Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری فیلم سینمایی «شیشلیک» تازه ترین ساخته محمدحسین مهدویان با حضور رضا عطاران، ژاله صامتی، امیرمهدی ژوله، پژمان جمشیدی و سایر عوامل فیلم و با حضور اهالی رسانه در مرکز همایشهای برج میلاد تهران برگزار شد. 

خبرگزاری میزان - نشست خبری فیلم سینمایی «شیشلیک» تازه ترین ساخته محمدحسین مهدویان با حضور رضا عطاران، ژاله صامتی، امیرمهدی ژوله، پژمان جمشیدی و سایر عوامل فیلم و با حضور اهالی رسانه در مرکز همایشهای برج میلاد تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از جمله نکات جالب این جشنواره می توان به غیبت محمدحسین مهدویان در کاخ رسانه اشاره کرد، وی البته به صورت تصویری در این نشست خبری حضور پیدا کرد.

مهدویان در قبال ساخت فیلم سینمایی «شیشلیک» گفت: ایده اصلی این فیلم در اولین گفت و گو من با امیرمهدی ژوله شکل گرفت، احساس کردم که این فیلم همان جنس کمدی است که من دوست دارم. شیشلیک با وجود مضمون کمدی از مولفه هایی برخوردار است که شخصا در آثار قبلی من هم دیده شده است. این فیلم تجربه متفاوتی در کارنامه کاری من است، شاید بیشترین شباهت این فیلم با لاتاری است. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید شیوه بلیت‌فروشی سینما‌های مردمی در جشنواره فیلم فجر ۳۹ اعلام شد برای دریافت برنامه کلیه سینماهای مردمی اینجا کلیک کنید

رضا عطاران درباره حضورش در فیلم سینمایی «شیشلیک» گفت: از گذشته دوست داشتم که با محمدحسین مهدویان کار کنم، بعد از اینکه از سوی مهدویان فیلمنامه را دریافت کردم مشتاق حضور در این فیلم شدم، به نظر من متن فیلمنامه بسیار بسیار خوب و درست نوشته شده بود. 

امیرمهدی ژوله درباره نگارش فیلمنامه شیشلیک تاکید کرد: همیشه کمدی را دوست داشتم که همراه با خنده گریه آور هم باشد. در این فیلم رگه هایی از نوشته های قبلی من وجود دارد، این فیلم شباهت بسیاری با یکی از آیتم های سریال «شوخی کردم» داشت که بسیار هم دیده شد. 

خبر در حال تکمیل است...

برچسب ها: اخبار سینما جشنواره فیلم فجر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما جشنواره فیلم فجر محمدحسین مهدویان امیرمهدی ژوله فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

tags # مهران غفوریان ، رضا عطاران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • (ویدئو) خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • عروس بزرگ امام : نمی خواستم ازدواج کنم، قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشورهای خارجی سفر کنم؛ اما..