Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم گرامیداشت چهل و دومین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره)  به میهن اسلامی، در فرودگاه بین المللی شهدای ساری انجام شد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مراسم راس ساعت ۹:۳۳  باحضور مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد و بعد از مراسم  کارناوال خودرویی و موتوری از فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری تا گلزار شهدای شهرستان‌های میاندورود، جویبار و سوادکوه برای غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا انجام شد.

 

سعدالله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در این مراسم، اظهار کرد: باتوجه به اینکه انقلاب اسلامی با ورود امام به فرودگاه آغاز شد و آغاز جریان انقلاب بود هرساله این مراسم در فرودگاه برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به توفیقات خوبی که در عرصه فرودگاه‌های مازندران طی ۴۲ سال گذشته اشاره کرد و افزود: قبل از انقلاب  فرودگاه ساری درحد نشست و برخاست هواپیمایی آموزشی بود ولی طی ۴۲ سال گذشته در دو نوبت توسعه پیدا کرد و با راه‌اندازی دستگاه کمک ناوبری در حد فرودگاه بین‌المللی ارتقا می‌یابد.

 

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران تصریح کرد: دو دهه قبل در فرودگاه دو تا چهار پرواز در هفته انجام می‌شد درحالی‌که در حال حاضر در هفته ۶۰ تا ۸۰ پرواز مسافربری در فرودگاه شهدای ساری داریم.

 

وطن‌خواه خاطرنشان کرد: در فرودگاه رامسر با توسعه باند زمینه توسعه پروازها فراهم شده است.
به گزارش فارس، تمام این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بوده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل فرودگاه های مازندران فرودگاه بین المللی شهدای ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مقام معظم رهبری در دیدار معلمان: باید فکرکردن را در جامعه نهادینه کرد رهبر انقلاب امروز در دیدار با معلمان: بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز ما دارای هویت ملی بشود

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم