Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، محمد برکت روز دوشنبه اظهار داشت: با موافقت بخش سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اروند امکان اکران ۱۶ فیلم جشنواره بین المللی فجر در آبادان و خرمشهر فراهم شده است.

وی  زمان آغاز اکران فیلم های جشنواره بین المللی فجر در آبادان و خرمشهر را از ۱۵ بهمن ماه عنوان کرد و افزود: در آبادان ۲ سینمای مهر و آزادی و در خرمشهر سینمای نخل برای اکران این فیلم ها در نظر گرفته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برکت گفت:علاقه مندان به تماشای فیلم های جشنواره فیلم فجر در آبادان و خرمشهر می توانند از سایت های فروش بلیت نسبت به تهیه بلیت فیلم دلخواه خود اقدام کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان از علاقه مندان به فعالیت های فرهنگی و هنری خواست با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای مقابله با کرونا زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری را در منطقه آزاد اروند فراهم کنند.

ظرفیت مجموعه سالن‌های ۲ سینمایی آبادان یکهزار و ۵۰۰ صندلی است.

برچسب‌ها خرمشهر سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند جشنواره فیلم فجر سینما آبادان پروندهٔ خبری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند جشنواره فیلم فجر خرمشهر سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند جشنواره فیلم فجر سینما آبادان اخبار کنکور فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان و خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آبادان می‌گوید: دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در امور اجرایی شده است و این موضوع در انجام وظایف اداره کار نیز خلل وارد کرده است.

حمداله پاکدامن با اشاره به مکاتبات اخیر منطقه آزاد اروند افزود: منطقه آزاد از ما می‌خواهد در معرفی افراد جویای کار به شرکت‌ها دخالت نکنیم در حالی که این کار پیشتر در سامانه رصد در حال انجام است.

وی همچنین تاکید کرد: منطقه آزاد باید این مشکل را رفع کند اگر می‌خواهد مسئولیت را بر عهده بگیرد این موضوع را اعلام کند. ما نمی توانیم با شرکت های مختلف ارتباط نداشته باشیم چرا که ذاتاً نمی‌توانیم از مسئولیت بازرسی، حفاظت و رسیدگی به امور کارگران به ویژه در بخش تعاونی خودداری کنیم این موضوع در قوانین منطقه آزاد هم پیش بینی شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • مدارس اروند مجازی شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان