Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:01:52 GMT

انقلاب اسلامی ایران معجزه ای در تاریخ بشریت بود

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۵۰۶۲

انقلاب اسلامی ایران معجزه ای در تاریخ بشریت بود

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در پیام تصویری به وبینار سراسری ائمه جمعه اهل سنت کشور اظهارکرد: امروز دشمنان، شیعه مزدور و سنی مزدور و هم شیعه جاهل و سنی جاهل را تحریک به اختلاف و تفرقه می کنند تا به منافع خود برسند.

وی با اشاره به ساخت فیلمی در کشور انگلیس که به بهانه تفرقه افکنی میان شیعه و سنی ساخته شده است، افزود: علمای اسلام و مسلمین و روشنفکران امت اسلام باید حواسشان جمع باشد تا به مسائل اختلاف انگیز و تحرکات دشمن، دامن زده نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: ممکن است در میان اهل تشیع و تسنن افرادی به وجود بیایند که جاهلانه و نادانسته دست به کارهایی بزنند و باعث اختلاف و تفرقه افکنی شوند و آگاهان نباید در دام این نادانی ها بیفتند.

نورمفیدی با اشاره به اینکه، امروز ایران اسلامی در جهات مختلف قدرت اول منطقه است، ادامه داد: بنا به فرموده پیامبر اکرم (ص) که مسلمین باید ید واحده باشند، امروز همه مسلمانان با وحدت در کنار هم ید واحده هستند و تمام تلاش دشمن هم این است که همانند کشورهای سوریه، فلسطین، عراق و یمن بین مسلمین جنگ و دعوا ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه، همه این موارد و جنگ و اختلاف ها در جهت منافع دشمنان بوده است، افزود: دشمن می خواهد تفرقه درست کند و در میان این تفرقه و سرو صدا و تنش در منطقه به دنبال منافع خود باشد.

نماینده ولی فقیه در گلستان تاکید کرد: امروز همه ناراحتی دشمنان این است که چرا ایران در مسائل منطقه تاثیرگذار است و باعث می شود که جلوی منافع آمریکا در منطقه را بگیرد.

نورمفیدی گفت: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و لازم است در این ایام به آثار و برکات انقلاب بزرگ اسلامی توجه کنیم.

وی با بیان اینکه، انقلاب اسلامی معجزه ای در تاریخ بشریت بود، گفت: لطف و اراده الهی بود که ملت ایران با دستان خالی اما با رهبری یک عالم، روحانی و مرجع تقلید بتواند بر یک رژیم تا بن دندان مسلح پیروز شود و آن را از تخت قدرت به زیر بکشد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به اینکه، از مهم ترین برکات مهم انقلاب این بود که ایران اسلامی از دست مستشاران و سلطه آمریکایی ها نجات یابد، افزود: در آن دوران این کشور اسلامی، قرآنی و محمدی با تمام شئونش تحت سلطه بیگانگان و آمریکایی ها بود و و در هیچ شانی از شئونش مستقل نبود و هرچه آنها دستور می دادند باید عملی می شد.

نورمفیدی با بیان اینکه، آنها تاریخ هجرت رسول خدا (ص) را عوض کرده و تاریخ شاهنشاهی را جایگزین کردند، افزود: بنای کار آنها براین بود که مذاهب دینی را کمرنگ کنند و از کارهایی هم که اواخر اتفاق افتاد این بود که باعث تبعید امام راحل به ترکیه شدند تا به مستشاران آمریکایی مصونیت بدهند.

وی با اشاره به اینکه در قبل از انقلاب اینقدر ذلیل بودیم که مستشاران آمریکایی از ما حق توحش می گرفتند، گفت: آنها به این خاطر حق توحش می گرفتند که اینجا یک ملت وحشی هستند و ما چون در میان ملت وحشی کار می کنیم با مطرح کردن جریان کاپیتولاسیون حق توحش بگیریم.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: این امام بزرگ بود که آمد و کشور را از حلقوم دشمنان اسلام، پیغمبر و قرآن بیرون کشید و آزد کرد. بزرگترین نعمت همین نعمت انقلاب است و امروز بحمدالله تنها کشوری در جهان هستیم که به آرمان های اسلامی پایبند و متعهد هستیم.

نورمفیدی با اشاره به اینکه، امروز آزادی قدس شریف آرزوی همگان است، گفت: متاسفانه برخی کشورهای عربی و اسلامی با دشمن سازش و همکاری می کنند و امروز تنها کشوری که خار چشم دشمنان و صهیونیسم شده است، ایران بزرگ اسلامی است.

امام جمعه گرگان با تاکید براینکه امروز ایران اسلامی پشتیان اسلام و مسلمین است، تصریح کرد: همه این نعمات از برکات بزرگی است که باید قدردان آن باشیم. یکی از آثار و برکات انقلاب، وحدت امت اسلام است و همه وظیفه داریم سیره نبوی را در امت اسلامی پیاده کنیم.

کد خبر 5135754

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان دهه فجر دهه فجر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان کرج بوشهر شیراز انقلاب اسلامی ایران لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد اردبیل نماینده ولی فقیه در گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند، اما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، البته نزدیک هستیم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته‌ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تأثیرگذار است.

وی گفت: در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت. هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل(ره) این پایگاه دین خدا را تحکیم نمی‌کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می‌رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می‌بلعیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی‌ها برای دموکرات‌های دیوانه است و آنچه که نقش مؤثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست‌قامتان از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، اما نزدیک می‌شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/256

دیگر خبرها

  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد