Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@02:51:15 GMT

تفکر باطل در جهان آفرینش جایگاهی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۹۳۸۹

تفکر باطل در جهان آفرینش جایگاهی ندارد

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه تفکر باطل در جهان آفرینش جایگاهی ندارد، گفت: آنچه باقی می ماند ارزش ها و انسان های ارزشی است و آنچه چهره دنیوی دارد، باقی نمی ماند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با نخستین روز از دهه فجر چهل‌ و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمانی با ورود حضرت امام خمینی (ره) به مهین اسلامی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران استانی با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور در گلزار شهدای یاسوج با عطر افشانی و نثار گل یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و با آرمان های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله «سید نصیر حسینی» در این آئین، گفت: دشمن بعد از حرکت انقلابی ساکت ننشست، چون ایران مستعمره آمریکا بود و آنها ایران را مستعمره می خواستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب تلاش بسیاری کردند که این انقلاب با شکست رو به رو شود اما موفق نشدند، چون  این انقلاب حق است .

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه تفکر باطل در جهان آفرینش جایگاهی ندارد، ادامه داد: آنچه باقی می ماند ارزش ها و انسان های ارزشی است و آنچه چهره دنیوی دارد، باقی نمی ماند .

 

وی با اشاره به اینکه شهدای زیادی رفتند تا این عظمت را ایجاد کردند، اذعان داشت: ما از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون به پیشرفت های زیادی دست پیدا کرده ایم و امروز در منطقه در حوزه های مختلف سرآمد هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در پرتو این نظام و انقلاب امروز یک کشور پیشرفته و قدرتمند هستیم و استکبار با آن همه عده که در برابر نظام صف آرایی  کرده، از قدرت ایران واهمه دارد.

 

آیت الله حسینی تصریح کرد: امروز رسانه های رسمی غرب گفتند ایران به ابرقدرتی آمریکا پایان داد و بدون شک این از برکات انقلاب و نظام است و مسئولین باید زبان گویای نظام باشند، چرا که رسالت ما و مسئولین در برابر  انقلاب سنگین است .

 

وی گفت: ظرفیت های بسیاری در کشور ما وجود دارد و اگر چنین نبود در این ۴۰ سال نمی توانستیم در برابر استکبار مقاومت کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود همه تلاش هایی که دشمن انجام داد، شکوه و عظمت این انقلاب و نظام روز به روز بیشتر می شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: تفکر باطل عطر افشانی دهه فجر ارزش ها نماینده ولی فقیه خبرگزاری شبستان نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم

حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج)  با گرامیداشت هفته عقیدتی با اشاره به عدم بصیرت و همراهی مردم در زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام به تحلیل خیانت و کارشکنی خواص جامعه بعنوان یکی از موانع بالندگی حکومت اسلامی در آن مقطع پرداختند.

او می‌گوید: الان به برکت رهبری خردمندانه امامین انقلاب و حضور مردم در صحنه و هشیاری و خردورزی نیرو‌های مسلح تمام دنیا تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام رستگار ادامه داد: یکی از مهمترین رموز موفقیت سپاه در پیشبرد آرمان‌های انقلاب، تلاش‌های جامع نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوده است که با آموزش‌های مدون عقیدتی و سیاسی زمینه بصیرت دینی و سیاسی پاسداران و بسیجیان را فراهم ساخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد