Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا منصوریان سرمربی تیم ووشوی پاس ناجا در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور نیافتن این تیم در فینال لیگ ووشو اظهار کرد: ما از سال ۹۳ وارد لیگ ووشو شدیم. با توجه به اینکه خودم نظامی و ملی پوش بودم،   برنامه ریزی کردیم هر سال در لیگ ووشو تیمداری کنیم. در این مدت جزو تیم‌های برتر مسابقات بودیم اگرچه هر سال سر تیم ما را می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هیچ اعتراضی درباره مسابقات  نکردیم.  

او ادامه داد: ما در گذشته سعی کردیم که سانداکار سرباز قهرمان جذب کنیم، اما در بخش تالو خیلی خوب نبودیم. در سال‌های اخیر وضعیت ما  در بخش تالو بهتر شده است. تیم ووشوی  پارس جنوبی امسال تصمیم گرفت که ورزشکاران خود را آزاد کند. مسئولان این تیم به ورزشکاران  خود اجازه دادند تا در تیم دانشگاه آزاد حضور پیدا کنند و  به  تیم‌های دیگر نروند.  

حق اعتراض به حرکات تالو کار دانشگاه آزاد را به من ندادند 

منصوریان بیان کرد: در یکی از مسابقات بخش تالو  با  در دست داشتن قرآن به سمت داور مسابقه رفتم و از او خواستم منصفانه قضاوت کند، زیرا این اتفاق از لحاظ روحی و روانی باعث نابود شدن ورزشکار می‌شد و  او را تحت تاثیر قرار می داد. در یکی از مسابقات سال گذشته سانداکار ما در حال ناک اوت کردن حریف بود، اما داور، مسابقه را متوقف کرد و بعد از ۳ - ۴ دقیقه شمارش  را آغاز کرد و  همین موضوع باعث شد که ورزشکار به هوش بیاید. علاوه بر این،  امسال هم شاهد این موضوع بودیم و ورزشکار دانشگاه آزاد در بخش تالو اجرای فرم خود را از یاد برده بود و بعد از چند دقیقه فرم خود را اجرا کرد. من به این موضوع اعتراض کردم و مسئولان برگزاری مسابقات بیان کردند که حق اعتراض به حرکات حریف را ندارم و فقط می‌توانم در مورد ورزشکاران خود اعتراض کنم.  

او افزود:  صدیقی رئیس فدراسیون ووشو از اعتراض تیم ما ناراحت شده بود و بیان کرد که ورزشکاران پاس ناجا را از  حضور در تیم ملی محروم می‌کند. در کجای دنیا  مانع حضور ورزشکاران در تیم ملی می‌شوند؟ البته  من و مسئولان پاس ناجا تصمیم گرفتیم که ورزشکاران  در فینال حضور پیدا نکنند، زیرا از قبل می‌دانستیم که دانشگاه آزاد قهرمان می‌شود.  

بیشتر بخوانید

صدیقی: کمیته انضباطی اتفاقات فینال لیگ ووشو را بررسی می کند

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون ووشو لیگ ووشو تیم ووشوی دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد بخش تالو لیگ ووشو پاس ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی قهرمانان تالوکار قمی
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد