نظامیان قسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، بیش از ۲۵ تظاهرات در شهرهای مختلف استان ادلب و حومه آن در شمال غربی سوریه برای سرنگونی ابومحمد الجولانی سرکرده گروه تروریستی هیأت تحریر الشام یا همان جبهه النصره سابق برگزار شد.

منابع آگاه در ادلب از ثبت چندین مورد از حملات دستگاه امنیتی وابسته به الجولانی به فعالان مسؤول سازماندهی تظاهرات در مناطق مختلف ادلب خبر دادند.

این خبر در حالی است که دستگاه امنیتی وابسته به هیأت تحریر الشام نتوانست تظاهرات علیه الجولانی را در شهر «اورم الجوز» در جنوب ادلب متفرق کند.

این تظاهرات‌ها در اعتراض به بازداشت برخی افراد از سوی گروه تروریستی تحریر الشام و همچنین وضعیت معیشتی مردم ساکن مناطق تحت سیطره این گروه تروریستی به راه افتاده است.

گفتنی است نزدیک به نیمی از استان ادلب در شمال غرب سوریه و بخش‌های محدودی از استان‌های «حلب»، «حماه» و «لاذقیه» تحت کنترل گروه تروریستی تحریر الشام (جبهه النصره) است.

کد خبر 6089233

دیگر خبرها

  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی
  • تجمعات دانشجویی گسترده، لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیست انداخته است
  • موضع‌گیری عشایر فلسطینی غزه علیه اقدامات تفرقه‌افکنانه اشغالگران
  • ببینید | افزایش خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • تجمعات دانشگاه‌های آمریکا لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیستی انداخت
  • رئیس دانشگاه تهران: اندیشه امت‌سازی به سرعت در حال تحقق است
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی