Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@06:43:59 GMT

سوهان قم 3 پله صعود کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۶۱۵۰

سوهان قم 3 پله صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فوتبالیست‌های تیم سوهان محمد قم در هفته نتایج شگفت‌انگیز فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان یکی از مهمترین بازی‌های مرحله مقدماتی را بردند تا با صعودی سه پله‌ای در جدول رده‌بندی، موقعیت خود را برای صعود به دور بعدی این مسابقات بهبود ببخشند.

در حالی که هنوز 9 بازی دیگر از مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ دسته سوم فوتبال ایران پیش‌روی نماینده فوتبال قم است، رقابت در بالا و پائین جدول رده‌بندی برای گرفتن یکی از رتبه‌های بالای جدول به منظور راهیابی به دور دوم در اوج حساسیت است و نماینده قم برای رسیدن به این مهم باید تلاش بیشتری انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبالیست‌های تیم سوهان محمد قم در هفته پنجم از بازی‌های گروه دوم لیگ آزادگان در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم مینو خرم‌دره بودند و بعد از تساوی بدون گل در نیمه نخست، در نیمه دوم با نمایش قابل قبول خود دو بار دروازه حریف را گشوده و سه امتیاز ارزشمند از این بازی گرفتند.

در نیمه دوم این دیدار شاگردان علیرضا خلجی‌نیا دو بار با پاس گل‌های حبیب سعادتی و گلزنی علیرضا استواری مهاجم با تجربه و فرصت‌طلب خود دروازه تیم مینو خرم‌دره را گشوده و در مقابل تک گلی که در وقت‌های اضافه تیم میهمان از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، با نتیجه دو بر یک این بازی را به نفع خود تمام کردند.

حالا سوهان محمد قم از چهار بازی در پنج هفته سپری شده لیگ آزادگان، دو پیروزی و دو باخت در کارنامه دارد و با 6 گل زده، 6 گل خورده، تفاضل گل صفر و 6 امتیاز در مکان هشتم جدول 13 تیمی این گروه جای گرفته است، گروهی که سوهان تا قبل از رویارویی با مینو خرم‌دره در مکان یازدهم آن بود.

در جدول رده‌بندی این گروه تا پایان هفته پنجم و در حالی که سوهان قم به دلیل استراحت در هفته چهارم یک بازی کمتر انجام داده، تیم شهید اورکی اسلامشهر با 10 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های کیا پارس تهران، شهروند فریدون‌کنار و سردار جنگل صومعه‌سرا با هشت امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم ایستاده‌اند.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم فوتبال سوهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد

شاگردان دیه‌گو سیمئونه در نبرد با حریف مستقیم خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا پیروز شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه متروپولیتانوی شهر مادرید، تیم فوتبال اتلتیکومادرید پذیرای رقیب اصلی و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در جدول رده‌بندی یعنی اتلتیک بیلبائو بود و موفق شد میهمان باسکی خود را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

گل‌های رودریگو دپائول در دقیقه 15، آنخل کورئا در دقیقه 52 و اونای سیمون در دقیقه 80 (گل به خودی) تنها گل بیلبائو که در دقیقه 45 توسط نیکو ویلیامز به ثمر رسید را بی‌اثر کرد و باعث ثبت بیستمین پیروزی فصل روخی‌بلانکو شد.

این پیروزی شاگردان دیه‌گو سیمئونه را 64 امتیازی کرد و سبب شد که فاصله آنها با بیلبائوی رده پنجمی به شش امتیاز افزایش پیدا کند تا خیال آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده تا حدودی آسوده‌تر شود.

اتلتیکومادرید به آلاوس باخت

 

روز گذشته سه دیدار دیگر هم در این چارچوب برگزار شد که نتایج آنها به شرح زیر رقم خورد:

لاس‌پالماس صفر - جیرونا 2
آلمریا یک - ختافه 3
آلاوس 3 - سلتاویگو صفر

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لالیگا امروز چهار مسابقه دیگر برگزار می‌شود. در آخرین بازی این هفته لالیگا هم دوشنبه شب از ساعت 22:30 بارسلونا میزبان والنسیا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لالیگا تیم‌های رئال مادرید با 84 امتیاز (33 بازی)، جیرونا با 71 امتیاز (33 بازی) و بارسلونا با 70 امتیاز (32 بازی) اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها