Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمانی که از خرید پوستر دیواری به صورت اصولی سخن می‌گوییم بدین معناست که شما نمی توانید هر نوع پوستر دیواری را برای بخش های مختلف یک ساختمان به کار بگیرید. در این خصوص قوانین ویژه ای وجود دارد که در قالب قواعد هنر دکوراسیون داخلی طبقه بندی می شوند. ما نیز سعی کرده ایم در این مقاله به بررسی این موضوع بپردازیم که برای هر بخش از ساختمان باید از چه نوع پوستر دیواری استفاده کنیم؟

به گزارش برنا، امروزه خرید پوستر دیواری برای تکمیل دکوراسیون داخلی به یک ضرورت اجتناب ناپذیر مبدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما می توانید طراحی داخلی منزل خود را بدون استفاده از هرگونه پوستر دیواری انجام دهید، اما قطعاً نمی توانید آن را با دکوراسیون هایی مقایسه نمایید که به صورت اصولی از انواع پوستر دیواری در بخش های متفاوتی از منزل بهره برده اند.

زمانی که از خرید پوستر دیواری به صورت اصولی سخن می‌گوییم بدین معناست که شما نمی توانید هر نوع پوستر دیواری را برای بخش های مختلف یک ساختمان به کار بگیرید. در این خصوص قوانین ویژه ای وجود دارد که در قالب قواعد هنر دکوراسیون داخلی طبقه بندی می شوند. ما نیز سعی کرده ایم در این مقاله به بررسی این موضوع بپردازیم که برای هر بخش از ساختمان باید از چه نوع پوستر دیواری استفاده کنیم؟

پوستر دیواری مناسب برای پذیرایی

 پذیرایی ساختمان های مسکونی بیشترین میزان اهمیت در طراحی داخلی را به خود اختصاص داده ‌اند، چرا که این بخش از ساختمان بیش از سایر قسمت های موجود در معرض دید قرار می‌گیرد و اصلاً اغلب اعضای خانواده در این بخش گرد هم جمع شده و حتی مهمانی ها هم در همین بخش از ساختمان برگزار می شود.

بنابراین در طراحی آنها به نکات متعددی توجه کرده اند که از جمله مهمترین آنها توجه به هارمونی کلی فضا، سبک دکوراسیون داخلی و همچنین توجه به سلیقه اغلب اعضای خانواده و کسانی است که با آنها در رفت و آمد هستید.

هر چند توجه به گزینه آخر از جانب برخی از طراحان داخلی رد شده است، با این حال مورد توجه بسیاری از خریداران واقع شده و آنها ترجیح می‌دهند از پترنهایی استفاده کنند که مورد توجه مهمانان، دوستان و آشنایان واقع گردد.

خرید پوستر دیواری گل و همچنین پوستر دیواری طبیعت برای این بخش از ساختمان ها متداول تر است که اصولاً در فضای پشت مبلمان نصب شده و ترجیحاً دارای یک جلوه سه بعدی هستند. بنابراین می‌توان آنها را بدون توجه به پترن موجود در دسته انواع پوستر دیواری سه بعدی نیز قلمداد کرد.

طراحی دیوار پشت تلویزیون

اصولاً در اغلب ساختمان ها فضایی که تلویزیون قرار داده می شود، بخش محدودی از فضای پذیرایی بوده و شاید تصور کنید قرار دادن آن در یک بخش جداگانه کار بیهوده ای باشد، اما اگر بدانید که اغلب طراحان داخلی از این بخش از ساختمان به عنوان نقطه‌ کانونی نام می برند قطعاً به تفاوت یک پذیرایی که بیشتر با محل قرار گرفتن مبلمان شناخته می‌ شود، با محل قرار گرفتن تلویزیون که کانونی ترین بخش ساختمان است و طراحی دکوراسیون داخلی نیز از آنجا آغاز می‌گردد پی خواهید برد.

 اگر طراحی این بخش از ساختمان شما به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد، جلوه پترن های موجود در سایر نقاط ساختمان نیز افزایش یافته و می توان گفت چیدمان و طراحی موفقیت‌آمیزی در سراسر فضا حاکم می گردد.

بنابراین در صورتی که می خواهید طراحی دکوراسیون داخلی موجود را به یک شیوه اصولی انجام دهید سعی کنید طراحی ساختمان را از بخش کانونی منزل و یا همان محل قرار گرفتن تلویزیون انجام داده و سپس با توجه به جزئیات و ظرافت های بکار رفته در این بخش، مبادرت به طراحی سایر بخش ها نمایید.

در این خصوص شما را ترغیب به خرید پوستر دیواری پشت تلویزیون می نماییم چرا که امروزه به عنوان یکی از لوکس ترین وسایل موجود جهت طراحی دیوار پشت تلویزیون شناخته می شود.

طراحی اتاق خواب های ساختمان با پوستر دیواری مناسب

طراحی دیوارهای داخلی اتاق خواب های ساختمان شما نیز با توجه به کاراکتر های متعددی صورت می‌گیرد که شامل فضا و متراژ اتاق خواب، جنسیت فرد یا اعضایی که اتاق مورد نظر به آنها تعلق دارد، سبک کلی حاکم بر فضای موجود و سلیقه‌ اشخاصی است که می خواهند در اتاق خواب های مربوطه استراحت، کار یا فعالیت داشته باشند.

انواع پوستر دیواری کودک نیز برای اتاق خواب نوزادان شیرخوار، خردسالان و کودکان در دوره پیش دبستانی و ابتدایی خریداری می‌شود. اتاق خواب خردسالان و نوزادان به همراه کودکان دوره پیش دبستانی باید دارای پترن های ساده با رنگ آمیزی محدود باشد.

پوستر دیواری کودک در صورتی که دارای پترن های شناخته شده ای مانند شخصیت های سینمایی و انیمیشنی است برای اتاق خواب کودکان دوره ابتدایی و حتی راهنمایی مناسب خواهد بود. در این خصوص باید به جنسیت فرزند خود نیز توجه کنید. این امر در خصوص رنگ بندی موجود و طراحی کلی پوستر از اهمیت بسزایی برخوردار است.

برای اتاق خواب نوجوانان از طرح های هیجان انگیز استفاده کرده و برای طراحی اتاق خواب جوانان نیز سعی کنید از طرح های اسپرت، مدرن، سه بعدی و انواع پوستر دیواری گل استفاده کنید. پوستر دیواری سه بعدی گل پیشنهاد ویژه ما برای اتاق خواب زن و شوهرهای جوان است.

برای اتاق خواب هایی با متراژ محدود از پوستر دیواری با رنگ‌ های روشن استفاده کنید تا فضای اتاق بزرگتر جلوه دهد. این قاعده در خصوص اتاق خواب هایی که از نور طبیعی بهره چندانی ندارند نیز حکمفرما خواهد بود.

خرید پوستر دیواری با توجه به سبک دکوراسیون داخلی

امروزه فروش پوستر دیواری در قالب طرح های مدرنیته افزایش یافته است، چرا که اغلب جوانان علاقه دارند فضای داخلی ساختمان های خود را به صورت سبک های ساده و در عین حال جذاب و منحصر به فرد طراحی کنند.

در انواع دسته های مختلف پوستر دیواری می‌توان شاهد پترنهای مدرنیته بود. اصولا حتی تصاویری که دارای رنگ بندی محدود و طراحی بسیار ساده هستند در این دسته قرار می‌گیرند. اگر شما نیز طرفدار چنین سبکی هستید می توانید با خرید پوستر دیواری مدرن فضای ساختمان خود را جذاب تر از قبل کنید.

انواع پوستر دیواری کلاسیک، لاکچری و امروزی نیز بنا بر ذوق و سلیقه‌ شما تهیه شده و به فروش می رسد که در ساختمان هایی به سبک کلاسیک، لاکچری یا معاصر مورد استفاده واقع می ‌شوند. در این خصوص به هیچ وجه نگران قیمت پوستر دیواری نباشید چرا که تنوع متریال های موجود باعث شده است تا شما بتوانید پوستر دیواری مورد نظر خود را با یک قیمت مناسب سفارش داده و خریداری کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوستر دیواری انواع پوستر دیواری بخش از ساختمان دکوراسیون داخلی برای اتاق خواب اتاق خواب ساختمان ها سه بعدی بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم

بنا بر اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، بعدازظهر امروز جمعه ۷اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۰۰ انفجار منزل مسکونی در بلوار عمار یاسر به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

بلافاصله ۲دستگاه خودرو اطفاء حریق به همراه ۶نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک نفر خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد که توسط نیرو‌های آتش نشانی از منزل خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شد.

علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق و حوادث در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • پوستر/ آزادی؛ نام بُتی در غرب!
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • روز جهانی سلامتی زنان + تاریخچه و پوستر World Women’s Wellness Day
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)