Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  لاهیجان؛ این مجموعه شامل دو اثر نمایشی است. "یک جرعه آب" نمایشنامه ای است که اولین بار در جشنواره صاحبدلان پذیرفته و در سال ۱۳۹۰ در تئاتر شهر تهران خوانش شد. این اثر همچنین در جشنواره ملی نمایشنامه نویسی " ما رایت الا جمیلا " در قزوین  جایزه دوم نویسندگی را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشنامه" نخل های کوفه شاعرند " دیگر اثر نمایشی این مجموعه  با نام " سرخ ترین تقدیری که نانوشته خوانده شد " در سال ۱۳۸۲ در جشنواره استانی "حدیث " حوزه هنری گیلان به اجرا در آمد و جایزه نویسندگی را به خود اختصاص داد.

این کتاب در سال ۹۹ توسط انتشارات حس آخر در ۵۰۰ شمارگان به چاپ رسیده و طراحی روی جلد آن توسط سمیه منجم گرافیست خراسانی مقیم لاهیجان اجرا شده است.

از این نویسنده علاوه بر چاپ نمایشنامه "پلی از جنس شیشه" توسط انتشارات نمایش دو کتاب دیگر شامل دفتر اول مجموعه نمایشنامه های "عاشق شدن به وقت تردید،تکرار پاییز،بوی باروت،مرگ پرنده بود "و دفتر دوم شامل چهار نمایش کودک "تی تی ،خواستن توانستن است،آرزوی قشنگ رعنا و به دنبال دوستی زیبا " نیز توسط انتشارات ایلیا در سال ۱۳۹۵ به چاپ رسید.

نگار نادری نویسنده این مجموعه کارشناس ارشد ادبیات نمایشی است و  نویسندگی و کارگردانی بیش از ۵۳ نمایش را در کارنامه دارد ؛ نادری فعالیت هنری خود را به طور جدی از سال ۱۳۷۱ آغاز کرد و توانست جایزه اول نویسندگی را در چهارمین جشنواره تئاتر استان با نمایشنامه "رویای بودن" از آن خود کند.

این نویسنده لاهیجانی با حضور در جشنواره های بین المللی فجر، مریوان ، کودک و نوجوان همدان و سایر جشنواره های هنری توانسته است جوایز متعددی را تا به امروز بدست آورد.

برپایی نمایشگاه عکس و عرضه کتاب با تخفیف ۵۰ درصد به مناسبت دهه فجر

به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه عکس انقلاب و عرضه کتاب با تخفیف ۵۰ درصد در محوطه باز جلوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان بر پا شد، که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ضمن آذین بندی محیطی ، نمایشگاه عکس انقلاب با بیش از ۴۰ قطعه عکس از رخدادها و رویدادهای مهم دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را جهت آشنایی نسل جوان با رویدادهای دوران انقلاب اسلامی و مرور خاطرات برای نسل گذشته در معرض دید مردم قرار داد.

شهرستان ۱۶۷هزار نفری لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شمال شرقی رشت قرار دارد.

برچسب‌ها لاهیجان گیلان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لاهیجان گیلان دهه فجر لاهیجان گیلان دهه فجر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • کودک لاهیجانی «شهر یار» حوزه آموزش پسماند شد
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران