Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: دهه مبارک فجر بسترساز وحدت و همبستگی مردم و مسئولان است و این ایام بهترین فرصت برای تقویت هرچه بیشتر انسجام ملی و معرفی دستاوردهای این انقلاب به جهانیان است.

اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه مبارک فجر بسترساز وحدت و همبستگی مردم  و مسئولان است و این ایام بهترین فرصت برای تقویت هرچه بیشتر انسجام ملی و معرفی دستاوردهای این انقلاب به جهانیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: طی چهار دهه گذشته، دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برجسته بوده است و با وجود توطئه‌ها از سوی دشمنان و بدخواهان ملت ایران در این مدت، خللی بر عزم و اراده ملت بزرگ ایران وارد نشده و فشار حداکثری دشمنان ملت ایران و تحریم‌های اقتصادی آنان به ثمر ننشسته است.

 

بایبوردی افزود: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شهرستان آران و بیدگل بیش از گذشته بر مدار  پیشرفت و توسعه شتاب ‌زا گام نهاده و با بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ در بخش‌های مختلف، زمینه تحولی شگرف و بنیادین را در استان اصفهان و کشور بزرگ ایران فراهم کرده است.

 

فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، کشور در عرصه‌های علمی، پژوهشی، فناوری، نوآوری، صنعت، کشاورزی، پزشکی، مهندسی پزشکی، هوا فضا، کشتی‌سازی، نانوتکنولوژ‌ی‌ها، بایوتکنولوژی‌ها و سایر مباحث از جایگاه برجسته و ویژه‌ای برخوردار است.

 

بایبوردی ابراز امیدواری کرد: مردم و مسئولان با وحدت هرچه بیشتر، دشمنان ملت ایران را در رسیدن به اهداف شوم خود نا امیدتر از قبل کنند و در نیل به استقلال فرهنگی و اقتصادی، برای تحقق آرمان‌ های متعالی نظام جمهوری اسلامی به جد و جهد بکوشند.

 

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به رتبه نخست ایثارگری مردم آران و بیدگل به نسبت جمعیت در کشور تصریح کرد: ​ایثار و جانفشانی مردان غیور و شیرزنان شهرستان آران و بیدگل در پاسداری و حفاظت از این مرز و بوم و حراست از جمهوری اسلامی ایران در تمامی ادوار و به ویژه در هنگامه پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی ‌های سرنوشت ‌ساز این شهرستان هرگز فراموش نخواهد شد.

 

شایان ذکر است، در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیش از ۴۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۲۰  میلیارد ریال در شهرستان آران و بیدگل افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد. در طول خدمتگزاری نزدیک به ۸ سال دولت تدبیر و امید و توسط دولت‌های یازدهم و دوازدهم، ۷۰۰  پروژه با اعتباری حدود ۲۴  هزار میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرماندار آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل دهه فجر آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل انقلاب اسلامی دهه مبارک فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در محل سپاه استان، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام راحل سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی اظهار کرد: تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بو د و فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است. نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است و این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است.

خاتمی، به اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

وی افزود: سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است و پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه امروز بالاترین سطح اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح شاهد هستیم، تصریح کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده و تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی می‌بایست برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

کد خبر 6089860

دیگر خبرها

  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل