Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@23:45:55 GMT

اختتامیه «جایزه‌ سردار سلیمانی»‌ برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۹۶۵۲

اختتامیه «جایزه‌ سردار سلیمانی»‌ برگزار می‌شود

سردار علی‌محمد نائینی، با اشاره به چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی از برگزاری اختتامیه اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت در روز چهاردهم بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی‌محمد نائینی، رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و مشاور فرمانده کل سپاه، با اشاره به چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی از برگزاری اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «جایزه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی» خبر داد و گفت: این مراسم با هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و در سطح ملی توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: جایزه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی با استقبال بسیار خوب همه ناشران، پژوهشگران، محققان و نویسندگان و مراکز علمی و پژوهشی مواجه شد. بیش از ۴۵۰ عنوان کتاب در پنج گروه داوری و در حوزه‌های مختلف نظامی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، حقوقی، بین‌الملل، تاریخی و اقتصادی مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه قرار بود این مراسم در هفته پژوهش برگزار شود اما با توجه به شرایط قرمز کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به تعویق افتاد، بیان کرد: این مراسم با حضور سرلشکر محمد باقری، ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح، روز سه‌شنبه چهاردهم بهمن‌ماه در موزه دفاع مقدس و مقاومت برگزار خواهد شد.

سردار نائینی در خاتمه عنوان کرد: تجلیل از پژوهشگران برتر حوزه دفاع مقدس و مقاومت در ۴۰ سال گذشته و تجلیل از مراکز برتر پژوهشی از دیگر برنامه‌های اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت خواهد بود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی مشرق کتاب مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران دفاع مقدس و مقاومت برتر پژوهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح