Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاغذ دیواری سه بعدی این روز ها به یکی از فاکتور های اصلی و بسیار شیک خانه‌ های مدرن تبدیل شده است. کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر دیواری سه بعدی در عین حال که تفاوت چندانی از نظر جنس با کاغذ دیواری ‌های معمولی ندارد اما می‌تواند به طور کلی ظاهر فضای داخلی محیط کار و یا منزل خود را دگرگون نمایید. اگر به منظور بررسی انواع کاغذ دیواری سه بعدی، مزایا و معایب آن سری به جستجو در اینترنت زده اید در ادامه این مطلب به شما می گوییم که کاغذ دیواری سه بعدی چیست و چه مدل هایی دارد، و بهترین مراکز فروش کاغذ دیواری سه بعدی با ارزان ترین قیمت را به شما معرفی میکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

همان‌ طور که در ابتدای این مقاله گفته شد کاغذ دیواری های سه بعدی از نظر جنس و کیفیت هیچ تفاوتی با یک کاغذ دیواری معمولی ندارد. آن‌ چه که کاغذ دیواری سه بعدی را از سایر انواع آن متمایز می‌کند نوع و کیفیت چاپ تصاویر بر روی آن‌ ها است. بسیاری از افراد حتی کاغذ های دیواری را با پوستر دیواری اشتباه می‌گیرند. در پوستر دیواری شما می‌توانید عکس‌ های مورد علاقه خود را سفارش داده و آن را آماده در ابعاد مورد نظر خود به صورت کامل تحویل بگیرید. کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر دیواری سه بعدی به گونه طراحی و چاپ می‌شوند که شما به طور کامل می‌توانید عمق تصاویر را احساس کنید. سایه ‌ها و نور پردازی در این طرح‌ ها به گونه ‌ای در چاپ آنقدر دقیق است که می‌ توانید خود را در میان یک طبیعت زیبا احساس کنید. انواع طرح‌ های کاغذ دیواری با تصاویر ساحل، جنگل، کوه، حیوانات و... را می‌توانید سفارش دهید.

نقش کاغذ دیواری سه بعدی در طراحی دکوراسیون داخلی و ایجاد فضایی ایده آل

وجود یک تصویر از دل جنگل ‌های سرسبز در حالی که یک مسیر باریک در دل آن عبور می‌کند را تصور کنید. این همان فضایی است که هر یک از ما دوست داریم بعد از یک روز شلوغ کاری خود را در میان آن تصور کنیم. نقش یک ساحل آرام، یک آسمان آبی و یا یک منظره زیبا می‌تواند تا میزان زیادی از استرس روزانه شما را بکاهد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد در سالن‌ های انتظار مطلب ‌های پزشکی و محیط‌ های کاری از کاغذهای دیواری با عکس‌ ها و نقوش سه بعدی مناظر آرام بخش ایجاد می‌کند.

با استفاده پوستر دیواری سه بعدی می‌ توان متناسب با هر فضا و سلیقه افراد یک محیط ایده‌ آل را طراحی نمود. اگر در یک شرکت ساخت و ساز فعالیت دارید چه چیزی بهتر از یک کاغذ دیواری سه بعدی با تصاویر زنده برج‌ های سر به فلک کشیده‌ می‌تواند ماهیت شغل شما را به رخ بکشد. استفاده از تصاویر فانتزی و سه بعدی و زیبا برای اتاق کودک نیز بسیار فضای شادی را برای فرزندتان رقم خواهد زد. همیشه بزرگ‌ ترین مشکل در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی استفاده درست از جو و فضا خواهد بود. با استفاده از پوستر سه بعدی به خوبی می ‌توان متناسب با جو فضایی مناسب ایجاد نمود.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی

دیگه نیاز نیست برای خرید پوستر دیواری ارزان به ده ها فروشگاه به صورت حضوری مراجعه کنید و کلی وقت بگذارید، در فروشگاه والینو می توانید با توجه به دکوراسیون و محیط خود، از بین هزاران عکس متنوع، کاغذ دیواری سه بعدی مناسب را به صورت آنلاین و اینترنتی انتخاب کنید. خرید کاغذ دیواری سه بعدی در سایت والینو بسیار آسان و راحت می باشد. برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی اینجا کلیک کنید.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی

همان‌ طور که گفته شد کاغذ دیواری سه بعدی در کل با کاغذ دیواری معمولی تفاوت چندانی ندارد. تنها تفاوت این کاغذ دیواری ها با کاغذ دیواری معمولی نحوه چاپ تصاویر بر روی آن هاست. از نظر نوع نیز کاغذدیواری سه بعدی مانند انواع معمولی آن می توانند با تصاویر تکرار شونده در بسته‌ های رولی آن خریداری شوند. همچنین در صورت سفارش یک عکس و یا تصویر خاص میتوان تصویر یک دست آن بر روی کاغذ دیواری چاپ و در نهایت نصب شود. در صورتی که از چاپ تصویر برای کاغذ دیواری سه بعدی خود استفاده می‌کنید بهتر است در زمان نصب آن را تنها بر روی یک دیوار نصب نمایید تا از شلوغ شدن زیاد فضا و دیوار ها جلوگیری شود. شلوغ بودن دیوار ها در نگاه کلی باعث کوچکتر بنظر رسیدن فضا مورد نظر شما خواهد شد.

نکات قبل از نصب کاغذ دیواری های سه بعدی

در ادامه این مطلب به نکات مهمی که باید قبل از نصب به پوستر سه بعدی یا انواع  کاغذ دیواری سه بعدی دقت کنید اشاره کرده ایم:

        اگر از کاغذ دیواری ‌های سه بعدی با طرح و نقش تکرار شونده و در بسته‌های رولی استفاده می‌کنید از آن‌ها می‌توانید در دو یا سه دیوار از فضا با توجه به ابعاد محیط استفاده کنید.         در هنگام نصب پوستر سه بعدی یا کاغذ دیواری، در صورتی که فضا و دیوار دچار نم زدگی باشد، باید با یک کاردک قسمت‌های نم زده را بتراشید. تراشیدن را تا یک الی دو سانت انجام دهید.         سپس باید قسمت تراشیده را دوباره با گچ مجددا پوشش دهید و پس از خشک شدن آن باید با روغن الف قسمت مربوطه را زیرسازی نمایید.         دیوار نباید هیچ ترک و یا شکافی داشته باشد. در صورت وجود شکاف با بتونه کامل پر شود. قبل از نصب حتما کنتور برق قطع شود. تمامی رادیاتور های نصب شده باید از دیوار نیز جدا گردند. انواع مدل های کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری های سه بعدی طرح دار شامل پنل هایی هستند که با کنار یکدیگر چیده شدن آن‌ها یک طرح کامل و یکدست را ایجاد می‌کند. در صورت ایجاد فاصله بین پنل‌ ها این طرح‌ ناقص خواهد شد. در ادامه انواع  مدل های کاغذ دیواری سه بعدی را معرفی خواهیم کرد.

کاغذ دیواری سه بعدی طرح گل

یکی از پرفروش ترین نوع کاغذدیواری سه بعدی این روزها، کاغذ دیواری با طرح گل و گیاه است. این نوع از کاغذهای دیواری سه بعدی در دکوراسیون مدرن جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. طرح های این مجموعه شامل تصاویر زیبا و متنوع از انواع گل های زیبا است که می تواند فضایی شاد و جلوه‌ ای بی نظیر به محیط ببخشد. پوستر سه بعدی گل تاثیر به سزایی در فضا سازی به شکل هنرمندانه دارد و سایه روشن این نوع طرح یک تصویر واقعی از گل‌ های بسیار زیبا را رو به روی چشمان قرار می دهد.

کاغذ دیواری سه بعدی اشکال هندسی

کاغذ های دیواری از نظر طرح بسیار متنوع هستند. از این رو استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی گزینه‌ های زیادی برای انتخاب رو به روی طراحان دکوراسیون داخلی قرار می‌ دهد. کاغذ دیواری سه بعدی با طرح‌های سه بعدی و انتزاعی مخصوص افرادی است که مایل هستند فضای خلاقانه و خاص را در محیط ایجاد کنند. این طرح‌ ها بشدت جذابیت بصری داشته و چشم هر بیننده ‌ای را به طور حتم به خود خیره می‌کند.

کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت

استفاده از پوستر دیواری اسپرت می ‌تواند برای جوانان بسیار جذاب باشد. از این طرح‌ ها می‌ توان در محیط‌ های مختلف استفاده کرد. اما در هنگام انتخاب و نصب آن باید حتما سن افراد را در نظر گرفت. همچنین در هنگام  استفاده از آن باید به شکلی طراحی را انجام داد که به طور کامل با سایر المان های محیط تطابق داشته باشد.

کاغذ دیواری سه بعدی حیوانات، طبیعت و منظره

کاغذ دیواری سه بعدی با طرح طبیعت با قرار دادن پنل‌ ها در کنار یکدیگر یک طرح طبیعت را به شکل زیبایی کامل می کند. این نوع کاغذ دیواری سه بعدی می‌ تواند با طرح کوه، جنگل، حیوانات وحشی، طرح‌های نچرال جغرافیایی، آبشار، دریا و ساحل و....انتخاب شود. این نوع از کاغذ دیواری سه بعدی در منازل ایرانی بسیار پرطرفدار است.

کاغذ دیواری سه بعدی طرح شهر و ساختمان

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نیاز به تنوع و تغییر در فضای محیط کاری خود دارید استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این طرح‌ها با ایجاد عمق و سایه روشن‌ های مناسب یک طرح خیره کننده و چشمگیر از ساختمان‌ها، برج‌ها، بازارهای محلی و... ایجاد کرد. در این مطلب ما به انواع کاغذ دیواری سه بعدی ارزان اشاره کردیم. پوستر دیواری سه بعدی تنوع زیادی در محیط ایجاد می‌کند. در بسیای از مواقع نمی‌توان مبلمان و یا سایر المان های دکور محیط را تغییر داد درحالی که می‌توان با نصب پوستر سه بعدی متناسب محیط به کلی به فضا تنوع بخشید.

منبع: الف

کلیدواژه: کاغذ دیواری های سه بعدی کاغذ دیواری سه بعدی کاغذ دیواری سه بعدی پوستر دیواری سه بعدی کاغذ دیواری کاغذ دیواری ها پوستر سه بعدی سه بعدی طرح ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم

چاپ جعبه مقوایی اختصاصی برند شما را متمایز می کند و توجه مشتریان را به خود جلب می کند. این امر به ویژه در مورد کالاهای مصرفی مهم است که فضای بسیار کمی برای ایجاد یک محصول واقعا منحصر به فرد وجود دارد. بسته بندی محصول منحصر به فرد به فرایند برندینگ شما کمک می کنند و محافظت خوبی برای محصولات فراهم می کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت آپامه، چاپ جعبه های مقوایی قیمت مناسبی داشته، نگهداری آسانی دارند و قابل بازیافت هستند. چاپ جعبه اختصاصی را می توانید حداقل در تیراژ ۵۰ عدد سفارش دهید ولی اگر نیاز به چاپ جعبه اختصاصی دارید حتما باید در تیراژ ۵۰۰ عدد و ۱۰۰۰ عدد به بالا سفارش خود را ثبت نمایید. برای مشاهده لیست قیمت و نمونه کارها به صفحه چاپ جعبه در سایت چاپ آپامه مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۷۳۸۶۳۸۴ در تماس باشید. در ادامه شما را بیشتر به چاپ جعبه اختصاصی و مزایای آن آشنا می کنیم. 

چرا چاپ جعبه مقوایی اختصاصی ابزار برندینگ شما باید باشد؟

هر کسب و کاری ابزارهای مختلفی در برنامه برندینگ خود دارد، از جمله خود محصول، بسته بندی محصول، وب سایت شرکت، تبلیغات، ارتباطات با مشتریان و غیره. چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در بسیاری برنامه های برندینگ وجود ندارد. جعبه چاپ شده یک ابزار ضروری است. از این گذشته، هر کاری که شرکت شما انجام می دهید، باید برند شما را تقویت کند و این باید به فراتر از جعبه یا بسته ای که در آن ارسال می شود، گسترش یابد.

با افزایش محبوبیت ویدیوهای آنباکسینگ، نکته‌ای که کسب ‌و کارها باید در نظر بگیرند، این است که کل تجربه مشتری باید برندسازی شود، نه فقط محصول به تنهایی. این امر از طریق طراحی بسته‌بندی با برندسازی هدفمند قابل دستیابی است، به این معنی که برند شما روی تمام چیزهایی که مشتری می ‌بیند، از جمله جعبه ‌ای که برای ارسال سفارش استفاده می‌ شود، قرار گیرد.

جعبه ‌ای که برای ارسال محصولات به مشتریان استفاده می‌ کنید، قطعاً مورد توجه قرار خواهد گرفت. سوال این است که چه تأثیری خواهد گذاشت؟ از چاپ جعبه مقوایی اختصاصی استفاده کنید تا نشان خود را برجسته کنید و بر هرکسی که آن‌ ها را می‌ بیند، تأثیر ماندگاری بگذارید.

چاپ لیبل چه مزایای در کنار چاپ جعبه اختصاصی دارد؟ 

چاپ لیبل اغلب به عنوان مکمل دیگر بسته بندی های به شمار می آید. اغلب از چاپ لیبل برای نامگذاری و یا شناخت بیشتر محصولات استفاده می شود. لیبل ها انواع گوناگونی دارند که از جمله مهمترین آنها می توان به لیبل هولوگرام، لیبل امول و لیبل رول ا اشاره کرد. شما می توانید در مجموعه چاپ آپامه، چاپ لیبل را در تعداد ۱۰۰ عدد به بالا انجام دهید. البته برای چاپ لیبل رول نیز ما دستگاه های مخصوصی داریم. اگر نیاز به مشاوره در زمینه چاپ لیبل دارید و یا میخواهید نمونه کارها و قیمت سفارش خود را بگیرید به صفحه چاپ لیبل مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۷۳۸۶۳۸۴ در تماس باشید. 

خرید ساک دستی آماده یا چاپ جعبه اختصاصی ؟ 

لابد میپرسید ساک دستی آماده چه ربطی به چاپ جعبه دارد. چاپ جعبه اغلب برای بسته بندی محصولات کاربرد دارد و ساک دستی آماده برای حمل آن جعبه. درست است؛ ساک دستی آماده اغلب برای حمل راحت تر جعبه ها به کار می رود. اگر نیاز به سفارش و مشاهده لیست قیمت ساک دستی آماده دارید به صفحه ساک دستی آماده در چاپ آپامه مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۷۳۸۶۳۸۴ در تماس باشید. 

چاپ جعبه مقوایی اختصاصی چه تاثیری بر مشتریان دارد؟

جعبه‌ های مقوایی اختصاصی بادوام ساخته می شوند تا از محصولات شما در حین حمل و نقل محافظت کنند و اطمینان حاصل کنند که به سلامت و بدون آسیب به مشتری شما می‌ رسند. در نتیجه مشتریان از اینکه بسته ای سالم و بدون آاسیب دریافت کرده اند، احساس رضایت خواهند کرد.

چاپ جعبه های مقوایی همچنین به شما برای ایجاد یک بسته ‌بندی سفارشی که شایسته یک ویدیوی آنباکسینگ خوب باشد، کمک می کند و اطمینان حاصل می ‌کند که با هر سفارش و هر تحویلی، تأثیر درستی بگذارید. تجارت الکترونیک و خرید آنلاین سریع ‌تر از همیشه در حال افزایش است، به این معنی که اکنون زمان آن است که با این نقطه تماس اضافی با مشتریان، برند خود را تقویت و گسترش دهید.

چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا؟ 

همانطور که مشاهده می شود، جعبه های مقوایی اختصاصی مزایای زیادی را برای مشاغل از انواع مختلف به ارمغان می آورند. جعبه های مقوایی اختصاصی، از بهبود برندسازی و محافظت از محصولات تا افزایش رضایت و وفاداری مشتری، می توانند به شما کمک کنند، تأثیر ماندگاری بر روی ماهیت محصولات و خدمات خود بگذارند و در عین حال وفاداری مشتری را افزایش دهند.

اگر شما بدنبال مجموعه ای متعهد هستید که سابقه طولانی در زمینه چاپ و بسته بندی داشته باشد و مشاوره رایگان در زمینه های چاپ لیبل، چاپ کارتن، چاپ جعبه، چاپ ساک دستی، خرید جعبه هارد باکس و .. .به شما بدهد، هستید، ما مجموعه چاپ آپامه https://apame.biz/ را به شما معرفی می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و یا گرفتن مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۹۱۲۷۳۸۶۳۸۴ در تماس باشید. 

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • تبریک روز جهانی طراح و گرافیک + متن و پوستر World Graphics Day